امکان خرید اتریوم در کیف پول متامسک با استفاده از پی پال فراهم شد

خانهاخبارامکان خرید اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

پی پال (PayPal)، غول سرویس‌های پرداختی به تازگی از همکاری با ConsenSys، شرکت مادر و سازنده کیف پول متامسک خبر داده است. به واسطه همکاری پی پال و متامسک، کاربران این کیف پول قادر خواهند بود از طریق پی پال به خرید و انتقال اتریوم بپردازند.

به نقل از کوین تلگراف و بر اساس اعلامیه رسمی روز گذشته، این سرویس ابتدا در برای برخی از کاربران این سرویس پرداختی در آمریکا در دسترس خواهد بود، چرا که این کشور یکی از بزرگ‌ترین بازارهای متامسک برای کاربران محسوب می‌شود.

- Advertisement -

همکاری پی پال و متامسک

هدف از همکاری پی پال و متامسک خرید آسان و سریع و همچنین انتقال اتریوم از این سیستم پرداختی به کیف پول محبوب شبکه اتریوم است. بر اساس اعلامیه رسمی، کاربران تنها با ورود به برنامه تلفن همراه متامسک و سپس منتقل شدن به حساب کاربری خود در پی پال می‌توانند این تراکنش‌ها را کامل کنند. لورنزو سانتوس، مدیر محصولات متامسک درباره این همکاری گفت:

«ادغام با پی پال به کاربران آمریکایی ما اجازه می‌دهد تا نه تنها رمز ارز خود را بدون مشکلی از طریق متامسک خریداری کنند بلکه به گشت و گذار در اکوسیستم وب 3 نیز مشغول شوند.»

توییت مربوط به همکاری پی پال و متامسک

مطلب مفید: هیومنود (Humanode) چیست؟ اولین بلاک چین انسانی!

گفتنی است که پی پال یکی از چندین شرکت پرداخت به روش سنتی است که با رشد و توسعه خود قصد دارد پرداخت و سرویس‌های کریپتویی را وارد پلتفرم خود کند و تعامل با اکوسیستم ارزهای دیجیتال را برای کاربران آسان‌تر کند. علاوه بر پی پال، یکی دیگر از این شرکت‌ها مانی گرام است که در ماه نوامبر اعلام کرد کاربران آمریکایی از جمله کاربران شهر واشینگتن می‌توانند به خرید و فروش و هولد ارزهای دیجیتال از طریق این پلتفرم بپردازند.

وسترن یونیون نیز مانند پی پال در ماه اکتبر اعلام کرد که از مدیریت کیف پول‌های دیجیتال، مبادله ارزهای دیجیتال و همچنین محصولات مشتقه کامودیتی‌ها پشتیبانی می‌کند تا احتمالا شاهد گسترش برنامه‌های این شرکت برای ورود به حوزه وب 3 باشیم. در نهایت نیز باید به برنامه پرداختی موبایلی Cash App اشاره کرد که پشتیبانی از تراکنش‌های بیت کوین با شبکه لایتنینگ را به برنامه خود اضافه کرده است تا کاربران با این پروتکل لایه 2 بتوانند به آسانی بیت کوین‌های خود را انتقال دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان