جامعه شیبا اینو در انتظار قیمت ۰.۰۰۱ دلار

خانهاخبارجامعه شیبا اینو...

آنچه می‌خوانید...

علیرغم عملکرد ضعیف در چند وقت گذشته، شیبا اینو، میم کوین محبوب بازار که از سال 2021 مورد توجه اعضای جامعه قرار گرفت، همچنان از حمایت جامعه متعهد خود بهره‌مند است. اعضای جامعه این ارز نسبت به آینده ارز شیبا اینو خوش‌بین هستند و امیدوارند که به‌زودی شاهد رسیدن قیمت شیبا اینو به اوج 0.001 دلاری باشند.

هدف جامعه شیبا قیمت 0.001 دلاری است

به نقل از زی‌کریپتو، امیدواری در حالی شکل گرفته است که شیبا اینو با مشکل موجودی بسیار زیاد و عدم کاربرد مواجه است. مشکلاتی که تیم توسعه شیبا در چند وقت اخیر همواره تلاش کرده است آن‌ها را حل کند. یکی از این راهکارها توسعه شیباریوم، شبکه لایه 2 این اکوسیستم بوده است.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که سال گذشته برای شیبا اینو بسیار خوب بود و این ارز موفق شد رشد خوبی را در پذیرش توسط اعضای جامعه تجربه کند. صرافی‌ها و کسب و کارهای مختلف اقدام به لیست کردن و پذیرفتن این ارز گرفتند. علاوه بر آن، رویدادهای توکن سوزی و کاهش موجودی نیز موفق شدند به‌طور دائمی موجودی در گردش شیبا را کاهش دهند. در صورتی که این روند ادامه داشته باشد، می‌توان انتظار کاهش بیشتر موجودی و افزایش ارزش و قیمت را برای SHIB داشت.

گفتنی است که شیبا اینو یکی از وفادارترین جامعه‌ها را در اختیار دارد. در همین حین راه‌اندازی پروژه‌هایی مانند پروژه NFT شیبا با نام Shiboshis و دیگر پروژه‌ها در این اکوسیستم می‌تواند به افزایش ارزش اکوسیستم شیبا کمک کند.

مطلب مفید: استاندارد BRC-20 بیت کوین چیست؟

شیباریوم، مهم‌ترین پروژه این اکوسیستم در حال حاضر در فاز آزمایشی بتا به سر می‌برد و کوزاما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو به کاربران هشدار داده است که تمامی توکن‌های قرار گرفته بر بستر این شبکه تنها برای آزمایش بیشتر هستند و کاربرد واقعی ندارند. باید اشاره داشت که جامعه و توسعه‌دهندگان برای افزایش قیمت شیبا اینو امید زیادی به شیباریوم و کاربردهای آن دارند.

از دیگر مواردی که می‌تواند افزایش قیمت شیبا اینو و رسیدن به هدف 0.001 دلاری را در پی داشته باشد، وضعیت کلی بازار است. در صورتی که بیت کوین و اکثریت بازار، روند خوب خود را دوباره از سر بگیرند، شیبا اینو نیز به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین میم کوین‌های بازار از این حرکت تأثیر خواهد گرفت و با افزایش قیمت همراه خواهد شد.

در کنار موارد اشاره شده، اعضای جامعه و سرمایه‌گذاران شیبا اینو، برای افزایش قیمت در انتظار اخبار و رویدادهای مثبت نیز هستند. از اخبار مربوط به نهایی شدن توسعه شیباریوم گرفته تا همکاری با پروژه‌های دیگر در فضای ارزهای دیجیتال همگی می‌تواند تأثیر بسزایی بر قیمت و نگاه جامعه داشته باشد. سرمایه‌گذاران شیبا اینو انتظار دارند که با تکمیل توسعه شیباریوم و کاربردی‌تر شدن اکوسیستم شیبا اینو، قیمت این ارز در آینده نزدیک به اوج 0.001 دلاری برسد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان