هش ریت شبکه بیت کوین رکورد زد

خانهاخبارهش ریت شبکه...

آنچه می‌خوانید...

هش ریت شبکه بیت کوین در بحبوحه مشکلات کنونی بازار رمزارزها رکورد زد و به اوج جدیدی رسید. انتظار می‌رود با این رکوردشکنی، سختی شبکه نیز افزایش یابد.

بر اساس داده‌های گلسنود، هش ریت بیت کوین روز گذشته به 244.25 اگزاهش در ثانیه رسید که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

- Advertisement -
هش ریت شبکه بیت کوین
نمودار تغییرات هش ریت شبکه بیت کوین

افزایش هش ریت در 7 روز اخیر را می‌توان به افزایش فعالیت استخرهای استخراج ، AntPool، F2Pool، Binance Pool، ViaBTC نسبت داد.

علیرغم ریزش 72 درصدی قیمت بیت کوین در سال جاری، هش ریت روند متفاوتی داشته و 84% افزایش داشته است.

نرخ هش شبکه Bitcoin در تاریخ 4 آگوست (13 مرداد) به 200 اگزاهش در ثانیه کاهش یافت و از آن زمان تاکنون، پیوسته افزایش یافته است. این نشان می‌دهد روز به روز ماینرهای جدیدی در حال پیوستن به شبکه بیت کوین هستند و رقابت بین آنها در حال داغ‌تر شدن است.

در حالی که هش ریت شبکه بیت کوین پیوسته در حال افزایش است، قیمت این ارز با مشکل مواجه شده است به طوری که داده‌های آنچین نشان می‌دهند با پایین ماندن حجم معاملات، احتمال سقوط قیمت تا محدوده 12000 دلار وجود دارد.

بر اساس داده‌های گلسنود، انتظار می‌رود سختی استخراج بیت کوین پس از کاهش اخیر به 31.36 تریلیون واحد، بین 3 تا 10% افزایش یابد.

نمودار سختی استخراج شبکه بیت کوین
نمودار تغییرات سختی استخراج شبکه بیت کوین

سقوط درآمد ماینرها

بر اساس داده‌های مختلف، درآمد استخراج‌کنندگان بیت کوین در طول یک سال گذشته 72% کاهش یافته است و در مقایسه با سال قبل (روزانه 62 میلیون دلار)، به زیر 20 میلیون دلار در روز کاهش یافته است.

ماینرهای بیت کوین به طور قابل توجهی از بازار نزولی و بحران انرژی کنونی در جهان آسیب دیده‌اند. به تازگی یک اوپراتور از مرکز استخراج بیت کوین Compute North پس از ناتوانی در بازپرداخت تعهدات خود، اعلام ورشکستگی کرد و انتظار می‌رود این روند، ادامه داشته باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان