تاثیر همکاری بلک راک و کوین بیس بر بیت کوین چه خواهد بود؛ پیتر کانلی پاسخ می‌دهد

خانهاخبارتاثیر همکاری بلک...

آنچه می‌خوانید...

از نظر پیتر کانلی، یکی از مدیران شرکت ورکل، همکاری شرکت بلک راک و کوین بیس با یکدیگر به منظور ارائه خدمات بیت کوینی خبر خوبی برای این ارز نیست بلکه خبری فوق العاده است. از نظر وی بیت کوین به تمامی دنیا تعلق دارد و مختص افراد خاصی نیست.

وی معتقد است که سرمایه لازم بسیاری از جنگ ها در گذشته و امروز از طریق مالیات پنهان تورم تامین شده و این رایج ‌ترین راه برای تحمیل سیاست‌ های غیر محبوب (که معمولاً مخرب هستند) بر مردم است. کانلی نظرات جالبی درباره همکاری بلک راک و کوین بیس و همچنین تاثیر پذیرش بیت کوین در جهان دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

- Advertisement -

با وجود بیت کوین جنگ جهانی دوم هیچگاه سال ها طول نمی‌کشید و جنگ عراق احتمالا شروع هم نمی‌شد. با حضور بیت کوین صنعت نظامی احتمالا 10 برابر کوچک تر از اکنون بود. با حضور بزرگ ترین ارز بازار، کسب و کارهای بسیار بزرگ برای شکست خوردن احتمالا وجود نداشتند. چرا که با وجود پول واقعا سخت، این کسب و کارها توانایی نجات یافتن از وام های کوچک و یا ریسک های بی پروا را نداشتند.

با بیت کوین، بانکداری ها نمی‌توانستند از زیر مسئولیت های بحران مالی سال 2008 فرار کنند و شرکت بلک راک، جی پی مورگان و دیگر سازمان های بسیار بزرگ، اندازه کنونی را نداشتند. در بلند مدت، بیت کوین قدرت را از جنگ افروزان و کسانی که به منظور خرید و تولید سلاح، عرضه پول را افزایش داده و تورم ایجاد می‌کنند، خواهد گرفت.

بیت کوین قدرت را کسب و کارهایی که از معاملات یک طرفه سود خود لذت می‌برند، خواهد گرفت. این ارز سیستم مالی فعلی که در آن ارزش تریدرهای مشتقه از دکترهای رده بالا بیشتر است را نیز از بین خواهد برد. این ارز قدرت را به جای افرادی مانند جیمی دیمون به جک مالرها خواهد داد. قدرت را از سازمان هایی مانند صندوق بین المللی پول می‌گیرد و به Bitcoin Beach می‌دهد، قدرت را به مردم اوکراین می‌دهد تا با ارتش روسیه مقابله کنند.

بلک راک و کوین بیس

یک بار از جف بوث سوال شد که بدترین نکته درباره بیت کوین چیست و وی  پاسخ داد باید پذیرفت که روزی افرادی که از آنها متنفر هستید شروع به استفاده از آن می‌کنند و شبکه را قدرتمندتر می‌کنند.

وارد مرحله ای از فاز پذیرش بیت کوین شده‌ایم که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. نمی‌توان آن را خاموش کرد و تبدیل به گردابی از انگیزه های مثبت شده که تمامی کشورها، سازمان ها و مردم وارد آن می‌شوند.

تلخ ترین حقیقت درباره این موضوع آن است که افراد سود برده از اثر کانتیلون، افرادی که از نظر اقتصادی ما را در جایگاه فعلی قرار داده‌اند، همان کسانی هستند که می‌توانند سرعت پذیرش بیت کوین را بیشتر کنند و در حال ورود به این حوزه هستند، اما باید دقت داشت که این موضوع مهمی نیست و بخشی از فرایندی است که باید پذیرای آن باشیم.

مطلب مفید: بهترین ماینر بیت کوین : 10 دستگاه برتر در سال 2022

در گذشته و زمان فیسبوک، باید یکی یکی کاربرها را به مجموعه اضافه می‌کردید و امکان آن وجود نداشت که فردی بتواند میلیون ها نفر را وارد یک شبکه کند. اما امروز می‌توان به راحتی 1، 10 یا 100 میلیارد دلار را به شبکه بیت کوین وارد کرد. درست است که بازار خرد، بیت کوین را به جایگاه امروزی اش رساند اما برای مسیر آینده آن کافی نخواهد بود.

برای آن که دنیا وارد فاز استاندارد شدن بیت کوین شود، نیازمند کسانی است که از آن سود برده‌ و کسانی که به استاندارد ارزهای فیات معتاد هستند. صندوق سرمایه پادشاهی عربستان صعودی می‌تواند با یک حرکت به اندازه تلاش 3 میلیون کاربر باعث جلو افتادن این موضوع شود و یا صندوق بازنشستگی دولتی نروژ می‌تواند قیمت بیت کوین را دو برابر کند. بلک راک می‌تواند سریع تر از مردم عادی باعث افزایش قیمت شود.

این نکات اشاره شده چیزهای خوبی هستند نه بد و در حقیقت تجسم حرکت تدریجی و سپس ناگهانی هستند. بله ناراحت کننده است که رانت خوارها و جنگ افروزان نقش بیشتری در این موضوع خواهند داشت اما در بلند مدت چنین چیزی بی اهمیت است. در این موضوع باید به دنبال آینده ای بهتر بود و نه سودهای مریضی که از طریق آن بدست خواهد آمد. منظور از آینده بهتر نیز پذیرش هر چه بیشتر بیت کوین است که اکنون همکاری بلک راک و کوین بیس نیز کمک زیادی به این قضیه خواهد کرد.

با وجود بیت کوین، شرکت های مالی مانند بلک راک و صندوق های پوشش ریسک که تولیدی ندارند و تنها از اثر کانتیلون سود می‌برند، در نهایت کوچک تر خواهند شد و به اندازه حقیقی خود خواهند رسید. در نتیجه، همکاری بلک راک و کوین بیس برای ارائه خدمات بیت کوینی اتفاقی خوب است، چرا که این ارز اسب تروا است و سیستم مالی فعلی نیز سرزمین تروا است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان