top banner adv

صرافی رمز ارزی بیت گت (Bitget) از همکاری با لیونل مسی خبر داد

صرافی رمز ارزی بیت گت (Bitget) از همکاری با لیونل مسی خبر داد
0
بازدید : 9744

روز 21 اکتبر، بیت گت (Bitget) صرافی ارز دیجیتال معتبر در جهان اعلام کرد با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال و برنده هفت توپ طلا وارد همکاری شده است. به نقل از کوین تلگراف، همکاری مسی و بیت گت یک ماه قبل از تورنمنت جام جهانی و با تولید یک فیلم آغاز خواهد شد.

صرافی بیت گت در سال 2018 تاسیس شد و یکی از پلتفرم‌های بزرگ و نوین در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال است که به عنوان قابلیت‌های کلیدی خود سرویس‌های معاملاتی اجتماعی و محصولات متعددی را عرضه می‌کند. محصول برتر معاملاتی این پلتفرم بیش از 55 هزار تریدر حرفه‌ای را به خود اختصاص داده که بازتابی از تلاش‌ها و دستاوردهای این صرافی در زمینه معاملات اجتماعی رمز ارزها است.

بیشتر بخوانید : سناتور آمریکایی: ممنوعیت چین فرصت بزرگی برای آمریکاست

در پی این همکاری، بیت گت به طرفداران مسی فرصتی منحصر به فرد برای کاوش در وب 3 و همچنین معاملات رمز ارزی در صرافی را می‌دهد. گراسی چن (Gracy Chen)، مدیر صرافی بیت گت درباره همکاری‌های صرافی گفت که تلاش پلتفرم آن است که تنوع و غنی بودن جامعه این پلتفرم را در همکاری‌های خود بازتاب دهد.  این صرافی فضای وب 3 را به طرفداران ورزش‌ها معرفی می‌کند و آنها فضای ورزش را به تریدرهای حوزه کریپتو معرفی می‌کنند.

همکاری مسی و بیت گت
همکاری مسی و بیت گت

بیشتر بخوانید : ایلان ماسک و ویتالیک بوترین در میان صد شخصیت تأثیرگذار مجله تایم در سال 2021

گفتنی است که این صرافی رمز ارزی در سال گذشته با تیم‌های ورزشی و شرکت‌های زیادی اعلام همکاری کرده که تمامی آنها در صنعت‌های خود از برترین‌ها به شمار می‌روند. از جمله این تیم‌ها می‌توان به یوونتوس در سری آ ایتالیا و گالاتسرای ترکیه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : پلتفرم رابین هود پشتیبانی از کاردانو، متیک و سولانا را قطع می‌کند

بیشتر بخوانید : تریدرهای هندی ملزم به پرداخت مالیات میشوند

چن درباره همکاری با مسی گفت:

«با نزدیک شدن به جام جهانی قطر، مسی رهبر تیم آرژانتین برای رساندن این تیم به افتخاری دیگر است. باعث افتخار بیت گت است که با مسی آن هم در این لحظه از دوران فوتبالی‌اش همکاری کند. وی فردی بسیار بزرگ، اسطوره و بهترین بازیکن جهان است، اما علاوه بر فعالیت ورزشی مسی فردی بشر دوست و فعال حقوق بشر است. ما به شدت به دنبال آغاز همکاری با وی هستیم تا علاوه بر شناخت بیشتر او تاثیرات زیادی را نیز در آینده جهان بگذاریم.»

بیشتر بخوانید : هر آنچه باید درباره به روزرسانی پیش رو 1.46.6 دوج کوین بدانید

مسی نیز درباره همکاری با این صرافی گفت:

«می‌خواهم از آنها برای شور و شوقی که در رابطه با وارد کردن من به دنیای ارزهای دیجیتال دارند، تشکر کنم. به هر دو طرف این همکاری اعتماد دارم که می‌توانند نوآوری‌های بسیاری را ایجاد کنند و به طرفداران ورزشی در سراسر دنیا، وب 3 را عرضه کنند.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x