top banner adv

خریداران سال ۲۰۱۹ بیت کوین، دوباره به سود رسیدند

خریداران سال ۲۰۱۹ بیت کوین، دوباره به سود رسیدند
0
بازدید : 7455

قیمت بیت کوین روزهای ابتدایی هفته رشد اخیر خود را با موفقیت حفظ کرد و حتی موفق شد به اوج تازه‌ای در سال جاری برسد. این حرکت صعودی باعث شده تا دسته دیگری از هولدرهای بیت کوین نیز در سود قرار گیرند. بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی گلسنود، سرمایه‌گذارانی که در سال 2019 بیت کوین خریده بودند اکنون در سود هستند.

بیشتر بخوانید : تعداد NFT های جدید در شبکه سولانا رکورد زد

بیشتر بخوانید : ویتالیک بوترین: ترا باید به جای نهنگ ها از سرمایه گذاران خرد حمایت کند

خریداران هولدرهای بیت کوین در سال 2019 در سود هستند

بیشتر بخوانید : ارزش کل قفل شده (TVL) شبکه کاردانو به اوج تازه‌ای رسید

به نقل از کریپتوپوتیتو، قیمت میانگین برای سال 2019 محدوده 21800 دلاری بوده و این موضوع باعث شده تا قیمت فعلی باعث سود این هولدرهای بیت کوین شده باشد.

توییت گلسنود درباره هولدرهای بیت کوین

بیشتر بخوانید : نرخ جدید ۰٫۱۵ درصدی برای کارمزد معاملات یونی سواپ

گفتنی است که سرمایه‌گذاران خریدار بیت کوین در سال‌های 2020 و 2022 همچنان در زیان هستند و برای کسب سود باید شاهد عبور قیمت از محدوده 28000 دلاری باشند. در این میان، وضعیت خریداران سال 2021 از همه بدتر است و تا زمان رسیدن قیمت به 38000 دلار در سود قرار نخواهند گرفت.

نزدیک شدن بیت کوین به محدوده تکنیکال کلیدی

گلسنود همچنین گزارش داد که میانگین قیمت برداشت از صرافی برای کوین بیس و بایننس بسیار بالاتر از میانگین کلی است. خروج قیمت تحقق‌یافته از این دو صرافی 21000 دلار بوده و این در حالی است که قیمت برداشت به‌طور میانگین 16700 دلار بوده است. علاوه بر این موارد، قیمت بیت کوین در حال نزدیک شدن به محدوده تکنیکالی و بسیار مهم میانگین 200 هفته‌ای در 24713 دلار است.

مطلب مفید: ChatGPT چیست و چه تاثیری بر ارزهای دیجیتال دارد؟

این میانگین متحرک در بازارهای نزولی قبلی نقش حمایتی مهمی را ایفا کرده بود اما در چرخه نزولی اخیر با شکست همراه شد و بیت کوین پس‌ازآن موفق به بازپس‌گیری این سطح نشد. بیت کوین در حال حاضر موفق شده قیمت تحقق‌یافته خود را پس بگیرد که در سطح 19777 دلاری قرار دارد.

قیمت تحقق‌یافته ارزش تمامی بیت کوین‌های در گردش در زمان آخرین انتقال کوین‌ها است. همچنین می‌توان آن را شاخصی برای آخرین قیمت پرداختی هولدرهای بیت کوین برای خرید این ارز در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید : وایت پیپر بیت کوین در سیستم‌عامل مک شرکت اپل؛ ماجرا چیست؟

قیمت در نزدیکی 24000 دلار

صبح امروز و با باز شدن بازارهای مالی در منطقه آسیا، قیمت بیت کوین به اوج 23955 دلاری رسید. این سطح بالاترین قیمت بیت کوین از اواسط ماه اوت به شمار می‌رود. در زمان نگارش این مطلب قیمت در محدوده 23678 دلاری قرارگرفته و نسبت به روز گذشته خود با رشد 2 درصدی همراه بوده است. در کنار آن ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با رشد همراه بوده و به 1.1 تریلیون دلار رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x