هارد فورک واسیل کاردانو راه اندازی شد؛ انتظار چه تغییراتی داشته باشیم؟

خانهاخبارهارد فورک واسیل...

آنچه می‌خوانید...

تیم توسعه و شرکت اینپوت اوتپوت اعلام کردند که هارد فورک واسیل کاردانو، به روزرسانی مورد انتظار این شبکه راه اندازی شده است. این هارد فورک در حالی امروز راه اندازی شد که تاکنون چندین بار به تعویق افتاده بود. تیم توسعه کاردانو روز 16 سپتامبر اعلام کرد که برای تضمین درستی هارد فورک خود آزمایش های زیادی را انجام داده و از کامل بودن آن اطمینان حاصل کرده است.

اکنون و با تکمیل هارد فورک واسیل کاردانو، انتظار می‌رود که شاهد بهبود قراردادهای هوشمند شبکه از طریق نسخه 2 پلوتوس باشیم. این به روزرسانی قرار بود که عملکرد پلتفرم قراردادهای  هوشمند کاردانو را بهبود ببخشد. گفتنی است که از زمان راه اندازی قابلیت قراردادهای هوشمند شاهد افزایش فعالیت در شبکه بودیم و اکنون با تکمیل واسیل کاردانو انتظار می‌رود که فعالیت چندین برابر شود.

- Advertisement -

با راه اندازی هارد فورک واسیل شاهد چندین قابلیت دیگر در شبکه از جمله ورودی های مرجع هستیم. این ویژگی اجازه اشتراک داده ها درون زنجیره را صادر می‌کند و به وسیله آن شاهد آسان تر شدن ذخیره اطلاعات در شبکه بدون نیاز به خرج کردن و دوباره سازی UTXO ها خواهیم بود.

مطلب مفید: میکسر بیت کوین (Bitcoin Mixer) چیست و چطور کار می‌کند؟

از دیگر قابلیت هایی که هارد فورک واسیل کاردانو به شبکه اضافه کرده است می‌توان به اکریپت مرجع اشاره داشت. قابلیتی که ایجاد شده تا سایز تراکنش ها را کاهش دهد، توان عملیاتی و گنجایش شبکه را افزایش دهد و هزینه اجرایی شدن اسکریپت ها در شبکه را کاهش دهد.

علاوه بر این موارد، شرکت اینپوت اوتپوت گفته است که اکنون و به لطف هارد فورک راه اندازی شده شاهد بهینه سازی فرایند VRF در شبکه خواهیم بود. گفتنی است که به واطه این فرایند، تایید بلاک ها در شبکه سرعت بیشتری خواهد گرفت و زمان همگام سازی شبکه نیز کاهش قابل توجهی می‌یابد.

اکنون باید دید با توجه به راه اندازی هارد فورک واسیل کاردانو و اضافه شدن قابلیت های جدید و بهبود عملکرد شبکه، توکن بومی آن ADA چه رفتاری از خود نشان خواهد داد. ADA در چند ماه اخیر همواره با روندی نزولی همراه بوده و اکنون تحلیلگران انتظار دارند که با افزایش کاربرد شبکه و ایجاد تقاضای بیشتر، قیمت این ارز نیز بتواند خود را از روند ماه های اخیر جدا کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان