top banner adv

همکاری گوگل و کوین بیس؛ ورود پرداخت های رمز ارزی به سرویس گوگل کلود

همکاری گوگل و کوین بیس؛ ورود پرداخت های رمز ارزی به سرویس گوگل کلود
0
بازدید : 8953

شرکت گوگل، غول حوزه تکنولوژی به تازگی از همکاری سرویس گوگل کلود با صرافی کوین بیس خبر داده است. در پی این همکاری برخی از مشتریان این سرویس می‌توانند هزینه خدمات ابری را با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم پرداخت کنند. باید توجه داشت که اضافه شدن این قابلیت در اوایل سال آینده صورت خواهد گرفت.

بنابر داده های رسانه CNBC، روز گذشته شرکت گوگل از برنامه خود برای استفاده از کوین بیس پرایم خبر داده است. این پلتفرم سرویس حضانتی است که می‌توان از آن برای ذخیره و معامله ارزهای دیجیتال استفاده کرد. در سمت دیگر، کوین بیس اعلام کرد که برخی از برنامه های مربوط به داده های خود را از سرویس وب آمازون به گوگل کلود منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید : فوری؛ به روزرسانی مرج با موفقیت در شبکه اتریوم انجام شد

آمیت زاوری، نایب رئیس و مدیر پلتفرم گوگل کلود در رابطه با همکاری میان دو شرکت گفت که پرداخت های رمز ارزی تنها برای گروهی از مشتریان فعال خواهد بود که در حال حاضر از طریق کوین بیس در وب 3 مشغول فعالیت هستند. زاوری در ادامه افزود که این سرویس به مرور زمان در اختیار مشتریان بیشتری قرار خواهد گرفت.

سرویس بازرگانی کوین بیس در حال حاضر اجازه پرداخت رمز ارزی با ده ارز بیت کوین، بیت کوین کش، دوج کوین، اتریوم، لایت کوین و … را می‌دهد. جیم میدگال، نایب رئیس بخش توسعه این صرافی اشارهه داشت که صحبت ها با شرکت گوگل برای پرداخت ها، سرویس پرایم و استفاده از گوگل کلود از چند ماه پیش در جریان بوده است.

مطلب مفید: آموزش استیک اتم (Stake ATOM) در کیف پول اتمیک

بیشتر بخوانید : ایلان ماسک به دنبال یک مدیرعامل جدید برای توییتر است

در حالی که جزئیات این همکاری فاش نشده اما کوین بیس قرار است همانند دیگر همکاری های سرویس بازرگانی این شرکت، درصدی از تراکنش های صورت گرفته برای گوگل را دریافت کند. این همکاری تنها چند روز پس از آن صورت گرفته که شرکت گوگل روز 4 اکتبر اعلام کرد برای این سرویس خود با نیر پروتکل همکاری می‌کند. در پی این همکاری، سرویس گوگل کلود برای کاربران نیر پشتیبانی فنی ایجاد می‌کند.

در ماه سپتامبر نیز بی ان بی چین از همکاری با گوگل کلود خبر داد که در پی آن توسعه دهندگان اکوسیستم بایننس بتوانند از خدمات این سرویس بهره مند باشند. باید گفت که این سرویس در چند وقت اخیر حضور فعال خود در وب 3 را گسترش داده و روز 27 ژانویه نیز اعلام کرد تیمی اختصاصی را برای  حوزه ارزهای دیجیتال تشکیل خواهد داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : آینده بیت کوین چه خواهد شد؟ بیت کوین 250 هزار دلاری!!!!

بیشتر بخوانید : ETF بیت کوین بلک راک در میان برتر ETF‌های جهان قرار گرفت

بیشتر بخوانید : خسارت ۲.۱ میلیون دلاری زونامی پروتکل در فضای دیفای

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x