کاخ سفید نقشه راه ارزهای دیجیتال دولت آمریکا را منتشر کرد

خانهاخبارکاخ سفید نقشه...

آنچه می‌خوانید...

کاخ سفید روز گذشته بیانیه‌ای را منتشر کرد و در آن نقشه راه ارزهای دیجیتال دولت بایدن را برای کاهش هرچه بیشتر ریسک‌های مربوط به این حوزه به اشتراک گذاشت. بخش زیادی از این نقشه راه و بیانیه منتشر شده همراه با دستورالعمل‌های قانونی برای اجرایی شدن به کنگره آمریکا ارسال شد.

نقشه راه ارزهای دیجیتال کاخ سفید

به نقل از کوین تلگراف در رابطه با این تصمیم و راه‌اندازی نقشه راه، نویسندگان بیانیه یک مسیر دووجهی را برای آینده ترسیم کردند. آن‌ها اشاره داشتند که در سال گذشته مشغول بررسی ریسک‌های حوزه ارزهای دیجیتال و در تلاش برای به حداقل رساندن آنها با استفاده از مجوزها و اختیارات خود بوده‌اند.

- Advertisement -

اولین عنصر در نقشه راه ارزهای دیجیتال کاخ سفید آمریکا، اولین چارچوب جامع دولت برای توسعه دارایی‌های دیجیتال است که در سپتامبر منتشر شد. چارچوب جامع ماه سپتامبر بر اساس گزارش‌های فرمان اجرایی بایدن در ماه مارس و در ارتباط با توسعه مسئولانه دارایی‌های دیجیتال صادر شد.

دومین عنصر از این نقشه راه به افزایش صدور و اجرایی شدن دستورالعمل‌های جدید از سمت سازمان‌های اجرایی اشاره دارد. بر اساس بیانیه، آژانس‌های دولتی در حال توسعه برنامه‌های آگاهی عمومی هستند تا به مصرف‌کنندگان کمک کنند که با ریسک‌های خرید ارزهای دیجیتال آشنا شوند و آنها را درک کنند.

این بیانیه در ادامه به قانون‌گذاران حوزه بانکداری و تلاش آنها در این حوزه اشاره کرد و از آنها خواست تا با جدیت کار خود را ادامه دهند. گفتنی است که بیانیه کاخ سفید در روزی صادر شد که فدرال رزرو به بانک Cusodia در حوزه ارزهای دیجیتال اجازه عضویت در سیستم فدرال رزرو را نداد.

مطلب مفید: تحلیل تاثیر اقتصاد کلان بر ارز دیجیتال در سال 2023

توییت برایان دیسی

در ادامه بیانیه کاخ سفید به موارد و اقداماتی در حوزه ارزهای دیجیتال اشاره کرد که دوست دارد از سمت کنگره صورت بگیرند. کاخ سفید وظایف زیادی را برای قانون‌گذاران در نظر گرفته است. توصیه‌های آن شامل گسترش اختیارات قانون‌گذاران، تقویت الزامات افشاسازی، تقویت و گسترش مجازات برای تخلفات، افزایش بودجه برای اجرای قانون و پیروی از توصیه‌های مندرج در گزارش شورای نظارت بر ثبات مالی است که توسط فرمان اجرایی بایدن الزامی شده است، می‌شود.

در کنار آن، نقشه راه ارزهای دیجیتال کاخ سفید از کنگره خواسته است تا به سازمان‌ها و نهادهای مهمی مانند صندوق‌های بازنشستگی و … چراغ سبز ورود مستقیم و کامل به حوزه ارزهای دیجیتال را ندهد. ازنظر دولت آمریکا، چنین اقدامی می‌تواند مانع از گسترش آشفتگی حوزه کریپتو در سیستم مالی شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان