همبستگی اتریوم با S&P 500 از همبستگی این شاخص با بیت کوین بیشتر شده است

خانهاخبارهمبستگی اتریوم با...

آنچه می‌خوانید...

در یک هفته گذشته قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار فروش سنگینی قرار گرفتند و به نظر می‌رسد دلیل آن شرایط نامشخص اقتصاد کلان و احتمال افزایش نرخ بهره در ماه آتی باشد. در حالی که در چند وقت اخیر بیت کوین بیشترین همبستگی را با شاخص S&P 500 داشت، اکنون دومین ارز بازار گوی سبقت را ربوده و همبستگی اتریوم با S&P 500 از بیت کوین نیز بیشتر شده است.

سانتیمنت، پلتفرم تحلیل درون زنجیره ای در حوزه کریپتو به تازگی گفته است که همزمان با رالی صعودی اتریوم در آستانه به روزرسانی مرج، همبستگی این ارز با شاخص S&P 500 نیز بیشتر شده است. بنابر داده های این پلتفرم، اتریوم و S&P 500 هر دو در ماه اوت به محدوده قیمتی ماه مه واکنش نشان داده‌اند اما بیت کوین هنوز موفق به انجام این کار نشده است.

همبستگی اتریوم با شاخص S&P 500
همبستگی اتریوم با شاخص S&P 500

گفتنی است که همزمان با رشد قیمت اتریوم، تعداد اتریوم های استیک شده در زنجیره بیکن نیز به سطح عادی رسیده است. گزارشی از گلسنود نشان می‌دهد که تعداد اتریوم های واریز شده به قرارداد زنجیره بیکن در سطح پایدار اما کم از نظر کلان 220 واریزی به ازای روز است. چنین چیزی نشان می‌دهد که یک الگوی پایدار در هولد کردن ایجاد شده و سرمایه گذاران انتظار مرج موفق اتریوم را دارند.

تمامی اعضای جامعه کریپتو منتظر به روزرسانی مرج و تاثیر آن بر صنعت ارزهای دیجیتال هستند. گزارشی از کوین گیپ نشان می‌دهد که گو اتریوم و ندرمایند، کلاینت های اتریوم در به روزرسانی مرج در شبکه های اصلی خود باگ هایی را پیدا کرده‌اند. با این وجود به نظر می‌رسد که همه چیز تحت کنترل توسعه دهندگان اتریوم است و احتمالا شاهد تاخیر دوباره در راه اندازی مرج نباشیم.

مطلب مفید: NFT های ورزشی (Sports NFTs) چه هستند و چرا اینقدر محبوب شدند؟

توجه تریدرها به آلت کوین هایی مانند اتریوم جلب شده است

داده های سانتیمنت حاکی از آن است که تریدرها علاقه خود به بیت کوین را از دست داده و توجه خود را روی آلت کوین ها معطوف کرده‌اند. بیت کوین از زمان جهش لحظه ای خود به بالای 25000 دلار، همواره با ریزش همراه بوده و در همین حی تریدرها توجه خود را روی اتریوم و دیگر آلت کوین ها گذاشته‌اند. همچنین باید توجه داشت که اکثر تراکنش های بیت کوین در زیان صورت می‌گیرند و این پایین ترین نرخ کسب سودی است که این ارز ثبت کرده است.

تراکنش های بیت کوین در مقابل آلت کوین ها
تراکنش های بیت کوین در مقابل آلت کوین ها

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان