هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین در حال فروش هستند

خانهاخبارهولدرهای کوتاه مدت...

آنچه می‌خوانید...

پلتفرم تحلیلی گلسنود به‌تازگی در گزارشی مدعی شده است که هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین پس از عبور قیمت از سطح 23000 دلاری در حال فروش و سیو سود هستند. این پلتفرم در تازه‌ترین گزارش خود به بررسی رفتار اخیر هولدرهای بلندمدت و کوتاه‌مدتی بیت کوین پرداخته است.

خروج هولدرهای کوتاه‌ مدت بیت کوین از بازار

به نقل از کریپتوپوتیتو، گلسنود گزارش خود را با بررسی قیمت بیت کوین و چندین شاخص آنچین آغاز کرد. یکی از این مدل‌ها که قیمت سرمایه‌گذار نیز نام دارد نشان دهنده میانگین قیمت خرید برای تمامی کوین‌های خرج شده و توزیع آن توسط ماینرها است. باید اشاره داشت که این مدل میانگین قیمت 17400 دلاری را نشان می‌دهد و با توجه به بالاتر بودن بیت کوین از این سطح، می‌توان اشاره داشت که بیشتر ماینرها در سود هستند.

- Advertisement -

حرکت اخیر علاوه بر ماینرها بسیاری از هولدرهای کوتاه‌مدت و بلندمدت بیت کوین را نیز وارد سود کرده است. به طوری که در محدوده 16000 دلاری حدود 55% از هولدرها در سود بودند و در محدوده 23000 دلاری تقریباً 67% هولدرها در سود هستند. این تغییر یکی قوی‌ترین تغییرات در میزان سودآوری بیت کوین آن هم در یک بازار نزولی بوده است.

گلسنود اشاره داشت که تغییر در این شاخص می‌تواند برای شناسایی روندهای بازگشتی بازار مورد استفاده قرار گیرد. باید اشاره داشت که حرکاتی با این قدرت معمولاً هولدرها را وارد سود می‌کند و در این زمان آنها به فکر سیو سود خواهند افتاد. گلسنود در توضیحات خود گفت که میزان موجودی در سود هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین به محدوده 97.5 درصدی بازگشته است. محدوده‌ای که در آن هولدرها تصمیم به خروج از بازار در سود می‌گیرند.

مطلب مفید: فرصتی برای فروش بیت کوین ؛ تحلیل آنچین شماره ۵۲ (۴ بهمن ۱۴۰۱)

ازنظر گلسنود، با توجه به حرکت قابل‌توجه بیت کوین و در سود قرار گرفتن بخش بزرگی از هولدرها، احتمال افزایش فشار فروش از سمت سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت بیت کوین نیز افزایش یافته است. داده‌ها نیز این را تأیید می‌کنند. حجم معاملات در میان سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت بیت کوین (کسانی که دارایی‌هایشان کمتر از 6 ماه پیش منتقل شده است) به خوبی از روند نزولی بلندمدت خود گذشته است. علاوه بر آن، ماینرها نیز در این رالی بیت کوین‌های خود را فروخته‌اند.

گلسنود در ادامه اشاره داشت که داد پایداری رالی فعلی را می‌توان تعادلی بین تقاضای ورودی و تقاضای تازه در مقابل عرضه‌ای که از کیف پول‌های سرمایه‌گذاران با قیمت‌های بالاتر صورت می‌گیرد، در نظر گرفت.

سرمایه گذاران بلند مدت بیت کوین

در حالی که هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین به فروش روی آورده‌اند، تعداد کوین‌هایی که بیش از 6 ماه است هیچ حرکتی نداشته در حال افزایش است. چنین چیزی به معنای آن است که تعهد هولدرهای بلندمدت نسبت به حرکت قیمت بیشتر شده و آنها قصد فروش ندارند. در قیمت کنونی، میانگین هولدرهای بلندمدت بیت کوین نه در سود هستند و نه در زیان و در واقع بیشتر آنها در قیمتی قرار دارند که ابتدا اقدام به خرید کردند. گفتنی است که گلسنود در ابتدای ماه اشاره داشت که افزایش نوسانات بیت کوین در ماه ژانویه می‌تواند آغازگر چرخه صعودی این ارز باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان