هارد فورک پالیگان با موفقیت انجام شد

خانهاخبارهارد فورک پالیگان...

آنچه می‌خوانید...

هارد فورک پالیگان ساعاتی پیش با موفقیت در این شبکه انجام شد. این هارد فورک، با هدف کاهش نوسانات کارمزدها و همچنین بهبود سازماندهی مجدد شبکه به منظور کاهش مدت‌زمان لازم برای تکمیل یک بلاک صورت گرفت.

به گزارش کریپتواسلیت، دو پیشنهادی که در این هارد فورک وجود دارد در دسامبر سال گذشته ارائه شد و حدود 87% از تیم‌های اعتبارسنج پالیگان به آن رای مثبت دادند.

- Advertisement -

همانطور که گزارش دادیم، این هارد فورک با افزایش پارامتر «BaseFeeChangeDenominator» از 8 به 16 کمک می‌کند تا بیس‌فی base fee) تراکنش‌ها در زمان ازدحام شبکه، افزایش‌های شدید را تجربه نکنند. البته، اگرچه کارمزدها ممکن است در زمان شلوغی شدید شبکه افزایش یابند، اما با تغییرات گس اتریوم هماهنگ خواهند بود.

تغییر بعدی، در مدت زمان نهایی‌سازی یک بلاک صورت گرفته است و در نتیجه، از سازماندهی مجدد مکرر جلوگیری می‌شود. بدین شکل، دیگر نسخه موقتی از داده‌ها در شبکه ایجاد نمی‌شود و با تغییر طول طول اسپرینت (sprint length) را از 64 به 16، مدت‌زمان لازم برای تکمیل یک بلاک را از 128 ثانیه به 32 ثانیه کاهش یافته است.

سال گذشته، شبکه پالیگان به دلیل قراردادهای همکاری متعدد خود، با حجم زیادی از تراکنش‌ها مواجه شد و رشد و پذیرش قابل توجهی را تجربه کرد. حالا باید دید ادامه توسعه در این شبکه چه کمکی به پذیرش آن خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان