وایلد کش (Wild Cash)؛ شانسی برای کسب درآمد بی دردسر

خانهآموزش هاوایلد کش (Wild...

آنچه می‌خوانید...

وایلد کش (Wild Cash) بازی بلاک چینی و برنامه‌ای برای کسب درآمد از طریق هوکد پروتکل (Hooked Protocol) است؛ پروژه‌ای که به زودی در بایننس قابل معامله خواهد بود. این پروژه جذاب در بستر وب 3.0 فعالیت می‌کند و قصد دارد با به کارگیری ابزارها و امکانات این بستر، اکوسیستم اقتصادی جدیدی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی کند.

هدف اصلی پروژه هوکد پروتکل (Hooked Protocol) کمک به افرادی است که در زمینه ارزهای دیجیتال تجربه‌ای ندارند اما دوست دارند در این بازار وسیع فعالیت کنند. این پروتکل قصد دارد به کمک توسعه‌دهندگان و برنامه‌‌هایشان پلتفرمی ساده و قابل فهم برای کاربران ایجاد کنند تا بتوانند بدون هیچ دردسری به امور مالی خود بپردازند.

- Advertisement -

در این مقاله همراه فکت کوینز باشید تا به سراغ یکی از پروژه‌های Hooked Protocol یعنی وایلد کش (Wild Cash) برویم. این برنامه به شما اجازه می‌دهد به سادگی و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای کسب درآمد کنید.

وایلد کش (Wild Cash) چیست؟

وایلد کش (Wild Cash) چیست؟

اولین حرکت Hooked Protocol برای ایجاد شبکه‌ای کاربر پسند، راه‌اندازی بازی وایلد کش (Wild Cash) بود. این بازی از همان روزهای ابتدایی عرضه با استقبالی عجیب رو به رو شد و چیزی حدود 3 میلیون کاربر جذب کرد. طبق گزارش توسعه‌دهندگان این بازی، روزانه 50000 کاربر جدید نیز به این بازی می‌پیوندند. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که توکن بومی هوکد پروتکل، HOOK نام دارد و قرار است در بایننس عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های بلاک چین در سال ۲۰۲۲

شروع کسب درآمد از بازی Wild Cash

Wild Cash بازی پیچیده‌ای نیست چرا که توسعه‌دهندگان آن تمام تلاش خود را کرده‌اند تا یک بازی با رابط کاربری ساده طراحی کنند. با این همه برای اینکه چیزی را از قلم نیاندازیم، به سراغ مراحل نصب و ثبت نام این بازی می‌رویم:

شروع کسب درآمد از بازی Wild Cash
  1. نرم افزار وایلد کش (Wild Cash) را از پلی استور (Play store) دانلود کنید
  2. روی گزینه SIGN UP کلیک کنید و یکی از گزینه‌های Google یا فسبوک را انتخاب کنید.
  3. حالا جنسیت، نام کاربری و نمایه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.
  4. بعد از پایان فرایند ثبت نام وارد محیط بازی می‌شوید که همه چیز را به صورت ساده و روشن در اختیار شما قرار داده است.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی ایمورتال گیم (Immortal Game)؛ کسب درآمد از شطرنج!

بررسی بخش‌های مختلف بازی WildCash

بررسی بخش‌های مختلف بازی WildCash

وایلد کش (Wild Cash) پر از بخش‌های شگفت انگیز و جالب است که پایین‌تر به ترتیب آنها را بررسی خواهیم کرد.

بخش قوانین وایلد کش (Wild Cash)

با ورود به صفحه Quiz to earn و کیک بر روی بنر بالایی صفحه، وارد بخش قوانین بازی می‌شوید. در این بخش قوانین بازی، مسابقات مختلف و جوایز دریافتی شفاف سازی شده‌اند. اگر به هر دلیلی قادر به مطالعه این بخش نیستید جای نگرانی وجود ندارد چرا که در ادامه با بررسی هر بخش بازی، قوانین آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: بازی برای مرگ (Play To Die)؛ سبک جدید بازی‌ در دنیای متاورس

مسابقات ویژه

بازی Wild Cash

بخش دیگری که در صفحه اصلی بازی وایلد کش (Wild Cash) پیدا می‌کنید، بخش مسابقات ویژه است. این مسابقات دو بار در روز برگزار می‌شوند و جایزه 500 میلیونی و 1 میلیاردی دارند. در این آزمون‌ها 10 سوال از شما پرسیده می‌شود؛ اگر به تمام سوالات جواب دهید جایزه مسابقه با شما تقسیم می‌شود. البته جای نگرانی وجود ندارد!

اگر جواب یکی از سوالات را اشتباه دادید می‌توانید از کارت‌های احیا استفاده کنید. در هر رویداد می‌توان از سه کارت احیا استفاده کرد؛ در صورت استفاده از این سه کارت و پاسخ اشتباه به یکی دیگر از سوالات از مسابقه حذف خواهید شد.

برای به دست آوردن کارت‌های احیا باید دوستان خود را به بازی دعوت کنید. با هر دعوت موفق 5 کارت احیا دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: بازی سولچیکس (SolChicks)؛ 3 راه برای کسب توکن های بازی

در آزمون‌ها شرکت کنید

در آزمون‌ها شرکت کنید

با کلیک بر روی گزینه Crypto Camp وارد صفحه دیگری می‌شوید که سه کمپ مختلف با حالت‌های آسان، استاندارد و سخت دارد. با توجه به دانش و زمانی که دارید یکی از این کمپ‌ها را انتخاب کنید. دقت کنید که شما با توجه به میزان سختی سوالات جایزه دریافت می‌کنید. نکته دیگر اینکه تعداد سوالاتی که می‌توانید در روز پاسخ دهید با توجه به عملکرد شما در آزمون‌ها مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: به بازی والهالا فلوکی اینو (Valhalla) خوش آمدید!

استخراج توکن Gold در وایلد کش (Wild Cash)

استخراج توکن Gold در وایلد کش (Wild Cash)

برای استخراج توکن Gold به سراغ نوار پایینی صفحه بروید و آیکون چکش را پیدا کنید. با کلیک روی این آیکون، وارد بخش Mining می‌شوید. برای شروع استخراج کافی است روی کلید نارنجی رنگ Tap کلیک کنید. با شروع استخراج، پروفایل یا همان آواتار شما با چکش پایه که در هر ثانیه یک GOLD استخراج می‌کند شروع به کار می‌کند. توکن‌هایی که استخراج می‌شوند در یک گاری ذخیره می‌شوند تا بعد از پر شدن به کیف پول شما در بازی واریز شوند. گاری شما نیز در حالت پایه توانایی نگه داری و ذخیره 10000 توکن GOLD را در روز دارد و پس از پر شدن تا 24 ساعت نمی‌توان از آن برای ماینینگ استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: استخراج در خانه؛ جذاب‌ترین رمز ارزها برای استخراج با کامپیوتر شخصی

مورد دیگری که باید در رابطه با بخش استخراج در وایلد کش (Wild Cash) بدانید این است که چکش و گاری شما هر دو NFT هستند و دارایی شما محسوب می‌شوند. با جمع آوری Gold می‌توانید این NFT‌ها را ارتقا دهید تا توکن بیشتری ماین کنید. به این نکته دقت کنید که هر 24 ساعت یک بار می‌توانید از کلید Mint برای ارتقا چکش و گاری خود استفاده کنید.

در حال حاضر امکان خرید و فروش NFT در بازی وجود ندارد اما با توجه به ذخیره این دارایی‌ها داخل کیف پول بازی، می‌توان پیش‌بینی کرد که امکان خرید فروش این دارایی‌ها نیز به بازی اضافه خواهد شد.

بخش معرف یا Referral

بخش دیگر وایلد کش (Wild Cash) که می‌توان با کمک آن توکن GOLD به دست آورد، بخش معرف یا همان Referral است. در این بخش می‌توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید و به ازای اولین دعوت 30000 توکن GOLD دریافت کنید. علاوه بر این با هر دعوت موفق دیگر 5000 توکن و 8 درصد کمیسیون دریافت می‌کنید.

کیف پول بازی وایلد کش (Wild Cash)

نوبت به بررسی کیف پول داخلی بازی می‌رسد. در بخش بالایی کیف پول، تعداد توکن‌های GOLD شما نمایش داده می‌شوند. در کنار میزان دارایی‌تان کلیدی با عنوان Exchange می‌بینید؛ با کلیک بر روی این کلید می‌توانید توکن‌های GOLD خود را به uHGT تبدیل کنید. به این نکته توجه کنید که برای تبدیل توکن‌های خود به uHGT باید حداقل 800000 توکن GOLD داشته باشید.

کیف پول بازی وایلد کش (Wild Cash)

بعد از تبدیل دارایی‌هایتان به uHGT می‌توانید روی گزینه Swap&Transfer کلیک کنید. در این بخش می‌توانید uHGT را به BUSD تبدیل کنید. در حال حاضر تنها گزینه برای تبدیل این توکن‌ها Pancake Swap است اما طبق گفته‌های وایلد کش (Wild Cash)، انتقال مستقیم به بایننس فعال می‌شود.

آخرین بخش کیف پول بازی، Staking Vault است. شما می‌توانید با استفاده از این بخش توکن‌های GOLD خود را استیک کنید و با توجه به درصد سود سالانه که در حال حاضر 9.75 درصد است سود دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: پنکیک سواپ (PancakeSwap) چیست و چطور کار می‌کند؟

مزایا و معایب وایلد کش (Wild Cash)

مزایا و معایب وایلد کش (Wild Cash)

وایلد کش (Wild Cash) نیز مانند تمام موارد دیگر مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه به سراغ این مزایا و معایب خواهیم رفت تا بیشتر با این بازی آشنا شویم.

مزایا وایلد کش (Wild Cash):

  • کسب درآمد آسان
  • رابط کاربری فوق العاده ساده و آسان
  • سوالات بسیار ساده

معایب وایلد کش (Wild Cash):

  • گاها ساختار و جمله بندی سوالات غلط است و نمی‌توان آن را به درستی فهمید
  • با پاسخ به 10 سوال هر آزمون و دریافت توکن‌های GOLD از آزمون خارج نمی‌شوید و 10 سوال دیگر در اختیار شما گذاشته می‌شود. ممکن است فکر کنید باید به بازی ادامه دهید اما بعد از پاسخ به هر ده سوال می‌توانید توکن‌های خود را دریافت و از بازی خارج شوید.
  • ممکن است برخی سوالات تکراری باشند
  • متاسفانه تنها اندرویدی‌ها قادر به نصب بازی هستند و هنوز نسخه‌ای برای کاربران IOS منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) معروف‌ترین بازی کریپتویی

کلام آخر

اگر با دقت بازی وایلد کش (Wild Cash) و اکوسیستم Hooked آن را بررسی کنید متوجه می‌شوید که با یک پروژه خوب و آینده دار طرف هستیم. همین نکته که تمام این پلتفرم در بستر وب 3.0 است و بایننس توکن آن را لیست کرده است یعنی با پروژه‌ای ایمن طرف هستیم. با این همه سعی کنید در هر زمینه‌ای با دقت و هوشیار فعالیت کنید. بگذریم! حالا نوبت شما است… درباره این بازی و آینده آن چه نظری دارید؟

آیا اپلیکیشن Wild Cash یک کلاهبرداری یا اسکم است؟

برنامه Wild Cash کلاهبرداری نیست. شما واقعاً می توانید با این برنامه درآمد کسب کنید. با این حال، مطمئن شوید که برنامه جعلی را دانلود نمی کنید. فقط برنامه معتبر را دانلود کنید.

Hooked Protocol چیست؟

Hooked Protocol یک پروتکل صرافی ارز دیجیتال با ارز فیات، است که هدف اصلی آن پذیرش انبوه اینترنت نسل 3 به منظور ایجاد یک اکوسیستم پیشرفته است. بیش از 3 میلیون کاربر فعال در جامعه آنها وجود دارد و این تعداد به سرعت در حال افزایش است.

64 نظرات

  1. سلام ،من توکن های خودمو نمی تونم به تتر یا ارز هوک تبدیل کنم موقع تبدیل یه پیام میاره که شناسایی فعالیت مشکوک ،قوانین را رعایت کنید .لطفا راهنمایی کنید چطور این مشکل رو برطرف کنم
    ممنون

  2. سلام من الان به 800000 رسید م چنج کردم الان که دوباره که زدم برای چنج پیام میده که فعالیت مشکوک شناسایی شده لطفا از رعایت قوانین اطمینان حاصل کنید میشه راهنمایی بفرمایید

  3. سلام وقت بخیر ،من وقتی میخوام گلد تبدیل به UHGT کنم با مشکل نقض مقررات (suspicious activiti detected please ensure you follow the rules)مواجه میشم میشه راهنماییم کنین چطور حلش کنم ؟

  4. سلام خسته نباشید من یکی از دوستانم رو قبل از اینکه نرم افزار آپدیت بشه و حل کپچا و پاسخ به سوال ۴گزینه ای اضافه بشه به زیرمجموعه خودم اضافه کردم اما الان مدتیه چون بعد از آخرین آپدیت حل کپچا و سوال ۴گزینه ای اومده رفیقم انگلیسی بلد نیست جواب بده واسه همینم کلا دیگه استفاده نمیکنه میخواستم بدونم میتونم جی‌میل که دوستم باهاش ثبت نام کرده رو بگیرم و روی وایلد کش خودم وارد کنم و از دوتا اکانت استفاده کنم؟ایا امکان بن شدن یا بلاک شدن توسط وایلد کش هست یانه؟ و اینکه من دیشب با لینک زیرمجموعه گیری خودم مادرم رو ثبت نام کردم اما وقتی به لیست زیر مجموعه‌هام نگاه میکنم به رفررالم اضافه نشده با اینکه با لینک من ثبت نام کرده ممنون جواب بدین

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان