سرمایه‌گذاران FTT: صرافی FTX قوانین اوراق بهادار را نقض کرده است

خانهاخبارسرمایه‌گذاران FTT: صرافی...

آنچه می‌خوانید...

برای کمک به سرمایه‌گذاران اخیرا فریب خورده صرافی FTX و توکن بومی آن FTT، شرکت حقوقی حقوق سهامداران Schall وظیفه بررسی ادعاهای سرمایه گذاران علیه صرافی FTX را برای نقض قوانین اوراق بهادار بر عهده گرفته است.

آیا صرافی FTX قوانین اوراق بهادار را نقض کرده است؟

به نقل از کوین تلگراف، تخمین زده شده است که حدود 1 میلیون نفر پس اندازهای خود را به دلیل کلاهبرداری‌های مالی سم بنکمن فرید از دست داده‌اند. به منظور کمک قانونی به این افراد برای جبران زیان‌های خود، شرکت حقوقی قصد دارد صرافی FTX را در رابطه با بیانیه‌های گمراه کننده یا عدم افشای اطلاعات مهم برای کاربران مورد بررسی قرار دهد.

- Advertisement -

شرکت Schall در بیانیه رسمی خود نشان داد که چگونه رسانه‌های مختلف با یافتن شکاف‌های عملیاتی FTX و آلامدا در نهایت باعث سقوط توکن بومی این پلتفرم یعنی FTT شدند.

این موسسه حقوقی از تمامی سرمایه‌گذاران FTT درخواست کرد تا در این تحقیقات شرکت کنند و تمام اطلاعات مربوط به نحوه خرید و فروش توکن‌ها را با شرکت در میان بگذارند. در ادامه شرکت اشاره داشت سرمایه‌گذاران باید بدانند که تا زمان تایید نشدن تحقیقات و ورود آن به دادگاه، هیچ وکیلی دفاع از آنها را برعهده ندارد.

مطلب مفید: معضل سه‌گانه بلاک چین (Blockchain Trilemma) چیست؟

گفتنی است که در کنار این موضوع و بحث بررسی صرافی FTX برای نقض قوانین اوراق بهادار، افراد مشهور حوزه کریپتو مانند مدیران تتر و چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس مدعی شده‌اند که سم بنکمن فرید با تلاش برای بی‌ثباتی در بازار در پی نجات پلتفرم خود بوده است.

باید اشاره داشت که صرافی FTX به تازگی تیم تحقیق مالی را راه‌اندازی کرده تا سرمایه از دست رفته و گم شده کاربران و سرمایه‌گذاران را ردگیری کند. هدف اصلی این شرکت انجام ردیابی دارایی‌ها برای شناسایی و بازیابی دارایی‌های دیجیتال گمشده و از دست رفته است.

در روز 22 نوامبر، جیمز بروملی، وکیل و شریک شرکت حقوقی سالیوان و کرامول  به نمایندگی از بدهکاران صرافی FTX اظهار داشت که مقدار قابل توجهی از دارایی‌ها از FTX یا به سرقت رفته یا گم شده اند. وی در ادامه افزود که شرکت‌های تحلیل بلاکچینی مانند چینالسیس نیز برای کمک در یافتن این دارایی‌ها در حال مشارکت با موسسه‌های حقوقی هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان