صرافی ال‌ بانک (LBank) چیست؟ جدیدترین نقد و بررسی ال بانک

خانهآموزش هاصرافی ال‌ بانک (LBank)...

آنچه می‌خوانید...

صرافی ال بانک یکی از شناخته شده‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در حال حاضر است. یکی از دغذغه‌های افرادی که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند، این است که یک صرافی مناسب برای خرید و فروش دارایی‌های خود پیدا کنند. حتی با وجود اینکه بازار ارز دیجیتال پلتفرم‌های معاملاتی متعددی را ارائه می‌کند، برخی از آن‌ها متمایز از بقیه هستند.

LBank از جهات مختلفی توانسته بهتر از رقبای خود عمل کند. این صرافی در کشور هنگ کنگ مستقر است که این روزها تبدیل به یک «مدینه فاضله» برای معاملات ارز دیجیتال شده است. صرافی ارز دیجیتال ال بانک با ۹۷ توکن، از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و زی‌کش(ZCash)، فرصت‌های معاملاتی متنوعی را فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند در سطح جهانی به این پلتفرم دسترسی داشته باشند، اما ال‌بانک تمایل دارد از همکاری با مناطقی با حوزه قضایی سخت‌گیرانه اجتناب کند. برای آشنایی بیشتر با این صرافی تا انتهای این مقاله از فکت کوینز همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: صرافی غیر متمرکز (DEX)؛ آینده صرافی های غیر متمرکز چیست؟

آشنایی سریع با صرافی ال‌ بانک

وب‌سایت رسمیhttps://www.lbank.info/
دفتر مرکزیهنگ کنگ، چین
تاسیس2015
توکن بومیندارد
ارز دیجیتال لیست شده+120
جفت معاملاتی+180
پشتیبانی از ارزهای فیاتدلار آمریکا، یوان چین
کشورهای پشتیبانی شده200
حداقل واریزیدر دسترس نیست
هزینه‌های واریزیرایگان
کارمزد تراکنش0.1%
هزینه‌های برداشتدر ارزهای دیجیتال مختلف متفاوت است
برنامهبله
پشتیبانی مشتریایمیل، پرسش‌های متداول، راهنمای کاربر، مرکز راهنمایی، و ارسال درخواست پشتیبانی

علی‌رغم محدودیت‌ها، این صرافی با اپلیکیشن موبایل و حداقل کارمزد معاملاتی خود در حال محبوب شدن است. منابع آموزشی و قابلیت‌های سرمایه گذاری دلایل دیگری برای جذابیت جهانی آن هستند. شما باید قبل از ورود به بازار، بررسی‌های مربوط به معاملات در این صرافی ارز دیجیتال را دنبال کنید. به همین دلیل است که در این مقاله به بررسی جامع صرافی ال بانک پرداخته شده و خدمات، امنیت، هزینه‌ها و موارد دیگر آن را با هم مرور می‌کنیم.

صرافی ال بانک
آشنایی با صرافی ال بانک

صرافی ال‌ بانک چیست؟

صرافی LBank، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در هنگ کنگ است که در سال 2015 تأسیس شده است. شرکت فناوری شبکه سوپرچینز مالک و اداره کننده این پلتفرم است. این پلتفرم، معاملات ارز دیجیتال را برای 97  توکن ارائه می‌دهد که آن را به جایگزینی محبوب برای صرافی‌های دیگر تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه دفتر مرکزی آن در چین واقع شده است، با برندهایی مانند KuCoin، Binance و Bit-Z رقابت می‌کند.

علاوه بر این، مکان صرافی ال بانک باعث شده است از پذیرش کاربران برخی مناطق معذور باشد. با این حال، این پلتفرم همچنان در 200 کشور در دسترس است و 4.8 میلیون کاربر را گرد آورده‌است. راه حل‌هایی مانند ایجاد سریع حساب کاربری، نرم افزار تلفن همراه و منابع آموزشی، آن را برای کاربران مبتدی ایده آل می‌کند.

همچنین ابزارهای معاملاتی پیشرفته‌ای مانند شاخص‌های تجاری و APIها را برای مشتریان با تجربه ارائه می‌دهد. به علاوه، به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگام ورود به سیستم، احراز هویت دو مرحله‌ای را اعمال کنند و در عین حال کیف‌پول‌های ذخیره‌سازی سرد و گرم را برای امنیت دارایی‌های خود ارائه دهند. این پلتفرم به دلیل حداقل هزینه‌های معاملاتی و هزینه‌های برداشت، شایسته ستایش است.

با این حال، وقتی به سازگاری با ارز‌های فیات، معاملات مارجین و روش‌های پرداخت می‌رسد، دارای کمبودهایی است. با این وجود، ماندن در بازار ارزهای دیجیتال به مدت بیش از 5 سال بدون هیچ گونه نقض امنیتی عمده‌ای، توانایی بالای صرافی ال‌بانک را نشان می‌دهد.

LBank Exchange
صرافی ال بانک چیست؟

صرافی ال‌ بانک چگونه کار می کند؟

در حالی که صرافی ال‌بانک در یک بازار بسیار رقابتی فعالیت می‌کند، خدمات آن نسبت به رقبا خیلی هم متفاوت نیست. به عنوان یک صرافی رمزارزی، یک پلتفرم معاملاتی مبتنی بر وب را هم ارائه می‌دهد. این پلتفرم دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است.

همچنین از شاخص‌های تحلیل تکنیکال برای ارائه بهترین فرصت‌های معاملاتی به کاربران استفاده می‌کند. قابل توجه‌ترین اندیکاتورهای مورد استفاده این صرافی عبارتند از CCI، RSI، KDJ و MACD. این پلتفرم برای سرمایه گذاری و سوددهی از ابزارهای مختلفی استفاده کرده و عملکرد خود را بهبود می‌دهد. پس از ساخت یک حساب کاربری در این پلتفرم، کافیست کاربران وجه خود را به این صرافی واریز کنند. بعد از این کار، آنها می‌توانند از ابزارهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

صرافی ال بانک
صرافی ال بانک چطور کار می‌کند؟

امکانات صرافی ال‌ بانک

همانند دیگر بررسی‌های انجام شده درباره صرافی‌ها، در اینجا خلاصه‌ای سریع از شاخص‌ترین ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال ال‌بانک ارائه می‌شود:

  • از آنجایی که این یک پلتفرم حاضر در کشور چین است، در درجه اول به سوی بازار آسیایی تمرکز دارد. ایجاد حساب کاربری سریع را برای کاربران جدید فراهم می‌کند و منابع آموزشی را برای کمک به آنها در آغاز کار ارائه می‌دهد. برنامه تلفن همراه آن به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر کجا و در هر زمان فعالیت داشته باشند.
  • این برنامه با رابط بصری بسیار ساده خود برای مبتدیان مناسب است و در عین حال به مشتریان با تجربه خود با ارائه اندیکاتورهای پیشرفته و پنجره‌های معاملاتی کمک می‌کند. پشتیبانی گسترده از ارز دیجیتال و نقدینگی کافی دلیل محبوبیت آن در بازار غرب است. این پلتفرم از ویژگی‌هایی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، حفاظت SSL، کیف پول ذخیره سازی گرم و کیف پول ارز دیجیتال آفلاین برخوردار است. چنین ابزارهایی به آن اجازه می‌دهد تا امنیت مطلوبی را برای کاربر خود فراهم کند.
  • این صرافی بر روی این ویژگی‌های متمایز کننده خود سرمایه گذاری کرده است و حداقل کارمزد معاملاتی را از کاربران خود مطالبه می‌کند. به همین دلیل هم یک پلتفرم ایده‌آل برای مبتدیان و در عین حال کهنه کارها است.
صرافی LBank
مدیر صرافی ال بانک

خدمات ارائه شده توسط صرافی ال‌ بانک

هیچ یک از بررسی‌های مربوط به این صرافی بدون توضیح خدمات آن کامل نمی‌شود، بنابراین در زیر خدمات صرافی ال‌ بانک را لیست کرده‌ایم:

پلتفرم‌های معاملاتی متعدد

از پلتفرم صرافی lbank میتوانید در دستگاه های متنوعی استفاده کنید. کاربران می‌توانند برای خدمات معاملاتی با کیفیت، هم روی دسکتاپ و هم در موبایل به آن دسترسی داشته باشند.

ابزارهای پیشرفته

این پلتفرم دارای اندیکاتورهای پیشرفته‌ای مانند CCI، RSI، KDJ و MACD است. علاوه بر این، کاربران باتجربه نیز می‌توانند از قابلیت پرمیوم آن برای تجربه معاملات پیشرفته‌تر استفاده کنند.

امنیت بهینه

با پشتیبانی از SSL و 2FA از وب سایت خود، این صرافی یک پلتفرم امن برای همه کاربران است. علاوه بر این، از کیف پول‌های ذخیره سازی سرد و گرم برای ایمن سازی دارایی‌های کاربران استفاده می‌کند.

صرافی ارزهای دیجیتال

تجارت رمز ارز دلیل اصلی افزایش محبوبیت LBank است. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا بسیاری از ارزهای دیجیتال محبوب را با حداقل قیمت، خریداری کرده و به قیمت خوب بفروشند.

صرافی ال بانک
صرافی ارز دیجیتال ال بانک

منابع آموزشی

منابع آموزشی متعددی در این صرافی برای مبتدیان موجود است. این آموزش‌ها اطلاعات مورد نیاز برای شروع هر چه راحت و سریع را فراهم می‌کند.

کیف پول و سفارشات

گزینه هایی مانند Spot، Quantitative، Finance و Futures کیف پول نیز برای معامله گران باتجربه در دسترس است. علاوه بر این، مشتریان می توانند از Grid، Futures و Spot Orders استفاده کنند. که ما در مقالات بعدی به تفضیل به آنها خواهیم پرداخت.

API های معاملاتی

همچنین مشتریان می‌توانند در هر زمان به API های معاملاتی برای فرصت‌های کسب درآمد دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: صرافی های ارز دیجیتال ؛ آشنایی با بهترین صرافی ها و خریدوفروش در آن‌ها

بررسی مزایا و معایب صرافی ال‌ بانک

بسیاری از معامله گران تمایل دارند تا بررسی‌های مربوط به صرافی ال‌ بانک را بخوانند تا مزایا و معایب آن را درک کنند. بنابراین، در اینجا یک مرور کلی از جوانب مثبت و منفی آن وجود دارد تا به شما کمک کند راحت‌تر تصمیم بگیرید:

مزایامعایب
رابط کاربری ساده غیرقابل دسترس بودن در بسیاری از کشورها
ایده آل برای معامله‌گران آسیاییغیر قابل استفاده برای کشورهای انگلیسی زبان
کارمزد معاملاتی کم و بدون کارمزد برداشتعدم وجود cTrader یا MetTrader
موجود بودن اپلیکیشن موبایلیروش‌های پرداخت محدود
ابزارهای معاملاتی پیشرفتهنظارت ناکافی
ساخت سریع حساب کاربری 
منابع آموزشی 
کیف پول 2FA و ذخیره سازی سرد 
از 97 توکن پشتیبانی می‌کند 
نقدینگی کافی 
بررسی مزایا و معایب صرافی ال بانک

فرآیند ثبت نام صرافی ال‌ بانک

  • با هر دستگاهی که خواستید به سایت رسمی ال‌ بانک بروید.
صرافی رمز ارز ال بانک
ثبت نام در صرافی ال بانک
  • به بخش بالا سمت راست بروید و گزینه SignUp را انتخاب کنید.
  • بین گزینه‌های ایمیل و شماره موبایل یکی را انتخاب کنید.
صرافی ال بانک
انتخاب روش ورود
  • reCaptcha را کامل کنید.
  • منتظر کد تایید باشید و آن را وارد نمایید.
  • یک رمز عبور ایجاد کنید و آن را تایید کنید.
  • اگر کد دعوت دوستان دارید را در قمت مربوطه وارد نمایید.
  • کادر قرارداد خدمات را علامت بزنید.
  • روی گزینه SignUp کلیک کنید.
  • پنجره‌ای مانند تصویر زیر باز می شود.
  • اکنون، انتخاب کنید که آیا حساب شما به گزینه 2FA متصل شود یا خیر. در غیر این صورت گزینه Skip را انتخاب کنید.
  • مشتریان با گزینه account در قسمت بالا سمت راست به صفحه اصلی حساب خود هدایت می‌شوند.
صرافی ال بانک
تکمیل فرآیند ثبت نام

چگونه خرید و فروش در صرافی ال‌ بانک را شروع کنیم؟

سفر معاملاتی شما در صرافی ال‌ بانک بسیار ساده و روان است که با ایجاد یک حساب کاربری شروع می‌شود. کاربران می‌توانند حساب خود را در وب سایت و یا نرم افزار موبایلی آن با حداقل اطلاعات ممکن بسازند. پس از ایجاد حساب، مشتریان باید روش واریز مناسب را انتخاب کنند. کاربران امکان انتقال مخابره بانکی، کیف پول الکترونیکی، مسترکارت و دارایی‌های دیجیتال را دارند. فرآیند واریز بسیار سریع انجام می‌شود.

پس از واریز، مشتریان می‌توانند بیش از 95 ارز دیجیتال مختلف را معامله کنند. این فرآیند ساده است زیرا کاربران فقط باید به وب سایت آن دسترسی داشته باشند. یک گزینه خرید در صفحه اصلی با چندین گزینه ارز فیات هم وجود دارد.

پس از وارد کردن مبلغ ، مشتریان می‌توانند به سادگی بر روی گزینه Buy Now کلیک کنند. در شرایطی هم که حساب شما خالی باشد، میتوانید به سادگی روش پرداخت را انتخاب کرده و سپس معامله خود را آغاز کنید.

صرافی ارزی ال بانک
شروع تجارت با صرافی ال بانک

کارمزد تبادل ال‌ بانک

اکثر صرافی‌های ارزهای دیجیتال سه نوع کارمزد از کاربران دریافت می‌کنند:

  • هزینه‌های معاملاتی
  • کارمزد واریز
  • کارمزد برداشت

با این حال، صرافی ارز دیجیتال ال‌ بانک به دلیل قابلیت‌های مازادش، هزینه‌هایی را از بازار ساز و گیرنده بازار دریافت می‌کند. با این وجود، کارمزدهای آن از رقابتی‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است.

کارمزد‌های معاملاتی

صرافی ال‌ بانک یک کارمزد ثابت %0.10 در هر معامله دریافت می‌کند که در مقایسه با سایر صرافی‌ها مقدار بسیار کمتری است. علاوه بر این، میانگین کارمزدهای بازار در حدود %0.25 باقی می‌ماند که مقرون به صرفه بودن آن را نشان می‌دهد.

کارمزد واریز

هیچ هزینه‌ای برای واریز در این پلتفرم وجود ندارد. کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال، کیف‌های الکترونیکی، مسترکارت و حواله‌های بانکی را برای واریز وجوه انتخاب کنند.

کارمزد برداشت

در حالی که هیچ کارمزد برداشت مستقیمی در صرافی ارز دیجیتال ال‌ بانک وجود ندارد، اما کاربران باید هزینه‌های تحمیلی توسط شبکه‌های مختلف را پرداخت کنند. به عنوان مثال، برای برداشت اتریوم %0.1 کارمزد وجود دارد.

هزینه‌های سفارش‌گذار و سفارش‌بردار

یک کارمزد ثابت %0.10 برای اجرای معاملات لیمیت و مارکت در این پلتفرم وجود دارد. البته کارمزدهای اعلام شده با میانگین کارمزدی که در این حوزه اعلام شده، مطابقت دارد. با این حال، برای اطلاع از جزئیات کامل لیست کارمزد، این لینک را بررسی کنید.

صرافی ال‌بانک
کارمزدهای صرافی ال بانک

روش های پرداخت پذیرفته شده ال‌ بانک

روش‌های پرداخت، نقطه قوت ال‌ بانک نیستند زیرا تنها از تعداد کمی از گزینه‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند. اما در عوض کاربران میتوانند از گزینه های جایگزسن مثل مسترکارت، کیف‌پول‌های الکترونیکی منطقه‌ای، حواله بانکی و ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

کشورها و ارزهای پشتیبانی شده توسط ال‌ بانک

درست که نقطه قوت صرافی ال بانک امکان معاملات ارز دیجیتال در آن هست، اما از نظر پشتیبانی کشوری همچنان ضعف دارد. از آن جایی که این پلتفرم در کشور چین مستقر است، ممکن است محدودیت‌های قانونی در مکان‌های خاصی وجود داشته باشد.

با این حال، هنوز هم خدمات با کیفیتی را در بسیاری از کشورها ارائه می‌دهد، مانند:

  • هند
  • ایالات متحده
  • استرالیا
  • کانادا
  • چین
  • کره شمالی
  • آلمان
  • نیوزلند
  • مصر
  •  پرتغال
  • ترکیه
  • قطر
  • فرانسه
  • دانمارک

با توجه به تقاضای انبوه ارز دیجیتال در سراسر کشور چین، “LBank Exchange US” عبارتیست که معامله گران بسیار در جستجوی آن هستند. ال‌بانک 97 توکن دیجیتال و ارزهای دیجیتال مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • بیت کوین گلد
  • لایت کوین
  • NEO
  • بیت کوین کش
  • Qtum
  • Zcash
  • اتریوم کلاسیک
  • Siacoin
  • Bitshares
  • Bitcoin-diamond
  •  VeChain

پلتفرم معاملاتی ال‌ بانک

صرافی ارز دیجیتال ال‌ بانک دارای یک پلتفرم معاملاتی با رابط کاربری بسیار ساده است. رویکرد ساده آن برای هر کاربر صرف نظر از تجربه قبلی او از بازار، بسیار جذاب است . این پلتفرم همراه با نمودارهای به روز و پنجره‌های خرید است. علاوه بر این، اندیکاتورهای پیشرفته و ابزارهای مورد نیاز برای تحلیل بازار را به کاربران ارائه می‌دهد .

با این حال، کمبود ابزار ترسیم، تجزیه و تحلیل نمودار نیز در فضای داخلی این پلتفرم وجود دارد. مشتریان برای انجام یک معامله نیازی به گذراندن چندین مرحله ندارند که این موضوع همیشه نشانه خوبی است. به طور کلی، راه حل های مناسبی را ارائه می دهد که بدون هیچ دردسری برای هر کاربری صرف نظر از سطح علمی او ایده‌آل است..

اپلیکیشن موبایلی ال‌بانک

مانند اکثر صرافی های محبوب، LBank نیز یک نرم افزار موبایلی ارائه داده است. کاربران می‌توانند اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی و اپل استور دانلود کنند. در دسترس بودن آن برای کاربران اندروید و iOS آن را به یک انتخاب محبوب در میان معامله‌گران تبدیل کرده‌ است. این برنامه عملکرد خوبی دارد، کارکردهای لازم را ارائه می‌دهد و یک رابط کاربری آسان و کاربر پسند دارد.

صرافی ال بانک
اپلیکیشن موبایل ال بانک

امنیت و حریم خصوصی صرافی ال‌ بانک

این صرافی از نظر امنیت با فناوری‌هایی مانند SSL که از وب سایت آن پشتیبانی می‌کند، شکل گرفته است. این پلتفرم سیستم‌های احراز هویت C1 و C2 را در کنار مکانیزم تأیید دو مرحله‌ای برای کاربران به صورت یکپارچه درآورده است. علاوه بر این، این پلتفرم از کیف‌پول‌های ذخیره‌سازی سرد و گرم برای ایمن کردن دارایی‌های کاربر استفاده می‌کند و این امر ال‌بانک را به امن‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

بسیاری از کاربران سوالاتی مانند “آیا این صرافی ایمن است” را می‌پرسند زیرا هنوز نظارتی مستقیم بر آن وجود ندارد. با این حال، مشتریان باید توجه داشته باشند که اکثر صرافی‌ها بدون مجوزهای نظارتی کار می‌کنند. به علاوه، ال‌بانک دارای بیش از 5 سال تجربه در بازار با سابقه‌ای بدون نقص است.

پشتیبانی از مشتریان ال‌ بانک

این پلتفرم گزینه‌های پشتیبانی متعددی را به مشتریان ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق چت آنلاین یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند. پشتیبانی از طریق ایمیل نیز برای معامله‌گرانی که با هر مشکلی روبرو هستند در دسترس است. همچنین کاربران مبتدی می‌توانند از منابع آموزشی مانند وبلاگ‌ها، اطلاعیه‌های خبری، راهنماها و سوالات متداول استفاده کنند.

صرافی ارز دیجیتال ال بانک
پشتیبانی از مشتریان ال‌ بانک

سخن نهایی؛ آیا صرافی ال‌ بانک ارزش امتحان کردن را دارد؟

به طور کلی، صرافی ال بانک ابزارهای بهینه‌ای را هم برای مبتدیان و هم برای معامله‌گران با تجربه فراهم می‌کند. منابع آموزشی و شاخص‌های پیشرفته آن گواهی بر این گفته است. امنیت برجسته آن بر پشتیبانی محدود روش‌های پرداخت این صرافی برتری دارد. این پلتفرم با وجود حداقل هزینه‌ برای کاربران، گزینه مقرون به صرفه‌ای است. بنابراین، هر معامله‌گری می‌تواند برای خرید یا فروش فوری بیش از 120 ارز دیجیتال به آن دسترسی داشته باشد.

آیا صرافی ال‌بانک قانونی است؟

بله، این پلتفرم یک صرافی قانونی با بیش از 5 سال تجربه در صنعت است.

ال‌بانک چگونه کسب درآمد می‌کند؟

از طریق هزینه‌های سازنده و گیرنده درآمد کسب می‌کند. علاوه بر این، هزینه‌های برداشت را که توسط شبکه‌های دیگر تحمیل شده است، دریافت می‌کند.

چگونه می‌توانم از ال‌بانک پول واریز یا برداشت کنم؟

کاربران می‌توانند از طریق مستر کارت، کیف پول الکترونیکی و ارزهای دیجیتال واریز خود را انجام دهند. برای برداشت از ال‌بانک، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را به هر کیف پول شخصی ارسال کنند.

آیا ال‌بانک قابل اعتماد است؟

بله، از سال 2015 ال‌بانک یک پلتفرم قابل اعتماد در خدمت کاربران در سراسر جهان بوده است.

3 نظرات

  1. با سلام تعداد توکن های بلواسپارو و سایتاما که در ال بانک نگهداری میکردم چند روزیه که تعدادشان کم شده مثلا تعداد ۸۱ میلیارد توکن بلواسپارو شده ۸۱ عدم این اتفاق چرا افتاده؟ممنون میشم جواب بدین

  2. سلام تروخدااابررسی کنین تترازصرافی اوکی اسکنجچ برداشت زدم به البانک ولی البانک نیس چیکارکنم آدرسم درست دادم

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان