پلتفرم نکسو قصد خرید شرکت رقیب خود وولد را دارد؛ سرنوشت کاربران چه خواهد شد؟

خانهاخبارپلتفرم نکسو قصد...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که اعضای جامعه و کاربران پلتفرم معاملاتی وولد (Vauld) منتظر اخبار جدیدی از وضعیت این صرافی متمرکز هستند، به نظر می‌رسد راه حلی برای مشکلات نقدینگی این پلتفرم پیدا شده است. با وجود آن که تیم این صرافی در شبانه روز گذشته هیچ چیزی را اعلام نکرده، به نظر می‌رسد وولد قرار است توسط پلتفرم نکسو خریداری شود.

نکسو قصد خرید وولد را دارد؟

بنابر آخرین گزارش های بدست آمده، به نظر می‌رسد پلتفرم نکسو قصد دارد صرافی وولد را که به تازگی تراکنش های خود را متوقف کرده است را خریداری کند. بر اساس یک پست توییتری از شیبیلا، یکی از علاقه مندان به حوزه کریپتو، پلتفرم وام دهی نکسو برنامه های خود برای خرید و تصرف کامل صرافی وولد را اعلام کرده است.

روز دوشنبه، وولد، صرافی و پلتفرم وام دهی در کشورهای سنگاپور و هند اعلام کرد که در یک بحران مالی به سر می‌برد. بر اساس داده های این پلتفرم، نوسانات شدید در بازار باعث ایجاد مشکلاتی برای وولد و شرکای تجاری آن شده است. به همین دلیل این پلتفرم تصمیم به متوقف کردن برداشت ها و فعالیت های معاملاتی کاربران خود تا اطلاع ثانوی گرفت.

تکلیف کاربران صرافی چه خواهد شد؟

در حالی که هنوز هیچ صحبتی از طرفین نشده است و مفاد این معامله احتمالی نیز مشخص نیست، اما به احتمال فراوان چنین اتفاقی به نفع کاربران خواهد بود. با این حال و با توجه به شرایط سختی که بازار کریپتو در آن قرار دارد، ممکن است بعد از این معامله نیز تا مدتی کاربران دسترسی به سرمایه های خود نداشته باشند. علاوه بر آن، مسئله دیگر زمان قطعی شدن و پایان یافتن تصرف وولد توسط نکسو خواهد بود.

مطلب مفید: اصطلاح خودت تحقیق کن یا دیور (DYOR) چیست؟

در بیانیه روز دوشنبه، وولد اعلام کرد که در تلاش است و تمام راه حل های ممکن را بررسی خواهد کرد. در ادامه این پلتفرم گفت که شرکت با مشاوران حقوقی و مالی خود مشورت خواهد کرد و بهترین تصمیم را در خصوص آینده شرکت خواهد گرفت. یکی از این گزینه ها، بازسای و احیای احتمالی پلتفرم خواهد بود که از سرمایه سهام داران پلتفرم نیز حفاظت می‌کند.

علاوه بر آن، مدیرعامل وولد روز گذشته اعلام کرد که گزینه های سرمایه گذاری را نیز مدنظر قرار داده است و این شرکت در حال صحبت با سرمایه گذاران احتمالی برای خروج از وضعیت دشوار فعلی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان