آموزش جامع نصب کیف پول تلگرام و ارسال تان کوین همراه با ویدئو

خانهآموزش هاآموزش جامع نصب...

آنچه می‌خوانید...

بنیاد TON قابلیت پرداخت با رمزارز را برای کاربران تلگرام به این پیام‌رسان اضافه کرده است. این ویژگی شبیه امکان پرداخت بیت‌کوین با توئیتر است اما تلگرام به‌جای بیت‌کوین از تان کوین (Toncoin) استفاده می‌کند. در حال حاضر کاربران میتوانند در کیف پول تلگرام خود بیت کوین و همچنین تان کوین را برای یکدیگر ارسال کنند. تلگرام بنیاد TON را در سال ۲۰۲۰ کنار گذاشته بود. این بنیاد مباشر تلگرام در پروژه ارزهای دیجیتال مربوط به پیام‌رسان مذکور بود. برای آشنایی هر چه بیشتر با این پروژه و زیر و بم کیف پول تلگرام پیشنهاد میکنیم این مقاله از فکت کوینز را از دست ندهید.

برای نصب و راه اندازی کیف پول تلگرام و البته استفاده از این پیامرسان محبوب کافیست ویدئویی که ما در فکت کوینز برای شما فراهم آورده ایم را مشاهده کنید: مراحل ارسال و دریافت تان کوین برای شما به صورJ جامع و کامل توضیح داده شده است.

- Advertisement -

راه اندازی کیف پول تلگرام

برای راه اندازی این کیف پول جهت ارسال یا دریافت تان کوین کافیست در قسمت جستجوی تلگرام خود عبارت والت را سرچ کنید. نتیجه جستجوی شما در تصویر زیر نمایش داده شده است:

کیف پول تلگرام
عبارت WALLET را در نوار جستجو تلگرام سرچ کنید

بعد از اینکه بر روی گزینه start کلیک کردید، مواردی برای شما نمایش داده میشود که در تصویر بعد مشاهده میکنید با کلیلک بر روی setting یا تنظیمات میتوانید زبان برنامه را عوض کنید. امکان تعویض ارز لوکال این برنامه وجود داردو نهایتا با گزینه ای با عنوان Add to attachments menu روبرو میشوید که اگر قصد ارسال بیت کوین یا تان کوین برای فرد دیگری را دارید مجیور به فعال کردن این گزینه هستید تا در گیره Attahment تلگرام خود گزینه wallet برای شما ظاهر شود.

کیف پول تلگرام
گزینه های فعال در ربات والت تلگرام

پس از این مراحل به گزینه قبل بازگردید تا my wallet به شما نمایش داده شود. بعد از کلیلکم بر روی گزینه my wallet با دکمه های deposite و withdraw روبرو میشوید.که البته بسته به نیازتان بر روی هر کدام از آنها کلیلک میکنید.اگر قصد ارسال بیت کوین یا تان کوین را دارید بر روی withdraw وگرنه بر روی deposite کلیک کنید. با انتخاب هرکدام از این گزینه ها میتوانید آدرس دریافت یا برداشت خود بر روی شکه The open Netwpork را مشاهده نمایید.

از میان گزینه های پیش روی شما در قسمت مای والت، گزینه buy crypto by card برای آن دسته از کاربرانی که حسابهای بانکی بین المللی دارند قابل استفاده است. اما گزینه بعدی یعنی exchange را به راحتی میتوانیم مورد استفاده قرار دهیم. با کلیلک بر روی ان دو گزینه پیش روی ماست، انتخاب جفت ارز BTC/TON یا TON/BTC.بنابراین در این قست میتوانیم این دو ارز خود را به یکدیگر تبدیل کنیم. البته اگر مقداری ارز در کیف پول تلگرام خود داشته باشید این گزینه برای شما فعال خواهد شد.

اگر قصد ارسال هر کدام از ارزهای بیت کوین یا تان کوین برای دوستان خود را داشته باشید میتوانید از قسمت attachment تلگرام خود بر روی wallet کلیلک کنید و نهایتا فرآیند ارسال را ادامه دهید.

طبق آمار و ارقامی که در تاریخ 2 مه 2022 از طرف بنیاد TON اعلام شد، این ربات تا این تاریخ توسط 800 هزار نفر استفاده شده است. علاوه بر این ربات کیف پول این پیامرسان موفق به پردازش بیش از 52 میلیون تراکنش شده و حدود 486 هزار کیف پول را مدیریت میکند.

بنیاد TON در رشته توییتی اعلام کرد که کاربران دیگر نیازی ندارند برای ارسال تان کوین خود مدت زیادی را برای تایید تراکنش از سمت شبکه منتظر بمانند و تراکنش های آنها در لحظه انجام خواهد شد.

تان کوین چیست؟

بنیاد TON بلاک‌چین لایه اول غیرمتمرکزی است که از سوی تلگرام طراحی شده و در ۲۶ آوریل ۲۰۲۲ اعلام کرد که با آن امکان پرداخت از طریق پیام‌رسان تلگرام وجود دارد. این ویژگی به کاربران تلگرام اجازه می‌دهد که برای هم تان کوین (Toncoin) بفرستند. تراکنش‌های مذکور هیچ‌ کارمزدی ندارند.

مطلب مفید: آموزش بریجینگ یا پل زدن از بلاک چین لایه 1 به لایه 2

باوجود چنین خدماتی، برای تبادل رمزارز نیازی به واردشدن به کیف پول ارز دیجیتال و صبرکردن برای تأیید تراکنش‌ها نخواهد بود. بنیاد TON این توضیحات کیف پول تلگرام را در قالب توئیتی منتشر کرد. روند کار مشابه پرداخت‌های بیت‌کوین در بستر توئیتر خواهد بود. البته توئیتر از پلتفرم پرداخت استرایپ (Stripe) در این زمینه استفاده می‌کند.

بنیاد TON تصریح کرده است:

ما پیش‌بینی می‌کنیم که این ویژگی تازه به کاربران تلگرام برای خرید از کسب‌وکارهای مختلف کمک خواهد کرد. خرید خدمات و محصولات مختلف با فرستادن تنکوین از طریق بات‌های تلگرامی مقدور خواهد شد.

عملکرد بنیاد TON تاکنون

بنا به گزارش وبسایت بنیاد مذکور، پلتفرم TON تاکنون بیش از ۵۲ میلیون تراکنش با ۴۸۶۰۰۰ کیف پول ارز دیجیتال داشته است. توکن تان در طی سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۲۰ عرضه شد؛ یعنی زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت متحده آمریکا (SEC)، صدور توکن ۱.۷ میلیارد دلاری تلگرام برای عرضه اولیه سکه (ICO) را مسدود کرد.

در آن زمان استفانی آواکیان (Stephanie Avakian) از مدیران بخش اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود:

اقدام اضطراری امروز ما، بازداشتن تلگرام از پُرکردن بازارهای آمریکا با ارزهای دیجیتالی است. این ارزها به‌طور غیرقانونی فروخته شده‌اند. تلگرام در زمینه اطلاع‌رسانی درباره گرمز (Grams) یعنی رمزارز این شبکه و مسائلی مانند عملیات کسب‌وکاری، شرایط مالی، عوامل خطرآفرین و مدیریت اوراق بهادار به کاربران کوتاهی کرده است.

سابقه TON و کاربران تلگرام

جامعه بلاک‌چین تلگرام بنیاد TON را برای زنده نگه‌داشتن اقدامات این پیام‌رسان در حوزه رمزارزها راه‌اندازی کرد. مدیر ارشد این پیام‌رسان، پاول دورف (Pavel Durov) در ماه مه ۲۰۲۰ اعلام کرد که شرکت پس از مجادلات با کمیسیون بورس و اوراق بهادار پروژه بلاک‌چین خود را کنار می‌گذارد.

او در طی پیامی در کانال تلگرامی خود از توقف پروژه بلاک‌چین شرکت ابراز ناراحتی کرده بود. با این حال، بنیاد TON در ماه اخیر، یک میلیارد دلار تانکوین جذب کرده است. آمارها حاکی از آن هستند که تاکنون، شمار کاربران تلگرام به ۵۵۰ میلیون نفر می‌رسد. بات بنیاد TON در اپلیکیشن پیام‌رسان هم بالغ بر ۸۰۰۰۰۰ کاربر دارد.

همراهان عزیز فکت کوینز اگر در هنگام ترید و یا ارسال مقادیر خود به مشکل بر خوردید می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید، امیدواریم مشکل با تماشای این ویدئوی آموزشی حل شود.

مطلب مفید: ارز تلگرام چیست؟ بررسی ارز دیجیتال گرام Gram

شما همراهان عزیز فکت کوینز می توانید از هم اکنون کانال یوتوب ما را سابسکرایب کنید و علاوه بر تماشای آموزش کیف پول تلگرام در آنجا ، با کمک به روزترین آموزش هایی که ما برای شما فراهم آورده ایم، بسیار حرفه ای وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید.

برای نصب کیف پول تلگرام چه باید کرد؟

برای راه اندازی کیف پول تلگرام در قسمت جستجوی تلگرام خود عبارت والت را سرچ کنید.

آیا میتوان با کیف پول تلگرام همه رمزارزها را ارسال کرد؟

خیر. با استفاده از این کیف پول تنها میتوانید بیت کوین و تان کوین جابه جا کنید.

کارمزدها در کیف پول تلگرام با چه ارزی پرداخت میشود؟

همه کارمزدها با TON کوین پرداخت میشود.

تان کوین در چه سالی ساخته شده است؟

توکن تان در طی سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۲۰ عرضه شد.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان