چانگ پنگ ژائو: بازار ارزهای دیجیتال قدرتمندتر از همیشه بازخواهد گشت

خانهاخبارچانگ پنگ ژائو:...

آنچه می‌خوانید...

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس روز چهارشنبه هفته گذشته در اظهارنظری گفت که فروپاشی صرافی FTX، صنعت ارزهای دیجیتال را چند سال به عقب باز می‌گرداند. با ان وجود وی درباره بازار کریپتو دیدگاهی صعودی دارد و معتقد است که بازار به سرعت روند بازگشتی خود را آغاز می‌کند و قدرتمندتر از همیشه بازخواهد گشت.

به نقل از کوین گیپ، این اظهارنظر در حالی صورت گرفته که بازار در شبانه روز گذشته با روند بازگشتی خوبی همراه بوده و بیت کوین اتریوم، دو ارز برتر این بازار با رشد 6 درصدی همراه بوده‌اند.

ژائو: بازار ارزهای دیجیتال با روند بازگشتی همراه خواهد شد

برخی از افراد برجسته در فضای ارزهای دیجیتال معتقدند که سقوط FTX ضربه سنگینی به این صعت بوده است. ژو سو، هم‌بنانگذار شرکت تری اروز کاپیتال گفت که ممکن است تاثیر این اتفاق بیش از 4 یا 5 سال باشد. وی اشاره داشت که ورشکستگی و سقوط شرکت‌های بزرگ می‌تواند تا چندین سال این حوزه را به عقب براند.

پس از ورشکستگی این شرکت در ماه ژوئن، ژو سو همواره در حال مالاقات با قانون گذاران و شرکت‌ها و همچنین جلسات دادگاه بوده است. در حال حاضر وی در امارات سکونت دارد و به نظر قصد دارد شرکت معاملاتی را راه اندازی کند که در ارزهای دیجیتال و دارایی‌های سنتی سرمایه گذاری می‌کند.

در رابطه با عقب افتادن این صنعت، چانگ پنگ ژائو نیز همانطور که اشاره شد نظر مشابه داشت. با این وجود وی اشاره داشت که چنین موضوعی طبیعی است و آن را با شکست پلتفرم TradFi در سال 2008 پس از 70 سال توسعه مقایسه کرد. ژائو معتقد است که بازار به زودی با روند بازگشتی همراه خواهد شد و قوی‌تر بازخواهد گشت.

مطلب مفید: بایننس برای اولین بار بیشترین ذخایر بیت کوین در جهان را در اختیار دارد

مدیرعامل بایننس همچنین از راه اندازی صندوق بازگردانی سرمایه برای این حوزه خبر داده است که به پروژه‌های با مشکل نقدینگی کمک می‌کند. در حالی که اطلاعات زیادی از این صندوق در دست نیست، ژائو اعلام کرده که به زودی جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت. چانگ پنگ ژائو درباره وضعیت بازار افزود:

«برخی از جمله خود من معتقدند این حوزه چندین سال به عقب پرتاب شده است. با این حال فکر می‌کنم جنین موضوعی طبیعی است و در سال 2008 نیز اتفاقی مشابه برای TradFi رخ داد. بازار به زودی شاهد روند بازگشتی خواهد بود و قدرتمندتر از همیشه باز می‌گردد.»

روند بازگشتی بازار کریپتو

پس از سقوط قیمت‌ها به کف و انباشت دارایی‌های مختلف توسط نهنگ‌ها به نظر بازار با روند بازگشتی همراه شده است. نهنگ‌ها در تنها یک روز حدود 1 میلارد دلار اتریوم انباشت کردند. در رابطه با دیگر ارزها نیز شرایط مشابهی وجود داشته و سرمایه گذاران در حال انباشت بیت کوین، شبا، دوج کوین، بایننس کوین، لایت کوین و … بوده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان