وایت پیپر شبکه گرین فیلد (Greenfield) منتشر شد؛ با شبکه ذخیره سازی بایننس آشنا شوید

خانهاخباروایت پیپر شبکه...

آنچه می‌خوانید...

تیم توسعه بلاکچین BNB چین روز گذشته وایت پیپری برای پروژه جدید این شبکه منتشر کرد. گرین فیلد (Greenfield)، پلتفرم مبتنی بر بلاکچینی است که ذخیره‌سازی داده‌ها به صورت یکپارچه با قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند.

به گزارش د بلاک، بر اساس این وایت پیپر، کاربران می‌توانند با استفاده از بایننس کوین به عنوان توکن اصلی این پروژه، داده‌های موردنظر خود را در شبکه‌ای توزیع‌شده ذخیره کنند و از طریق قراردادهای هوشمند شبکه BNB چین، به آن دسترسی داشته و یا درآمد کسب نمایند.

ویکتور جنین، توسعه‌دهنده ارشد شبکه BNB چین در رابطه با شبکه ذخیره‌سازی بایننس می‌گوید:

زنجیره BNB با استفاده از گرین فیلد، ساختار جدیدی برای مالکیت و استفاده از داده‌ها ایجاد خواهد کرد. Greenfield فرصت‌های کاربردی و کسب درآمد را برای داده‌های ذخیره‌شده ایجاد می‌کند و همچنین قابلیت برنامه‌ریزی مالکیت داده‌ها را به ارمغان می‌آورد.

گرین فیلد، در کنار BNB بیکن چین که بر حاکمیت و امنیت شبکه تمرکز دارد و BNB اسمارت چین که برای توسعه قراردادهای هوشمند ایجاد شده، سومین شبکه بلاکچینی در اکوسیستم زنجیره BNB است.

چنین شبکه‌ای می‌تواند به نیاز پروژه‌های وب 3.0، به ویژه پروژه‌های شبکه اجتماعی پاسخ دهد. با این حال، این شبکه همچنان به ارائه‌دهندگان سرورهای ابری متمرکزی مانند آمازون وب سرویس متکی خواهد بود.

به گفته توسعه‌دهندگان زنجیره BNB، این تیم در حال حاضر با سه ارائه‌دهنده سرور AWS، NodeReal و Blockdaemon برای راه‌اندازی شبکه آزمایشی گرین فیلد طی ماه‌های آتی همکاری می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان