شرکت جونو (Juno) از کاربران خواست تا دارایی خود را از این پلتفرم خارج کنند

خانهاخبارشرکت جونو (Juno)...

آنچه می‌خوانید...

شرکت رمز ارزی جونو (Juno)، پلتفرمی که راهکار تبدیل ارز فیات به کریپتو را ارائه می‌دهد، به‌تازگی و در پی عدم قطعیت و مشکلات پیش آمده با شریک حضانتی خود شرکت Wyre، از کاربران خواسته تا ارزهای دیجیتال خود را برداشت کنند یا در کیف پول‌های شخصی آنها را هولد کنند.

هشدار جونو به کاربران خود

به نقل از کوین تلگراف، روز گذشته این پلتفرم در یک پست توییتری اشاره داشت که هیچ ارز دیجیتالی از کاربران خود را هولد نمی‌کند و این وظیفه بر عهده سرویس و شریک رمز ارزی جونو است. در ادامه، پلتفرم هشدار داد که به دلیل ایجاد مسائلی و عدم قطعیت نسبت به شریک خود، اقدامات لازم برای حفاظت از مشتریان خود را صورت خواهد داد. علاوه بر آن، از کاربران خواست تا حضانت دارایی‌هایشان را برعهده بگیرند.

شریک رمز ارزی جونو، بنا بر داده‌ها، شرکت خدمات پولی قانونی Wyre در آمریکا است. اوایل این هفته، یوانیس جیاناروس، مدیرعامل این شرکت به کارمندان خود گفت که در هفته‌های آتی شرکت باید کار خود را متوقف کند. جیاناروس در ایمیل خود گفته است که شرکت همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما باید مدتی متوقف شود تا برای گام‌های بعدی برنامه‌ریزی شود.

مطلب مفید: پیش‌بینی بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳؛ نظر بهترین کارشناسان را بخوانید!

توییت جونو

جونو در آخرین پست توییتری خود اشاره داشت که همچنان 1.25 میلیون دلار در این پلتفرم قرار دارد و از کاربران خواست هرچه سریع‌تر دارایی خود را خارج کنند. دیگر موارد حفاظتی که جونو برای کاربران خود در نظر گرفته است شامل غیرفعال شدن خرید رمز ارز در پلتفرم به صورت موقت و تبدیل استیبل کوین به دلار و واریز آن به حساب بیمه کاربران می‌شود. باید اشاره داشت که در پی همکاری شرکت با یک بانک، تا سقف 250 هزار دلار بیمه برای کاربران در نظر گرفته شده است.

همچنین محدودیت‌های برداشت روزانه را برای همه دارندگان حساب «فلزی» که بالاترین سطح حساب آن است، پنج برابر افزایش داد. باید اشاره داشت که در حال حاضر، کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی سرمایه خود را برداشت کنند. علاوه بر آن، جونو ادعا کرده است که سرویس‌های غیر مرتبط با رمز ارزها هیچ تاثیری از اتفاقات اشاره نگرفته‌اند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که قصد دارد با که شریک رمز ارزی دیگر همکاری کند اما هنوز اطلاعات جدیدی ارائه نکرده است. جونو همچنین در آخرین توضیحات خود به اعضای جامعه گفته است که قصد دارد هرچه سریع‌تر وضعیت واریز و خرید را به حالت اول خود بازگرداند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان