top banner adv

به روزرسانی معیوب و حملات DDOS در استپن چه تاثیری بر قیمت توکن های آن داشته است؟

به روزرسانی معیوب و حملات DDOS در استپن چه تاثیری بر قیمت توکن های آن داشته است؟
0
بازدید : 10424

فکت کوینز: مشکلاتی که اخیرا برای پلتفرم استپن پیش آمده است به نظر تاییدی بر شکست قریب الوقوع بازی های بلاک چینی مبتنی بر کسب در آمد (P2E) باشد. روز 4 ژوئن، استپن در یک رشته پست توییتری خبر از به روزرسانی پلتفرم خود و اجرا سازی زیرساخت ضد تقلب این مجموعه داد. ثبات و پایداری معمولا یکی از بزرگ ترین مشکلات بازی برای کسب درآمد در پروژه های بلاک چینی است که کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند.

در استپن برخی از کاربران با استفاده از ربات ها و تقلب در GPS توکن های دریافتی خود را افزایش می‌دادند. در پی به روزرسانی استپن که باعث از کار افتادن بازی برای چندین ساعت شد، بسیاری از کاربران در سیستم جدید به عنوان ربات شناخته شدند. نتیجه آن 25 میلیون حمله DDOS به سرور در مدت زمانی بسیار کوتاه بود و منجر به خروج تعدادی از کاربران از پلتفرم استپن شد.

بیشتر بخوانید : تاثیر پرونده بایننس بر قیمت بیت کوین چیست؟ آرتور هیز‌ پاسخ ‌می‌دهد

استپن پس از این اتفاق تایید کرد که همه چیز به حالت عادی بازگشته است و شبکه دوباره بازگردانی شده و پایدار است. این پلتفرم همچنین اعلام کرد که کاربران دیگر نگران این موضوع که ربات شناخته می‌شوند، نباشند. اما واکنش توکن های پلتفرم استپن به این اتفاقات چگونه بود؟

بیشتر بخوانید : پیشنهاد توسعه‌دهندگان هارمونی برای جبران خسارت هک پل هورایزن؛ ۴.۹۷ میلیارد واحد ONE مینت شود

در شبانه روز گذشته، هر دو توکن استپن با سقوط همراه شدند. قیمت GMT در 24 ساعت اخیر 6 % ریزش داشته و در محدوده 0.95 دلاری قرار دارد. همچنین حجم معاملات این ارز نیز سقوطی 20.56 درصدی را تجربه کرد و به نظر می‌رسد هولدرهای آن همواره در حال توزیع کوین های خود هستند. علاوه بر آن، RSI در محدوده 35 قرار دارد و جهتی نزولی به خود گرفته و میانگین 20 روزه نیز بالای قیمت و کندل ها قرار گرفته و مقاومت ایجاد کرده است تا همه چیز به نفع فروشندگان باشد.

نمودار GMT

مطلب مفید: کامپیوتر کوانتومی؛ رابطه آن با دنیای رمزارزها چیست؟

بیشتر بخوانید : پیشنهاد جدید کارگروه رمزارز؛ آیا دولت به دنبال کنترل کامل بازار ارز دیجیتال است؟

توکن دیگر استپن یعنی GST نیز حال و روز خوشی ندارد و در 24 ساعت اخیر ریزشی 19.18 درصدی را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد علیرغم افزایش حجم معاملات، قیمت GST با کاهش همراه است که معمولا به عنوان نشانه ای برای تغییر روند و نزولی شدن آن است.

نمودار GST

داده های درون زنجیره ای نشان می‌دهند که توکن GMT در روزهای اخیر فشار اجتماعی زیادی را متحمل شده است. در زمان نگارش این مطلب دامیننس اجتماعی این توکن در محدوده 0.94 درصدی قرار دارد که نسبت به 5 روز اخیر ریزشی 70 درصدی را تجربه کرده است.

دامیننس GMT

بیشتر بخوانید : حملات سایبری همچنان ادامه دارند، پروتکل دیفای pNetwork هک شد

با این حال توکن GST در روزهای اخیر شاهد رشد دامیننس اجتماعی خود بود و در 4 روز اخیر بیش از 261 % رشد کرده است. اما باید توجه داشت که حجم اجتماعی این توکن در 5 روز اخیر سقوط قابل توجه 97 درصدی را تجربه کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : پلتفرم معاملاتی اوپن سی از شبکه لایه 2 آربیتروم پشتیبانی می‌کند

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x