سندباکس با همکاری با اسکیت‌باز معروف بزرگ ترین پارک اسکیت بورد مجازی جهان را خواهد ساخت

خانهاخبارسندباکس با همکاری...

آنچه می‌خوانید...

علیرغم سقوط بازار ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر، بازی های مبتنی بر متاورس همواره در حال جذب کاربران بیشتری هستند و افرادی که رویای یک زمین مجازی برای لذت بردن همگان و دوری از مشکلات دنیای واقعی را دارند در حال اضافه شدن به دنیای متاورس هستند. روز 13 جولای، تونی هاوک، یکی از معروف ترین بازیکنان اسکیت بورد در جهان خبر از همکاری خود با پلتفرم سندباکس برای ساخت بزرگ ترین پارک اسکیت مجازی در جهان داد.

این اتفاق به آخرین همکاری بزرگ سندباکس با افراد و پروژه های مشهور برای پیشبرد متاورس خود تبدیل شده است. بر اساس پستی که سندباکس منتشر و هاوک آن را به اشتراک گذاشت، این متاورس نه تنها بازاری برای فروش اسکیت بوردها و متعلقات آنها خواهد داشت بلکه کاربران می‌توانند در آن به ساخت پارک اسکیت مد نظر خود نیز بپردازند.

- Advertisement -

بزرگ ترین پارک اسکیت مجازی دنیا در سندباکس

سرزمین Tony Hawk Land به نظر 36 قطعه زمین خواهد داشت که همین نشان می‌دهد این پارک قرار است بزرگ ترین پارک اسکیت مجازی در جهان متاورس باشد. تونی هاوک در رابطه به این پارک گفت که هیچکس تاکنون مشابه آن را ندیده است.

گفتنی است که سری بازی های Tony Hawk Pro Skater وی بیش از 1.4 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و در آن شاهد پارک ها، مسیرها و قابلیت های بسیاری بودیم که اکنون ممکن است برخی از این قابلیت ها در متاورس سندباکس نیز حضور داشته باشند. هاوک درباره همکاری با سندباکس گفت:

«من همیشه طرفدار تکنولوژی در زندگی خود بوده‌ام، از بازی های کامپیوتری گرفته تا کامپیوترها و قابلیت های CGI، در نتیجه راجع به متاورس بسیار هیجان دارم و خوشحالم که چنین چشم انداز مجازی و فرهنگ اسکیت سواری را به کمک سندباکس به کاربران ارائه می‌کنم.»

باید توجه داشت که نه تونی هاوک و نه سندباکس اطلاعاتی را درباره زمان راه اندازی این متاورس اعلام نکردند.

مطلب مفید: آموزش فیوچرز کوینکس (Coinex Futures) – قسمت اول

آتوگراف NFT های هاوک را طراحی خواهد کرد

آتوگراف قصد دارد NFT ها و شخصیت های این متاورس سندباکس را بر اساس تونی هاوک و اسکیت بوردها، لباس ها و وسایل خاص وی طراحی کند. برای مثال یکی از لباس ها همان است که وی در مسابقات سال 1999 با استفاده از آن پرش و چرخش  افسانه ای 900 خود را انجام داد. حرکتی که به دستاوردی بسیار مهم در دنیای اسکیت بورد تبدیل شد.

دیلن روزن بلت، مدیرعامل شرکت آتوگراف گفت که از همکاری با هاوک و سندباکس برای ساخت تجربه ای بی همتا در دنیای متاورس بسیار خوشحال است. وی در این باره افزود:

«در آتوگراف هدف ما ایجاد تجربه هایی است که به نظر غیرممکن می‌رسند و بدین ترتیب مردم و جوامع را به یکدیگر متصل می‌کنیم. اکنون از همکاری با تونی هاوک و سندباکس برای ایجاد چنین تجربه منحصر به فردی بسیار خوشحال هستیم.»

سباستین بورگت، یکی از مدیران سندباکس نیز گفته است که دیدگاه و شور شوق هاوک را درک می‌کند و این شرکت بسیار برای ایجاد چنین خلاقیت ها و نوآوری هایی هیجان دارد. گفتنی است که با ساخت این پارک، تونی هاوک نیز به جمع 300 فرد مشهوری می‌پیونند که با رشد متاورس برندهای خود را به سطح جدیدی برده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان