در پی سقوط بازار کریپتو، میزان ضرر آدرس های هولدر اتریوم به اوج دو ساله خود رسید

خانهاخباردر پی سقوط...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: روز جمعه و در پی یک هفته دیگر از عدم علاقه سرمایه گذاران به ورود در بازار، تعداد آدرس های هولدر اتریوم که در ضرر هستند به اوج خود در دو سال گذشته رسید. داده های گلسنود نشان می‌دهد که 34.1 میلیون آدرس هولدر اتریوم اکنون در ضرر هستند و از زمان خرید آنها قیمت اتریوم همواره با کاهش همراه بوده است.

آدرس های اتریوم

از ماه دسامبر 2021، بازار کریپتو روند صعودی خود را کم کم از دست داد و وارد یک روند نزولی شد. اتریوم از آن زمان با سقوط همراه شد و از اوج خود در 4891 دلار که ماه نوامبر آن را ثبت کرد فاصله زیادی گرفته است. در زمان نگارش این مطلب قیمت اتریوم در محدوده 1810 دلاری قرار دارد و تنها در هفته گذشته حدود 10 % از ارزش خود را از دست داده است.

- Advertisement -

علاوه بر آن، گزارشی از پلتفرم سانتیمنت نشان می‌دهد که فعالیت شبکه اتریوم نیز کاهش یافته است و کارمزد تراکنش های اتریوم به حداقل رسیده است.

نمودار اتریوم

اخبار و گزارش های فوق در پی به روزرسانی شبکه و انتقال به اثبات سهام منتشر شده است. این به روزرسانی که با نام ادغام (Merge) شناخته می‌شود، بر اساس گزارشات تیم توسعه اتریوم قرار است در ماه اوت و بدون توجه به حمله اخیر سازمان دهی مجدد به زنجیره بیکن صورت گیرد. با این حال پرستون وان لون، یکی از توسعه دهندگان شبکه خوشبین است و از نظرش این اتفاق تاثیری در فرایند به روزرسانی نخواهد داشت.

افزایش دامیننس بیت کوین و احتمال سقوط بیشتر اتریوم و آلت کوین ها

همانطور که انتظار می‌رفت در پی سقوط و حمام خون بازار کریپتو، ارزش بازار اتریوم چندین میلیارد سقوط کرد و از 350 میلیارد به 218 میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این ارز، ارزش کل بازار کریپتو نیز سقوط سنگینی را تجربه کرده و در حال حاضر 1.27 تریلیون دلار است.

مطلب مفید: ارز لونا (Luna) چیست؟

ارزش بازار

داده های درون زنجیره ای نشان می‌دهد که شرایط حاکم باعث افزایش دامیننس بیت کوین شده است و اکنون بزرگ ترین ارز بازار تقریبا نیمی (44 %) از ارزش کل بازار را به خود اختصاص داده است. این وضعیت باعث ایجاد تئوری تکنیکالی جیسون پیزینو شده است که پیش بینی می‌کند بیت کوین نقدینگی بازار را به سمت خود خواهد کشید و موجب سقوط 50 تا 70 درصدی اتریوم و دیگر آلت کوین ها خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان