افزایش هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین نشان از پایان کار فروشندگان دارد

خانهاخبارافزایش هولدرهای کوتاه...

آنچه می‌خوانید...

جهش اخیر در تعداد هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین می‌تواند نشانه ای مبنی بر پایان کار فروشندگان و فاز تسلیم شدن و همچنین آمادگی بازار برای ماه ها انباشت باشد. آخرین گزارش پلتفرم تحلیلی گلسنود از وضعیت بازار نشان می‌دهد که هولدرهای کوتاه مدت از زمان سقوط فاجعه بار لونا تاکنون دارایی های خود را به میزان 330 هزار بیت کوین افزایش داده‌اند. در نتیجه ممکن است آنها اولین کسانی باشند که نشانه های بازگشت بازار را به ما نشان می‌دهند.

در زمان فشار فروش سنگین در ماه های مه و ژوئن، این هولدرهای بیت کوین با خرید کوین ها در قیمت های بسیار پایین و زیر 20000 دلار روندی تازه را ایجاد کردند و در موقعیت مالی بسیار خوبی نیز قرار گرفتند.

- Advertisement -
توییت گلسنود

داده های گزارش گلسنود بیانگر آن است که خروج 200 هزار کوین از سوی هولدرهای بلند مدت و خروج سرمایه از صرافی ها در ماه مه موجودی لازم برای خریداران را فراهم کرده است. تمامی این رویدادها نشان می‌دهد که یک فاز تسلیم (کاپیتولاسیون) رخ داده و در پی آن هولدرهای کوتاه مدت وارد بازار شده‌ و کوین هایی با هزینه پایه کمتری را خریداری کرده‌اند. گفتنی است که هولدر کوتاه مدت به کیف پولی گفته می‌شود که برای مدت 154 روز بیت کوین را نگه داشته‌ است. اگر تعداد روز به 155 برسد، وی هولدر بلند مدت شناخته خواهد شد.

مطلب مفید: آموزش صفر تا صد ساخت ربات تریدر ارز دیجیتال

تغییر وضعیت هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین
تغییر وضعیت هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین

معمولا، این هولدرها در نزدیکی اوج های قیمتی به خرید می‌پردازند و در قیمت های بسیار پایین تری دارایی های خود را می‌فروشند چرا که انباشت شدید این کیف پول ها معمولا با تشکیل الگوهای سقف در بازار صعودی همزمان است. با این حال گلسنود معتقد است که خریداران ماه های مه و ژوئن یک واگرایی سازنده ایجاد کرده‌اند.

گلسنود در گزارش خود افزود که چنین رویدادهایی نشان دهنده انتقال کوین ها به خریداران جدید است که جزء هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین طبقه بندی می‌شوند اما کوین های آنها قیمت پایه کمتری دارد و در نتیجه موقعیت مالی آنها بسیار سودمند است. از نظر این پلتفرم نکته مهمی که تحلیلگران برای تغییر جهت بازار باید آن را زیر نظر بگیرند، رفتار این هولدرها است. اگر این کیف پول ها به هولد کردن بیشتر تعهد داشته باشند، می‌توان انتظار افزایش بیشتر قیمت بیت کوین و بازگشت بازار را داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان