top banner adv

نیر پروتکل (Near Protocol) و جذب سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری برای ترویج و توسعه web 3

نیر پروتکل (Near Protocol) و جذب سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری برای ترویج و توسعه web 3
0
بازدید : 10725

فکت کوینز: نیر پروتکل (Near Protocol) رقیب جدی اتریوم آغاز به جذب سرمایه جهت ترویج و توسعه وب‌۳ کرده است. این اقدام با پشتیبانی و همراهی شرکت خدمات مالی اندریسن هوروویتز (Andreessen Horowitz) و شرکت سرمایه‌گذاری تری‌اروز کپیتال( Three Arrows Capital) از بلاک‌چین اثبات سهام ( PoS blockchain) پیش می‌رود.

نیر پروتکل با جذب ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه اولیه خواهان تسریع به‌کارگیری و ترویج فناوری‌های مبتنی بر وب‌ ۳‌(Web3) است. تیم این مجموعه اعلام کرده که سرمایه مذکور برای توسعه پایگاه‌ها و قطب‌های منطقه‌ای فعال در خصوص بلاک‌چین و افزایش آگاهی‌ها در زمینه استفاده از این شبکه و فناوری‌های غیرمتمرکز صرف خواهد شد.

هدف نیر پروتکل از جذب سرمایه کلان

نیر پروتکل با جذب سرمایه‌ای کلان جهت توسعه و ترویج فناوری‌های بلاک‌چینی قصد آموزش و اطلاع‌رسانی به طیف وسیعی از افراد را دارد. در این صورت، فرصتی ایدئال برای آشنایی با مخاطبان متعدد هم برایش فراهم می‌شود.

در این سرمایه‌گذاری، شرکت تری‌اروز کپیتال(Three Arrows Capital) با مجموعه‌ها و شرکت‌های دیگری مانند مکانیزم‌کپیتال(Mechanism Capital)، دراگن‌فلای کپیتال(Dragonfly Capital)، اندریسن هوروویتز ( a16z)، جامپ(Jump)، آلامدا(Alameda)، زی‌پرایم(Zee Prime)، فولیوس(Folius)، امبرگروپ(Amber Group)، سیکث‌من ونچرز(6th Man Ventures) و سیرکل ونچرز(Circle Ventures) همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید : گلدمن ساکس: همزیستی مسالمت آمیز طلا و بیت کوین

شرکت متاوب‌وی‌سی(MetaWeb.VC) هم در مرحله سرمایه‌گذاری اولیه این پروژه شرکت داشته است. از دیگر شرکت‌های فعال در سرمایه‌گذاری پروژه نیر پروتکل می‌توان به الن هووارد(Alan Howard) و سانتیاگو سانتوز(Santiago Santos) و بنیان‌گذار پروتکل آوی(Aave) یعنی استانی کولچوو (Stani Kulechov) اشاره کرد.

کایل دیویس، هم‌بنیان‌گذار و رئیس هیأت‌مدیره شرکت تری‌اروز کپیتال می‌گوید:

ما مشتاق پشتیبانی از تیم نیر پروتکل و اکوسیستم آن هستیم؛ چون به توسعه کاربردهای بلاک‌چین کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید : دلار بایننس (BUSD) از ذخایر صندوق دارایی امن بایننس حذف شد

بیشتر بخوانید : با تایید برکناری ویلیمان هینمن، ریپل به پیروزی دیگری در برابر SEC دست یافت

به گزارش کوین‌تلگراف، آموس ژانگ(Amos Zhang) بنیان‌گذار متاوب‌وی‌سی(MetaWeb.VC) هم حمایت خود از نیر پروتکل را با تأیید کاربرد فناوری‌های نیر جهت توسعه و رشد بلاک‌چین اعلام کرده است. به گفته او، تیم نیر بهترین گزینه برای توسعه عمومی بلاک‌چین به نظر می‌رسد.

لینک مفید: وب 3 و دنیای کریپتو ؛ چرا این رابطه مهم است؟

سوابق و اقدامات قبلی تیم نیر

تیم نیر در سال ۲۰۲۱ میلادی هم مبلغ ۸۰۰میلیون دلار را برای پروژه‌های ابتکاری و جدید جهت تسریع اقدامات مالی غیرمتمرکز صرف کرده بود. این در حالی است که تیم مذکور می‌دانست بازار امور مالی غیرمتمرکز کماکان در حال طی‌کردن گام‌های نخست خود است.

بیشتر بخوانید : الگوی قیمتی در نمودار سولانا که نشان از ریزش 35 درصدی قیمت این رمزارز دارد

این فعالیت‌ها در راستای تشویق توسعه‌دهندگان برای حضور و فعالیت در بلاک‌چین نیر پروتکل صورت می‌گیرد. نیر (Near) در اواخر سال گذشته، با آردانا یعنی قطب و بستر استیبل‌کوین کاردانو هم شراکت‌هایی را تجربه کرد.

این همکاری با هدف ایجاد زیرساختی ارتباطی انجام گرفت که به کاربران اجازه انتقال دارایی‌هایشان از نیر پروتکل به بلاک‌چین اثبات سهام کاردانو را می‌داد. با چنین روندی، توکن‌های نیر می‌توانستند به عنوان تضمین، جهت ضرب‌کردن استیبل‌کوین‌ها در بستر آردانا استفاده شوند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : همزمان با کاهش هش ریت درآمد ماینرهای بیت کوین به کف دو ساله خود رسید

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x