سوئیفت (SWIFT) برای توسعه یک پروژه مبتنی بر رمزارزها با چین لینک همکاری می‌کند

خانهاخبارسوئیفت (SWIFT) برای...

آنچه می‌خوانید...

سوئیفت (SWIFT)، جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی به تازگی اعلام کرده که با چین لینک، ارائه دهنده اوراکل های قیمتی همکاری خواهد کرد. این دو قصد دارند روز پروژه ای با مدل اثبات مفهوم کار کنند که به شرکت های امور مالی سنتی اجازه می‌دهد تا به انجام تراکنش از طریق شبکه های بلاک چینی دسترسی داشته باشند. سرگی نازاروف، هم‌بنیانگذار چین لینک روز گذشته و در جریان رویداد SmartCon اعلام کرد که در پی همکاری با سوئیفت به زودی شاهد این پروژه خواهیم بود.

توییت چین لینک

در این کنفرانس، جاناتان ارنفیلد سوله، مدیر استراتژی سوئیفت گفت که علاقه غیرقابل انکاری از سمت سرمایه گذاران سازمانی در حوزه دارایی های دیجیتال وجود دارد و شرکت های سنتی می‌خواهند به این دارایی ها و دارایی های سنتی در یک پلتفرم دسترسی داشته باشند.

مدل اثبات مفهوم باعث بهبود عملکرد پروتکل سازگاری میان زنجیره ای چین لینک می‌شود و اجازه می‌دهد تا داده ها و تراکنش های سوئیفت ار طریق ارسال توکن ها در شبکه های بلاک چینی صورت گیرد. از دید نازاروف چنین اتفاقی منجر به پذیرش هرچه بیشتر تکنولوژی توزیع دفتر کل بلاک چین ها در بازارهای مالی بزرگ خواهد شد.

سوئیفت مورد استفاده ترین پلتفرم جهان در زمینه تراکنش های ارزهای فیات برون مرزی است و بیش از 11 هزار بانک مختلف را به هم متصل کرده است. در ماه اوت این سیستم به صورت میانگین 44.8 میلیون پیام را روزانه ثبت کرده است. با این حال باید اشاره داشت که تراکنش های صورت گرفته از طریق این سیستم ممکن است چند روزی به طول بیانجامد. این شرکت در حال جست و جو در بلاک چین و تکنولوژی توزیع دفتر کل و ارزهای دیجیتال ملی بوده تا بتواند سرعت پرداخت های خود را افزایش دهد.

مطلب مفید: بازی سولچیکس (SolChicks)؛ 3 راه برای کسب توکن های بازی

چین لینک در رابطه با این همکاری اشاره داشت که به واسطه پروژه جدید آنها، سوئیفت به موسسه های مالی اجازه می‌دهد تا از قابلیت بلاک چین بهره برده آن هم بدون نیاز به آنکه سیستم خود را جایگزین، توسعه و یا با سیستمی دیگر ادغام کنند. بنابر داده های چین لینک در پی این همکاری، شرکت سوئیفت بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف از چنین قابلیت هایی بهره خواهد برد.

مایکل مایباخ، مدیرعامل مسترکارت در ماه مه گفته بود که با توجه به روی کارآمدن ارزهای دیجیتال ملی سوئیفت در 5 سال آینده وجود نخواهد داشت چرا که کاربرد این ارزها به صورت رقابتی در پرداخت های برون مرزی افزایش خواهد یافت و به مرور جایگاه خود را تثبیت خواهند کرد. با این حال مستر کارت کمی بعد بیانیه خود را پس گرفت و اشاره داشت که منظور مایباخ آن بوده است که عملیات های شرکت در سال های آینده تکامل خواهد یافت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان