کیف پول بیت کیپ مورد حمله هکرها قرار گرفت؛ سرقت بیش از 1 میلیون دلار

خانهاخبارکیف پول بیت...

آنچه می‌خوانید...

اوایل امروز، کیف پول ارز دیجیتال بیت کیپ (BitKeep) قربانی هکرها شد و بیش از 1 میلیون دلار از دارایی کاربران به سرقت رفت. به گزارش کوین گیپ، این کیف پول پس از این حمله تمامی کاربران خود را مطلع کرد و خاطرنشان کرد تیم توسعه برای مهار نفوذ هکرها وارد عمل شده است.

حمله فوق در شبکه بلاکچینی بی‌ان‌بی چین رخ داده است. تیم توسعه کیف پول بیت کیپ به دنبال این اتفاق قول داد تمامی کاربران متضرر، جبران خسارت شوند. همچنین پس از این حمله تغییراتی در قسمت سواپ این کیف پول اعمال شده است.

- Advertisement -

در حال حاضر، تمامی خدمات BitKeep به حالت تعلیق درآمده تا از برطرف شدن این حمله و دسترسی هکرها اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان این کیف پول در حال همکاری را سایر شرکت‌های امنیتی برای ردیابی هکرها و وجوه مسروقه هستند.

در حالی که بیت کیپ وعده داده ضرر کاربرانش را جبران می‌کند، هنوز برنامه مشخصی ارائه نکرده است و توسعه‌دهندگان این کیف پول در توییتی اعلام کردند برنامه جبران خسارت متعاقبا اعلام خواهد شد.

بازپرداخت وجوه کاربران متضرر به صورت کامل متعاقبا اعلام خواهد شد. از افرادی که می‌توانند در شناسایی هکرها و بازیابی دارایی‌های مسروقه کمک کنند بخواهید تا با ما تماس بگیرند. برای این کار پاداش بسیار زیادی دریافت خواهید کرد. پیشاپیش متشکریم.

هک کیف پول بیت پی

حملات هکرها به کیف پول‌های دیفای مختلف طی سال گذشته به شدت افزایش یافته است. اوایل ماه جاری، صرافی غیرمتمرکز ترانزیت سواپ مورد حمله قرار گرفت و بیش از 21 میلیون دلار به سرقت رفت.

در ادامه، پروتکل دیفای مانگو مارکت با استفاده از یک آسیب‌پذیری امنیتی هک شد و بیش از 100 میلیون دلار از وجوه آن دزیده شد.

حملات هکری در ماه اکتبر به بالاترین سطح سال جاری رسیده است. پلتفرم تحلیلی امنیتی چینالیسیز در گزارشی در این رابطه گفت:

ماه اکتبر در حال حاضر بیشترین میزان هک و وجوه مسروقه در سال جاری را داشته است. در این ماه تا به اینجای کار 817 میلیون دلار از 11 هک مختلف در پروتکل‌های دیفای به سرقت رفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان