نوروز را با ردپاکت کوینکس به هم تبریک بگید!

خانهاخبارنوروز را با...

آنچه می‌خوانید...

اگر به تقویم نگاه کنید، برخی از روزها به عنوان روزهای خاص و ویژه شناخته می‌شوند که افراد دوست دارند در این روزها همدیگر را خوشحال کنند. یکی از این روزهای خاص و ویژه روز آغاز سال نو است که افراد در تلاش هستند آن روز را برای خود و اطرافیانشان به یادماندنی کنند. دادن عیدی یکی از مواردی است که می‌تواند این روز را خاص‌تر وخاطره انگیزتر کند، البته نوع عیدی و ارزش آن نیز تاثیرگذار است. یکی از مواردی که شما می‌توانید به عنوان عیدی به اطرافیانتان بدهید، ردپاکت است.

افراد زیادی هم اکنون در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند و در آن بخش سرمایه گذاری کرده‌اند. این افراد دوست دارند برای عیدی به افراد نزدیکشان ارز دیجیتال هدیه بدهند تا از این طریق میزان صمیمیت خود را به آن‌ها نشان دهند. همچنین از این طریق می‌توانند روش سرمایه گذاری و آینده نگری را به دوستان خود بیاموزند. در این مقاله بر آن شدیم یکی از روش‌های نوین که صرافی کوینکس برای کاربران خود فراهم کرده است را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

- Advertisement -

چگونه ارز دیجیتال عیدی بدهیم؟

اگر شما مقدار زیادی از سرمایه خود را بر روی بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اید و اکنون تمایل دارید تعدادی از ارزهای دیجیتال دلخواه خود را به دوستان و آشنایانتان به عنوان عیدی سال نو بدهید. برای انجام این کار تنها کافی است اپلیکیشن صرافی کوینکس را باز کنید و در صفحه home به بخش ردپاکت بروید. در این قسمت شما می‌توانید نوع ارز دیجیتال، تعداد و غیره را مشخص کنید. همچنین امکان ارسال پیام متنی همراه با ردپاکت وجود دارد.

 ردپاکت کوینکس

شما می‌توانید پیام‌هایی مانند Happy New Year را به عنوان پیام تبریک و تهنیت انتخاب کنید، سپس کد QR این موارد را درست کرده و برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید. امکان ارسال کد از طریق ایمیل و شبکه‌های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره وجود دارد.

شخص بعد از دریافت کردن کد می‌تواند آن را با استفاده از گوشی خود اسکن کرده و یا مستقیم با کلیک کردن بر روی لینک ، وارد صفحه شود و ارز دیجیتال خود را دریافت کند. شما می‌توانید توضیحات لازم را به آن شخص بدهید و به او راه و روش سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را یاد دهید تا سال جدید او متفاوت‌تر از سال‌های دیگر زندگی او باشد.

سخن پایانی

در این مقاله با روشی نوین برای تبریک عید با ردپاکت کوینکس آشنا شدید و دانستید به چه شیوه‌ای می‌توانید ارز دیجیتال را به عنوان عیدی به نزدیکان خود هدیه بدهید. کوینکس از صرافی‌های معتبری است که سابقه‌ای درخشان در این حوزه دارد. این صرافی با نوآوری‌هایی که در پیش می‌گیرد کاربران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند که ردپاکت یکی از این خدمات است.

صرافی کوینکس برای راحتی کاربران فارسی زبان خود گروه تلگرامی فارسی زبانان کوینکس را راه اندازی کرده است که می‌توانید در آن عضو شده و اطلاعات لازم را کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و امکانات این مجموعه می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن صرافی کوینکس مراجعه کنید و سوالات خود را از کارشناسان مجرب با ارسال تیکت بپرسید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان