top banner adv

آمار عجیب؛ در ماه دسامبر هیچکدام از شرکت‌های بزرگ استیبل کوین‌ کوین جدیدی منتشر نکردند

آمار عجیب؛ در ماه دسامبر هیچکدام از شرکت‌های بزرگ استیبل کوین‌ کوین جدیدی منتشر نکردند
0
بازدید : 8253

استیبل کوین‌ها نقش کلیدی خود در اقتصاد ارزهای دیجیتال را در ماه‌های اخیر ادامه داده‌اند و روند نزولی فعلی نشان داده است که کوین‌هایی مانند تتر و USDC (یو اس دی سی) با رشد بسیار خوبی در زمینه ارزش بازار همراه بوده‌اند. در همین حین، داده‌ها بیانگر آن هستند که شرکت‌های سازنده استیبل کوین‌های برتر بازار، در ماه دسامبر هیچ کوین جدیدی چاپ و توزیع نکرده‌اند.

تتر و USDC هیچ توکن جدیدی چاپ نکرده‌اند

بیشتر بخوانید : ملاقات موسس کاردانو با سیاستمداران و تاجران بزرگ در سفرش به آفریقا

بیشتر بخوانید : آیا صرافی کریپتو دات کام تیم‌های معاملاتی و بازار سازی داخلی دارد؟

بیشتر بخوانید : آدرس های ارسالی بیت کوین به صرافی ها به کمترین میزان در یک سال رسیده است

به نقل از کریپتوپوتیتو و بر اساس داده‌های Stablecoin Printer، در ماه دسامبر سال 2022، تتر، یو اس دی سی، BUSD و TUSD هیچ کوین جدیدی چاپ نکرده‌اند. در حقیقت، تتر و یو اس دی سی اکنون چند ماه است که توکن تازه‌ای چاپ و عرضه نکرده‌اند.

آخرین باری که شرکت تتر دست به چاپ توکن جدید زده است به ماه مه 22 بازمی‌گردد. شرایط برای سیرکل و یو اس دی سی نیز مشابه است و این استیبل کوین آخرین بار در ماه ژوئن چاپ شده است. گفتنی است که این دو ارز مدت زیادی است که در رقابت برای سلطه خود در بازار هستند و سقوط استیبل کوین ترا یعنی UST به کاهش فاصله میان این دو کمک بسیاری کرد.

بیشتر بخوانید : کمیسیون بورس آمریکا از بایننس شکایت کرد

بیشتر بخوانید : الگوی تلاقی مرگ در بیت کوین؛ چه روندی در انتظار قیمت است؟

مطلب مفید: استخر استیکینگ (Staking Pool) چیست؟

در حالی که پس از فروپاشی ترا، تتر در پی نگرانی‌های ایجاد شده کمی با کاهش محبوبیت همراه شد، یو اس دی سی از سویی دیگر شاهد افزایش اعتماد کاربران بود. نتیجه آن، افزایش ارزش بازار از 42.9 میلیارد دلار به 44.6 میلیارد دلار بود. کاربران تترهای خود را به فروش رساندند و در عوض یو اس دی سی خریداری کردند. در حقیقت این استیبل کوین به انتخاب اول در شبکه اتریوم تبدیل شد.

سقوط ترا باعث شد تا خلأ بزرگی در اکوسیستم کازماس نیز ایجاد شود. چراکه از این ارز در شبکه‌های به هم متصل در اکوسیستم کازماس استفاده می‌شد. پس‌ازاین اتفاق، سیرکل از فرصت استفاده کرد و استیبل کوین خود را در این شبکه راه‌اندازی کرد. علاوه بر تتر و USDC، استیبل کوین بایننس (BUSD) نیز یکی از ارزهایی است که با رشد خوبی در سال 2022 همراه بوده است. این ارز موفق شد تا قبل از ماه نوامبر ارزش بازار خود را دو برابر کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x