نگاهی به آپدیت پنکیک سواپ ورژن ۳ و نحوه دریافت توکن رایگان از آن

خانهآموزش هاصرافینگاهی به آپدیت...

آنچه می‌خوانید...

یونی سواپ در حال حاضر با حجم معاملات 24 ساعته 592 میلیون دلاری خود، بالاترین رتبه را در بین DEX ها دارد. رتبه های دوم و سوم نیز متعلق به DYDX و Kine Protocol است که به ترتیب 389 و 254 میلیون دلار حجم معاملات 24 ساعته دارند. در نهایت، پنکیک سواپ با حجم معاملات روزانه 101 میلیون دلاری در رتبه چهارم قرار دارد. با این حال، با آماده شدن این پلتفرم برای راه‌اندازی پنکیک سواپ ورژن ۳ در زنجیره هوشمند بایننس، این رتبه بندی ممکن است به زودی تغییر کند.

انتظار می‌رود آخرین نسخه قابلیت‌های زیادی به همراه داشته باشد و حتی به کاربران فرصتی برای شرکت در یک ایردراپ 135 هزار دلاری ارائه ‌کند. اما پنکیک سواپ ورژن ۳ (PancakeSwap V3) چیست و چگونه می‌توان در ایردراپ آن شرکت کرد؟ با فکت کوینز همراه شوید.

- Advertisement -

PancakeSwap V3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

PancakeSwap V3 با کارمزدهای معاملاتی رقابتی، نقدینگی بهبود یافته، مشوق‌های معاملاتی، و تجربه کشت سود (yield farming) بهتر را ارائه می‌دهد.

موچی (Mochi)، توسعه دهنده ناشناس پنکیک سواپ (PancakeSwap)، گفت: «ویژگی‌های جدیدی که ما معرفی می‌کنیم تجربه بهتری را به کاربرانمان ارائه می‌دهد و کمک می‌کند تا دیفای را برای افراد بیشتری نسبت به قبل در دسترس قرار دهیم».

پنکیک سواپ ورژن ۳

PancakeSwap در وبلاگ خود همچنین اشاره کرد که نسخه جدید همه چیزهایی را که یک کاربر نیاز دارد در یک مکان مناسب با کاربرپسندترین رابط کاربری ارائه می‌کند. و برای جشن گرفتن این نقطه عطف، این پلتفرم همچنین یک کمپین را اعلام کرده است که توکن‌های CAKE به ارزش 135000 دلار را به همراه توکن‌های وفاداری NFT به کاربران منتخب ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: مراحل استیک توکن Cake در پنکیک سواپ

کمپین حامیان اولیه پنکیک سواپ ورژن ۳ (V3 Early Supporters Campaign)

کمپین حامیان اولیه PancakeSwap V3 برای پاداش دادن به کاربران وفادار طراحی شده است. در پایان این کمپین، PancakeSwap به ارزش 135 میلیون دلار توکن CAKE به کاربران واجد شرایط ارسال می‌کند و همچنین توکن وفاداری انحصاری NFT را در اختیار آنها قرار می‌دهد. اما چگونه می‌توان در کمپین حامیان اولیه شرکت کرد؟

برای شروع، پنکیک سواپ در حال برنامه‌ریزی دو ایردراپ جداگانه است، یکی به ارزش 105000 دلار و دیگری به ارزش 30000 دلار. برای شرکت در اولین کمپین، باید حداقل 500 تا 20000 دلار در استخرهای نقدینگی BTCB/WBNB، BUSD/WBNB، USDT/WBNB، یا ETH/WBNB در PancakeSwap’s MasterChef V2 داشته باشید. کاربران باید این مبلغ را در یک دوره زمانی از 5 مارس تا 3 آوریل در صرافی نگه دارند. اگر نقدینگی خود را در این بازه زمانی از استخرهای مذکور خارج کنید، از کمپین محروم خواهید شد.

بیشتر بخوانید: ایردراپ چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان با Airdrop

در دومین مرحله، پنکیک سواپ توکن‌های CAKE به ارزش 30000 دلار را به کاربران ارسال می‌کند. برای شرکت در این ایردراپ، کاربران باید 500 تا 20000 دلار نقدینگی به استخرهای نقدینگی ETH/WBNB، BUSD/WBNB، USDT/WBNB یا BTCB/WBNB در پلتفرم Masterchef V2 PancakeSwap اضافه کنند. این واریز باید تا 18 مارس تکمیل شود و تا 3 آوریل دست‌نخورده باقی بماند.

این به کاربران جدید اجازه می‌دهد تا در ایردراپ توکن CAKE شرکت کنند. با این حال، کاربران موجود نیز می‌توانند در آن شرکت کنند. آنها می‌توانند این کار را با افزودن 500 تا 20000 دلار به استخرهای نقدینگی فوق با استفاده از همان کیف پولی که برای ایردراپ 105000 دلاری استفاده کردند، انجام دهند.

ایردراپ CAKE

پنکیک سواپ در 5 مارس، 18 مارس و 3 آوریل از نقدینگی موجود در این استخرها اسنپ شات می‌گیرد تا کاربران واجد شرایط ایردراپ را مشخص کند. مبلغ ایردراپ بر اساس میزان نقدینگی که کاربران به استخر واریز می‌کنند تعیین می‌شود.

به‌عنوان‌مثال، کسانی که تنها 500 دلار نقدینگی واریز می‌کنند، کمترین مقدار توکن را دریافت خواهند کرد. با این حال، افرادی که 20000 دلار استخر نقدینگی اضافه می‌کنند، مقدار بسیار بیشتری کیک دریافت خواهند کرد. لیست برندگان و روش توزیع ظرف 30 روز پس از پایان کمپین اعلام خواهد شد. برندگان همچنین یک «توکن وفاداری NFT» دریافت خواهند کرد. با این حال، این NFT ها قابل معامله نیستند.

بیشتر بخوایند: صرافی پنکیک سواپ ایران را تحریم کرد؛ کاربران ایرانی مراقب باشید

نتیجه‌گیری

طبق وب‌سایت کوین گکو (CoinGecko)، پنکیک سواپ دارای ارزش بازار 705 میلیون دلاری و نزدیک به 2.5 میلیارد دلار نقدینگی قفل‌شده (TVL) است. در زمان نگارش این مقاله، توکن اصلی این پلتفرم، CAKE، پس از افزایش 1.60 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 3.80 دلار در هر واحد تغییر می‌کرد.

با این حال، هم حجم معاملات و هم قیمت CAKE می‌تواند به میزان قابل توجهی در پی راه‌اندازی پنکیک سواپ ورژن ۳ در ماه آوریل افزایش یابد. این می‌تواند رقابت بین DEX ها را تشدید کند، امری که می‌تواند به نفع کاربران نهایی تمام شود. به یاد داشته باشید که بازارهای ارز دیجیتال بسیار بی‌ثبات هستند و می‌توانند خلاف جهت قوی‌ترین اندیکاتورها حرکت کنند. بنابراین، همیشه تحقیقات خودتان را انجام دهید و فقط به‌اندازه‌ای که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید.

سوالات متداول

پنکیک سواپ ورژن ۳ چیست؟

PancakeSwap V3 با کارمزدهای معاملاتی رقابتی، نقدینگی بهبود یافته، مشوق‌های معاملاتی، و تجربه کشت سود (yield farming) بهتر را ارائه می‌دهد.

چطور از پنکیک سواپ توکن رایگان دریافت کنیم؟

کمپین حامیان اولیه PancakeSwap V3 برای پاداش دادن به کاربران وفادار طراحی شده است. در پایان این کمپین، PancakeSwap به ارزش 135 میلیون دلار توکن CAKE به کاربران واجد شرایط ارسال می‌کند و همچنین توکن وفاداری انحصاری NFT را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان