top banner adv

مدیرعامل بایننس: روند نزولی بیت کوین، در بلند مدت برای سلامت بازار خوب است

مدیرعامل بایننس: روند نزولی بیت کوین، در بلند مدت برای سلامت بازار خوب است
0
بازدید : 9204

در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران نگران روند نزولی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال هستند، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس معتقد است که روند نزولی این ارز برای بازار ارز های دیجیتال خوب است. وی روز گذشته و در جریان یک کنفرانس ویدیویی با رایان سلکیس، مدیرعامل مساری گفت که یک چرخه 4 ساله در بازار ارزهای دیجیتال امری معمول است و یک روند نزولی برای سلامت بازار در بلند مدت بسیار بهتر از یک روند صعودی است که هیچگاه تمام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید : اداره خدمات مالی نیویورک دستور به توقف صدور BUSD داد

ژائو اشاره داشت که اصلاح های قیمتی بسیار برای بازار خوب هستند و سرمایه گذاران نباید عملکرد بازار را بر اساس قیمت توکن ها بسنجند.

وی گفت که سرمایه گذاران باید در عوض به تعداد کاربرانی نگاه کنند که در حال خرید و استفاده از این رمزارزها هستند. همچنین مردم باید به جای قیمت ها توجه خود را روی تعداد شبکه های بلاک چینی و پروژه های وب 3 معطوف کنند. ژائو گفت که صنعت کریپتو هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و جای زیادی برای رشد آن وجود دارد.

مدیر عامل بایننس اشاره داشت که صنعت ارزهای دیجیتال در وضعیت سالمی قرار دارد. وی همچنین از سرمایه گذاران و فعالان این حوزه خواست که زمستان فعلی را تاب بیاورند. منظور وی از زمستان روند نزولی چند ماهه ای است که بازار کریپتو و بیت کوین در آن قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید : تاثیر ایلان ماسک در توسعه دوج کوین؛ قیمت DOGE افزایش یافت

مطلب مفید: میکسر بیت کوین (Bitcoin Mixer) چیست و چطور کار می‌کند؟

گفتنی است که ژائو خوش بین است و این خوش بینی تنها در رابطه با بازار نزولی نیست. زمانی که بحث قانون گذاری پیش آمد، وی اشاره داشت که برخی از قانون گذاران مخصوصا در ایالات متحده آمریکا تلاش کرده‌اند تا صنعت ارزهای دیجیتال را با زور در چارچوب قوانین مالی از قبل موجود خود مانند باینری اوراق بهادار یا کامودیتی ها بگنجانند. وی در این رابطه نیز گفت که در چند وقت اخیر شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه چارچوب های قانونی برای صنعت کریپتو بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید : ایلان ماسک چشم اندازی از توییتر 2.0 را به نمایش گذاشت؛ قیمت دوج افزایش یافت

بیشتر بخوانید : بیت کوین 60 هزار دلاری

ژائو افزود که برخی از ارزهای دیجیتال ممکن است شبیه اوراق بهادار، کامودیتی ها و یا حتی ارزهایی فیات باشند، اما بیت کوین هر سه شاخصه را یکجا دارد و بدین ترتیب قوانین موجود نمی‌تواند برای آن اعمال شود. از نظر وی دولت ها باید یک دسته بندی کاملا جدا و برای دارایی های مبتنی بر بلاک چین ایجاد کنند. ژائو این دسته بندی جدید را تکنولوژی ازه ای توصیف کرد که اجازه انتقال داده ها و دارایی های جدید را صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید : سرمایه‌گذاری 3.5 میلیون دلاری سونی در یک استارت‌آپ وب۳

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x