به روزرسانی مرج در شبکه اتریوم چه ریسک هایی با خود به همراه دارد؟

خانهاخباربه روزرسانی مرج...

آنچه می‌خوانید...

به روزرسانی مرج شبکه اتریوم از همیشه نزدیک تر است و توسعه دهندگان اتریوم در آستانه انتقال شبکه به اثبات سهام در ابرها به سر می‌برند. با این حال باید دقت داشت که به تازگی نگرانی هایی در بازار کریپتو به وجد آمده و ممکن است اعضای جامعه اتریوم با آنچه از مرج انتظار داشتند رو به رو نشوند.

همه چیز به صورت ایده آل نیست

در رابطه با مشکلات مربوط به مرج اتریوم، آخرین ویدیو یوتیوبی Altcoin Buzz به آن اشاره هایی داشت. اولین مشکلی که ممکن است در پی این به روزرسانی به وجود بیاید درباره بازار استیبل کوین ها است چرا که بیشتر استیبل کوین ها در قراردادهای هوشمند اتریوم قفل شده‌اند. چنین اتفاقی ثبات این کوین ها را تهدید می‌کند، اتفاقی که با توجه به فاجعه شبکه ترا می‌دانیم چه تاثیری بر بازار خواهد گذاشت.

پروتکل میکردائو نیز به تازگی درباره این موضوع ابراز نگرانی کرده است. در ویدیو مذکور، این پروتکل ادعا کرد که استیبل کوین های بزرگ مانند تتر و USDC نیز ممکن است ثبات خود را به دلیل فاندینگ منفی از دست بدهند. یکی دیگر از مشکلاتی که مرج شبکه اتریوم ممکن است با خود به همراه داشته باشد، عقب ماندن قراردادهای پرپچوال است چرا که ممکن است معاملات فیوچرز زیر قیمت اسپات صورت گیرند. یکی دیگر از دلایل نگرانی در میان اعضای جامعه نیز احتمال اختلال و قطعی شبکه اتریوم در زمان انتقال به اثبات سهام است.

علاوه بر موارد اشاره شده، مرج اتریوم می‌تواند برای حوزه دیفای نیز ریسک هایی داشته باشد. به همین منظور و همانطور که پوشش دادیم، پلتفرم آوی رای گیری حاکمیتی را راه اندازی کرد تا در این مدت وام گیری اتریوم را متوقف کند. این تصمیم در پی آن گرفته شد که ممکن است شاهد فورک اثبات کار اتریوم باشیم و چنین اتفاقی می‌تواند ریسک های زیادی را به همراه داشته باشد.

مطلب مفید: همه چیز درباره آدا فایننس (ADA FINANCE) ؛ توکن ADAFI

ریسک موجود در بازار اتریوم از سمت کاربرانی ایجاد خواهد شد که از نسخه اثبات کار اتریوم با واک گرفتن اتریوم قبل از مرج سود می‌کنند. گفتنی است که در پی وجود چنین ریسک هایی، صرافی بایننس نیز اعلام کرده که واریزها و برداشت های اتریوم و توکن های ERC-20 را در زمان به روزرسانی مرج متوقف خواهد کرد.

توییت بایننس

آیا اتریوم از این اتفاق ضربه خواهد خورد؟

در حال حاضر اتریوم در کشمکش با بازار نزولی به سر می‌برد که تمامی ارزهای دیجیتال را درگیر خود کرده است. بنابر داده های کوین مارکت کپ، قیمت این ارز پس از فشار فروش سنگینی که شاهد آن بودیم در محدوده 1564 دلاری قرار گرفته است و علیرغم ریزش های اخیر خود همچنان مقاومت خوبی را از خود در برابر ریزش نشان داده است.

علاوه بر آن، اعضای جامعه انتظار دارند که موفقیت آمیز بودن مرج شبکه اتریوم بتواند قیمت این ارز را از روند نزولی فعلی خارج کند. مشخص نیست که این به روزرسانی دقیقا چه تاثیری بر قیمت اتریوم خواهد گذاشت و باید دید که پس از تکمیل آن شاهد افزایش قیمت خواهیم بود یا بازار نزولی به کار خود ادامه خواهد داد و حتی تاثیر مرج شبکه اتریوم را نیز از بین می‌برد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان