هولدرهای بلند مدت علیرغم سقوط قیمت در حال خرید اتریوم هستند

خانهاخبارهولدرهای بلند مدت...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: شرکت تحلیلی IntoTheBlock می‌گوید علیرغم حرکات نوسانی و سقوط قیمت اتریوم، هولدرهای بلند مدت در حال خرید این ارز هستند. بنابر صحبت های لوکارس اوتومورو، مدیر تحقیقات این شرکت، بیش از 50 % از موجودی در گردش اتریوم متعلق به آدرس هایی است که در یک سال گذشته هولدر اتر بوده‌اند.

وی در این باره گفت:

«آدرس هایی که بیش از یک سال هولدر اتریوم بوده‌اند موفق شدند تا بیش از 50 % موجودی در گردش این ارز را برای خود کنند. موجودی هولدرها به نظر روندی معکوس با قیمت را در پیش گرفته است. هولدرهای اتریوم از ماه سپتامبر 2021 شروع به کاهش دارایی های خود کردند اما در ژانویه 2022 دوباره دست به خرید زدند.»

موجودی اتریوم و زمان ورود هولدرها

اوتومورو در ادامه توضیح داد:

«علیرغم تصویر مات و نامشخص کوتاه مدتی از آینده اتریوم، تعداد سرمایه گذاران و هولدرهای بلند مدت همواره در حال افزایش است.»

در همین راستا اخیرا شرکت سرمایه گذاری اندرسن هورویتز (a16z) از بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری در حوزه کریپتو به ارزش 4.5 میلیارد دلار رونمایی کرد. گفتنی است که چنین سرمایه گذاری هایی اهداف بلند مدت و چند ساله دارند و به دنبال سود در چند هفته نیستند.

مطلب مفید: کیف پول BRD چیست؟ آموزش کار با کیف پول Breadwallet

در نهایت باید دقت داشت که بازار کریپتو برای ثمر بخشی نیازمند زمان است و به همین دلیل است که با وجود عدم قطعیت در کوتاه مدت، هولدرها و سرمایه گذاران بلند مدتی تعهد خود به بازار را حفظ کرده‌ و در حال خرید ارزهایی مانند اتریوم هستند.

مدیر شرکت IntoTheBlock در ادامه نیز به ورود سنگین اتریوم به صرافی ها اشاره کرد و اظهار داشت که چنین اتفاقی می‌تواند سیگنالی نزولی برای قیمت این ارز باشد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت اتریوم با ریزش 10 درصدی در یک هفته اخیر در محدوده 1785 دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان