top banner adv

توییتر در همکاری با eToro قابلیت معاملات کریپتو و سهام راه‌اندازی می‌کند

توییتر در همکاری با eToro قابلیت معاملات کریپتو و سهام راه‌اندازی می‌کند
0
بازدید : 6754

گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند که توییتر، غول فضای مجازی قصد دارد قابلیت جدیدی را معرفی کند که بر اساس آن کاربران می‌توانند به معامله ارزهای دیجیتال و سهام بپردازند. بنا بر گزارشی که رسانه CNBC منتشر کرده است، این قابلیت در پی همکاری توییتر و eToro، شرکت فناوری مالی راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید : بنیاد آپتوس 20 میلیون توکن APT برای کاربران اولیه خود ایردراپ کرد

بیشتر بخوانید : روسیه و التیماتوم به مقامات رسمی

همکاری توییتر و eToro برای معاملات کریپتو و سهام

به نقل از کوین تلگراف، کاربران توییتر قادر خواهند بود نمودارهای بازار را با گستردگی بیشتری دنبال کنند و ارزهای دیجیتال و سهام مورد نظر خود را از طریق پلتفرم eToro خرید و فروش کنند. باید اشاره داشت که آخرین همکاری میان این غول رسانه‌های اجتماعی و شرکت فناوری مالی به گسترش قابلیت cashtag توییتر نیز خواهد انجامید. در حال حاضر این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌های آنی معاملاتی را از طریق تریدینگ ویو دریافت و مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید : جهش قیمت APT پس از توییت مرموز ایلان ماسک؛ ماجرا چه بود؟

بیشتر بخوانید : مدیر سابق کوین بیس: اپل و گوگل برای صنعت کریپتو خطرناک هستند

در رابطه با این همکاری احتمالی میان توییتر و eToro، یکی از سخنگوهای این پلتفرم توضیح داد که توییتر به بخش مهمی در اجتماع سرمایه‌گذاری خرد تبدیل شده است. این پلتفرم جایی است که مردم زیادی اخبار مالی و دانش موردنیاز برای سرمایه‌گذاری را از طریق آن دریافت می‌کنند. eToro معتقد است که قابلیت Cashtags می‌تواند نقش کلیدی را در این رابطه ایفا کند.

بیشتر بخوانید : سرویس نام اتریوم (ENS) به طور کامل غیرمتمرکز شد

به نظر می‌رسد، در صورت خ دادن این همکاری، کاربران بتوانند از طریق گزینه eToro در صفحه توییتری خود به بخش انجام معاملات ارزهای دیجیتال و سهام در پلتفرم دسترسی پیدا کنند. گفتنی است که شرکت فناوری مالی eToro در سال 2077 تأسیس شد و در سال 2019 با گسترش هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال، این پلتفرم قابلیت معاملات و کیف پول کریپتویی خود را معرفی کرد.

مطلب مفید: بیکاسو بایننس (Bicasso) چیست؟ آشنایی با هوش مصنوعی NFT ساز

علاوه بر آن، باید گفت که این همکاری میان توییتر و eToro، مهم‌ترین معامله این غول فضای مجازی از زمان خریداری شدن توسط ایلان ماسک خواهد بود. یونی آسیا (Yoni Assia)، مدیرعامل شرکت eToro، همکاری با توییتر را فوق‌العاده خواند و اشاره داشت که این اتفاق می‌تواند کاربران بسیار بیشتری را جذب هر دو پلتفرم کند.

آسیا توضیح داد که توییتر مالی اخیراً بسیار ترند شده و کلید اصلی معاملات خرید در سال 2021 نیز همین پلتفرم بوده است. وی افزود که جستجوهای cashtags اکنون به میلیون رسیده است. در همین حین، ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر به‌تازگی و در مصاحبه‌ای گفته است که قصد دارد توییتر را به بزرگ‌ترین موسسه مالی در جهان تبدیل کند.

ماسک پیش از این درباره ایده تبدیل توییتر به یک برنامه همه‌کاره صحبت کرده بود. ساخت اکوسیستمی که در آن کاربران بتوانند به چندین سرویس آنلاین دسترسی داشته باشند. اکنون به نظر می‌رسد در پی همکاری با eToro، توییتر اولین گام در این مسیر را برداشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x