top banner adv

مایک نووگراتز: دولت آمریکا باید به جای رمز ارزها از AI بترسد

مایک نووگراتز: دولت آمریکا باید به جای رمز ارزها از AI بترسد
0
بازدید : 7041

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال روز گذشته به سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال گفت که از میزان توجه قانون‌گذاران به حوزه کریپتو در عوض هوش مصنوعی در تعجب است. وی معتقد است که فناوری هوش مصنوعی بسیار خطرناک‌تر از ارزهای دیجیتال است و می‌تواند یک بحران بسیار بزرگ در هویت‌های جعلی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید : حمله هکرها به صرافی BitMart؛ 150 میلیون دلار به سرقت رفت

بیشتر بخوانید : شرکت Fidelity قصد دارد ETF آنی بیت کوین خود را در کانادا عرضه کند

بیشتر بخوانید : داده های تازه: ساتوشی ناکاموتو ابتدا نام نت کوین را برای بیت کوین انتخاب کرده بود

AI خطرناک‌تر از ارزهای دیجیتال است

به نقل از کوین تلگراف، مدیرعامل گلکسی دیجیتال در کنفرانس ماهانه شرکت اشاره داشت که دولت آمریکا کاملاً تمرکز خود را به صورت اشتباه معطوف قانون‌گذاری سخت‌گیرانه بر ارزهای دیجیتال کرده و در عین حال چشم خود را بر هوش مصنوعی بسته است. وی افزود:

«وقتی درباره هوش مصنوعی فکر می‌کنم، تعجب می‌کنم که چرا قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال تا این حد مهم شده اما درباره قانون‌گذاری آن هیچ صحبتی به میان نمی‌آید. در واقع فکر می‌کنم دولت آمریکا در انتخاب اولویت خود کاملاً در اشتباه است.»

بیشتر بخوانید : ایلان ماسک طرفداران Web3 و NFT ها را مورد تمسخر قرار داده است

نگرانی از هوش مصنوعی زمانی برای نووگراتز ایجاد شده است که وی معتقد است این حوزه می‌تواند یک بحران بزرگ در هویت‌های جعلی ایجاد کند. وی اشاره داشت که یکی از بهترین موارد کاربرد ارزهای دیجیتال ایجاد هویت حول محور ارزهای دیجیتال است. به‌زودی شاهد اتفاقاتی مانند یک مایک نووگراتز جعلی خواهیم بود. اما مسئله آن است که چگونه می‌توان جعلی بودن هویت وی را تأیید کرد.

مطلب مفید: کمیابی NFT چیست؟ چطور با ماشین حساب کمیابی توکن را اندازه‌گیری کنیم؟

علیرغم این موضوع، مدیرعامل گلکسی دیجیتال معتقد است که برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین می‌توانند تا حدی در مبارزه با مشکلات ناشی از AI نقش مهمی ایفا کنند. قابل‌توجه است که با وجود صحبت‌های نووگراتز مبنی بر بی‌توجهی دولت آمریکا به هوش مصنوعی، اخیراً CFTC درگیر این حوزه و تأثیرات آن شده است.

دیدگاه نووگراتز درباره بازار کریپتو

پس از صحبت درباره AI، در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال، مایک نووگراتز اشاره داشت که وارد فاز فرسودگی فروشندگان شده‌ایم و حتی با وجود اخبار منفی چند وقت اخیر، شاهد سقوط گسترده و قابل‌توجهی در بازار نبوده‌ایم. وی افزود که به همین دلیل و از دیدگاه تکنیکالی به نظر می‌رسد که در ادامه سال 2023 شاهد رشد بازار باشیم. با توجه به کندل‌های قدرتمند هفتگی، مدیرعامل گلکسی دیجیتال اشاره داشت که می‌توان در سه ماه، شش یا حتی 9 ماه آینده روند صعودی را داشته باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x