چارلز هاسکینسون: شرکت بلک راک مسئول توطئه برای نابودی پروژه ترا است

خانهاخبارچارلز هاسکینسون: شرکت...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو شب گذشته در توییتی یکی از شایعات پیرامون ریزش اخیر استیبل کوین ترا و توکن لونا را به اشتراک گذاشت و در آن، غول آمریکایی بلک راک را پشت پرده توطئه برای نابودی ترا و استیبل کوین آن خطاب کرد.

بر اساس پیامی که شخصی به نام آنا برای هاسکینسون ارسال کرده است، ریزش اخیر بازار در نتیجه یک استراتژی خوب و سو استفاده از ساده لوحی دو کوان، مدیرعامل شرکت ترا لبز صورت گرفته است.

- Advertisement -
بلک راک استیبل کوین ترا
پیام هاسکینسون در ارتباط با نقش شرکت بلک راک در سقوط UST

به گفته این شخص، در این طرح توطئه شرکت‌های بلک راک و سیتادل 100000 واحد بیت کوین از صرافی جمنای وام گرفته‌اند و پس از دریافت آن گویا 25000 واحد بیت کوین را به UST تبدیل کرده‌اند.

پس از آن این شرکت‌ها با دو کوان تماس گرفتند و گفتند که قصد دارند مقدار زیادی بیت کوین را در ازای UST مبادله کنند و تمایل دارند که بازار با این معامله آشفته نشود. به همین خاطر به کوان پیشنهاد دادند که مقدار قابل توجهی بیت کوین را با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به صورت OTC با استیبل کوین ترا معامله کنند.

دو کوان در ادامه با درخواست آنها موافقت کرد و فریب خورد و مقدار قابل توجهی UST را از کنترل لونا خارج کرد و نقدینگی این ارز را به شدت در بنیاد لونا کاهش داد.

پس از آن سیتادل و بلک راک تمام UST و بیت کوین‌ها را برای فروش به بازار وارد کردند و همین باعث ریزش شدید بازار و دومینو مانند هر دو دارایی شد.

در پایان این پیام آمده است:

بلک راک و سیتادل اکنون می‌توانند به راحتی بیت کوینی که بدهکار هستند را با قیمتی ارزان‌تر بخرند و وام خود را بازپرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن را به جیب بزنند.

در واکنش به این خبر، لوگان کافلر، سخنگوی بلک راک آنها را کذب خواند و گفت:

شایعات مربوط به دخالت شرکت بلک راک در ریزش قیمت استیبل کوین ترا از پایه غلط و کذب است. بلک راک UST معامله نمی‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در اصفهان هستید، مجموعه فکت کوینز با ارائه به روزترین آموزش‌ها و تکنیک‌های معاملاتی می‌تواند به شما کمک کند تا با کمترین ریسک و بیشترین اطلاعات وارد این بازار مالی جهانی شوید. فکت کوینز یکی از بهترین مجموعه‌ها برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال در اصفهان است و شما با شرکت در دوره ها می توانید تمامی اطلاعات و مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را بیاموزید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان