top banner adv

چین وایت پیپری را برای توسعه و نوآوری در صنعت وب 3 منتشر کرد

چین وایت پیپری را برای توسعه و نوآوری در صنعت وب 3 منتشر کرد
0
بازدید : 5880

شهرداری پکن، پایتخت کشور چین به‌تازگی از وایت پیپر وب 3 رونمایی کرده است که هدف آن پرورش نوآوری و پیشرفت صنعت وب 3 در این کشور است. بر اساس داده‌ها، روز گذشته کمسیون علوم و تکنولوژی شهر پکن وایت پیپر نوآوری و توسعه وب 3 را منتشر کرد و در اختیار انجمن ژونگگوانکون (Zhongguancun) گذاشت. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی، این وایت پیپر تکنولوژی وب 3 را روند اجتناب‌ناپذیر آینده توسعه اینترنت معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید : کوین بیس احتمالا این 50 توکن را به فهرست معاملاتی خود اضافه خواهد کرد

وایت پیپر وب 3 پایتخت چین

به نقل از کوین تلگراف، هدف از ارائه این وایت پیپر تبدیل شهر پکن به مرکز و پایتخت نوآوری جهانی برای اقتصاد دیجیتال است. در همین راستا کمیسیون تکنولوژی و علوم این شهر قصد دارد تا سال 2025 حداقل 14 میلیون دلار را به‌طور سالانه برای اهداف خود جمع‌آوری کند.

یانگ هونگ‌فو، مدیر کمیته مدیریتی ژونگگوانکون در این باره اشاره داشت که در حال حاضر ژونگگوانکون به‌عنوان سیلیکون ولی چین شناخته می‌شود و ارائه وایت پیپر و فعالیت بیشتر در این راستا می‌تواند کمک زیادی به این انجمن و توسعه فناوری کند.

مطلب مفید: Auto_GPT چیست و چگونه کار میکند؟

بیشتر بخوانید : امکان واریز به بایننس توسط شبکه آربیتروم فراهم شد

بر اساس گزارش‌های مختلف، این وایت پیپر تاکید زیادی بر قصد پکن نسبت به بهبود سیاست‌های حمایتی و همچنین مخارج مربوط به توسعه‌های فناوری در رابطه با رشد هرچه بیشتر صنعت دارایی‌های دیجیتال دارد. در همین حین، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس اشاره داشته است که زمان ارائه این وایت پیپر با توجه به پیشرفت قانون‌گذاری د هنگ‌کنگ قابل‌توجه است. وی اشاره داشت که قوانین هنگ‌کنگ برای ارزهای دیجیتال از تاریخ 1 ژوئن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید : آغاز پروژه آزمایشی CBDC بانک مرکزی کره جنوبی

هفته گذشته، کمیسیون بورس هنگ‌کنگ قوانین جدیدی را برای حوزه ارزهای دیجیتال مشخص کرد و اعلام کرد که سرمایه‌گذاران خرد می‌توانند از تاریخ 1 ژوئن با استفاده از پلتفرم‌های رمزارزی دارای مجوز به ترید و انجام معاملات بپردازند.

بیشتر بخوانید : سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI از سمت خود برکنار شد

این در حالی است که دولت آمریکا به شدت مشغول سرکوب ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های فعال در این حوزه است. در مقابل با هنگ‌کنگ، دولت چین در سال 2021 ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد اما به نظر می‌رسد انتشار وایت پیپر وب 3 به معنای آن باشد که چین قصد دارد تحت شرایط خاصی راه را برای این صنعت فراگیر باز کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : خالق دوج کوین: ورشکستگی بایننس و تتر به فروپاشی کلی صنعت رمزارزها منجر خواهد شد

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x