چارلز هاسکینسون: هارد فورک واسیل شبکه کاردانو هیچ مشکل کیفی ندارد

خانهاخبارچارلز هاسکینسون: هارد...

آنچه می‌خوانید...

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو به تازگی و در یک پست ویدیویی در یوتیوب گفت که به روزرسانی واسیل کاردانو که در قالب یک هارد فورک اجرایی خواهد شد هیچ مشکل کیفی ندارد. اظهار نظر هاسکینسون پس از آن صورت گرفت که وی از اپراتورهای استخرهای استیکینگ (SPO) شبکه خواست تا نودهای خود را به نسخه 1.35.3 ارتقا دهند. گفتنی است تا زمانی که حداقل 75 % این اپراتورها چنین کاری را انجام ندهند، هارد فورک واسیل کاردانو نمی‌تواند در شبکه اصلی راه اندازی شود.

درباره به تاخیر افتادن دوباره هارد فورک واسیل، هاسکینسون از اپراتورهای استخرهای استیکینگ خواست تا چنین تصمیمی را بگیرند. این اتفاق پس از آن رخ داد که بسیاری از اعضای جامعه وی و تیم اینپوت اوتپوت را به دلیل عجله کردن در اجرای نودهای نسخه 1.35.3 مورد انتقاد قرار دادند.

- Advertisement -

درخواست ارتقا به این نسخه در حالی گرفته شده که هارد فورک واسیل در شبکه آزمایشی کاردانو با باگی در نسخه 1.35.2 نودها مواجه شد و از نظر هاسکینسون ارتقا نودها بهترین راه حل ممکن برای این موضوع است.

هاسکینسون در بخشی از صحبت های خود گفت که تیم کاردانو اطمینان زیادی دارد که مهندسی نسخه 135.3 نودها بسیار محکم و درست است. وی همچنین افزود که در کاردانو هیچ بحرانی وجود ندارد و اکثر بخش ها به درستی در حال کار هستند. این صحبت های هاسکینسون پس از آن صورت گرفته که آدام دین، توسعه دهنده برجسته این حوزه در توییتر گفته بود که شبکه آزمایشی هارد فورک واسیل کاردانو به طرز فاجعه آمیزی شکست خورده و باعث ایجاد بحث و جدل در فضای مجازی میان اعضای جامعه این شبکه شد.

دین در این باره گفت که تیم توسعه کاردانو در شرکت اینپوت اوتپوت برای به روزرسانی واسیل عجله کرده‌اند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیار جدی فنی در شبکه شده است. هاسکینسون در ویدیو اخیر خود درباره اظهارنظرات دین گفت که باید به این موضوع دقت داشت که مشکل به وجود آمده باگی در شبکه اصلی نبوده است.

مطلب مفید: آموزش صرافی BING X؛ ثبت نام، واریز و برداشت وجه

این حقیقت که باگ پیدا شده در شبکه آزمایشی بوده، نشان می‌دهد که فرایند آزمایشی هارد فورک واسیل به درستی در حال پیشروی است. وی درباره کدهای شبکه نیز گفت که این کدها به صورت جامع مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و همه چیز بر عهده اعضای جامعه است تا تصمیم بگیرند که هارد فورک واسیل کاردانو را برای مدتی دیگر با تاخیر همراه کنند تا شاهد آزمایش دوباره آنها باشیم.

صبح روز گذشته هاسکینسون گفت که راه اندازی دوباره هارد فورک واسیل کاردانو در شبکه آزمایشی هیچ کمکی به بررسی و رفع آسیب پذیری مورد نظر نمی‌کند. از نظر سازنده کاردانو، چنین کاری تنها باعث تاخیر غیرضروری خواهد شد که در نهایت نیز به توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز آسیب خواهد رساند.

هاسکینسون در پایان نیز گفت که شبکه کاردانو غیرمتمرکز است و هیچ کس نمی‌تواند به صورت یک طرفه برای آن تصمیم گیری کند. گفتنی است که قیمت توکن بومی شبکه کاردانو پس از مشکلات نسخه 1.35.2 نودها با ریزشی 15 درصدی همراه شد و اکنون در محدوده 0.46 دلاری قرار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان