پروتکل وام‌دهی کامپاند نسخه سوم خود را با نام کامت (Comet) عرضه کرد

خانهاخبارپروتکل وام‌دهی کامپاند...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته و با پایان رای‌گیری پروپوزال شماره 116، نسخه سوم کامپاند با نام کامت (Comet) عرضه شد و به دنبال آن مدل استقراض جدیدی به این پلتفرم اضافه شد.

در نسخه سوم پلتفرم کامپاند، یک مدل استقراض تک دارایی (Single-Asset Borrowing) جدیدی پیاده‌سازی شده که ارتقاء یافته مدل ریسک استخر (Pool-Risk) است. مدل جدید این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با ارائه وثیقه‌هایی مانند اتریوم، رپد بیت کوین (wBTC)، چین لینک و یونی سواپ، استیبل کوین USDC وام بگیرند.

- Advertisement -
نسخه سوم کامپاند

کاربران می‌توانند وثیقه‌های خود را در صورت تمایل برداشت نماند با این حال در صورت انجام این کار، دیگر به آنها سودی تعلق نخواهد گرفت.

رابرت لشنر، بنیانگذار کامپاند در رابطه با تغییرات مدل وثیقه این پلتفرم می‌گوید:

اگر وثیقه خود را برداشت کنید دیگر سودی به شما تعلق نخواهد گرفت؛ با این حال، کاربران می‌توانند از وثیقه‌های خود برای دریافت وام بیشتر استفاده کنند. در مدل جدید، ریسک لیکویید شدن کمتر است و پلتفرم کامپاند گس کمتری مصرف می‌کند.

از دیگر تغییرات نسخه سوم کامپاند می‌توان به بهبود رابط کاربری آن اشاره کرد. در نسخه کامت، رابط کاربری این پلتفرم به کلی بهبود یافته و موتور مدیریت ریسک / لیکوئید آن به منظور افزایش ایمنی وجوه، دوباره طراحی شده است.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان می‌توانند از ابزارهای بهبود یافته مدیریت حساب خود برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز دیگر استفاده نمایند.

به گفته لشنر، نسخه سوم کامپاند این پلتفرم را به پروتکل وام‌دهی موثرتر و کارآمدتری تبدیل خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان