هارد فورک «ولنتاین» کاردانو با موفقیت انجام شد

خانهاخبارهارد فورک «ولنتاین»...

آنچه می‌خوانید...

ساعاتی پیش هارد فورک مهم کاردانو با نام «ولنتاین» در این شبکه بلاکچینی با موفقیت انجام شد. این هارد فورک برای بهبود عملکرد میان‌زنجیره‌ای برنامه‌های غیرمتمرکز طراحی شده بود.

به گزارش کوین دسک، هارد فورک ولنتاین کاردانو ویژگی‌های رمزنگاری پیشرفته‌تری را برای این شبکه به ارمغان می‌آورد و در عین حال، توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای را در پلوتوس، بستر قراردادهای هوشمند کاردانو بهبود می‌بخشد.

تیم توسعه کاردانو در توییتی در این رابطه گفت:

تعامل‌پذیری کلید رشد بلاکچین است. از آنجایی که برنامه‌های غیرمتمرکز بیشتر در بستر کاردانو ساخته می‌شوند، ضروری است که آنها تنها محدود به یک شبکه خاص نباشند و با دیگر شبکه‌ها تعامل داشته باشند تا به طیف وسیع‌تری از خدمات دسترسی پیدا کنند.

چنین ویژگی در شبکه کاردانو به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌هایی با قابلیت تعامل با سایر شبکه‌های بلاکچینی بسازند. این مسئله، به نوبه خود احتمالا کاربرد ارز دیجیتال بومی شبکه کاردانو، یعنی ADA ا بهبود می‌بخشد. قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته با رشد 7 درصدی به حوالی 0.38 دلار رسیده و عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم داشته است.

همزمان با اجرای موفقیت آمیز بروزرسانی ولنتاین در شبکه کاردانو، ارزش قفل‌شده در برنامه‌های غیرمتمرکز این شبکه از ابتدای ماه ژانویه بیش از 100% افزایش یافته و به 110 میلیون دلار رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان