بازگشت دوباره خریداران ریپل؛ آیا مقاومت 0.4 دلاری فتح می‌شود؟

خانهاخباربازگشت دوباره خریداران...

آنچه می‌خوانید...

خریداران XRP به نظر دوباره و علیرغم وضعیت نامشخص بازار، کنترل قیمت را به دست گرفته‌اند و ریپل را به سمت سطوح بالا حرکت می‌دهند. به نقل از فینبولد به نظر می‌رسد در ابتدای هفته گذشته و پس از سقوط صرافی FTX، ریپل در میان دیگر ارزهای دست بالاتر و عملکرد بهتری را داشت. در حال حاضر قیمت این ارز در محدوده 0.38 دلاری است که نشان از رشد 10 درصدی در یک هفته اخیر داشته است.

نمودار ریپل

بازگشت فاز صعودی به ریپل

در حالی که این ارز هفته‌های پیش نیز با روندی مشابه همراه شده بود، بسیاری معتقدند که حرکت قبلی به دلیل اظهارنظرهای برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل بوده است. بنابر صحبت‌های وی، این شرکت ممکن است قصد خرید شرکت‌هایی را داشته باشد که تحت مدیریت FTX به مشتریان خدمات مالی و تجاری ارائه می‌دهند. این صحبت‌ها پس از آن منتشر شد که گارلینگهاوس بیان داشت سم بنکمن فرید برای یافتن برنامه نجات پلتفرم خود از ورشکستگی به او رجوع کرده است.

- Advertisement -

وی در این باره اشاره داشت که در بخشی از مکالمه‌اش با فرید به او گفته است:

«اگر FTX با مشکل نقدینگی رو به رو است، شاید ریپل بتواند برخی از شرکت‌های تحت مدیریت این مجموعه را خریداری کند.»

گارلینگهاوس توضیح داد که این پیشنهاد تا لحظه آخر روی میز قرار داشت. علاوه بر این موضوع، به نظر جو صعودی احاطه کننده ریپل از توسعه پرونده قانونی این شرکت با کمیسیون بورس نیز نشات می‌گیرد. برای مثال پس از تایید درخواست‌های دوستانه شرکت‌های مختلف در حمایت از ریپل توسط قاضی، توکن XRP با جهش 10 درصدی همراه شد.

مطلب مفید: چرا باید پله‌ای در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

تحلیل قیمت XRP

تحلیل قیمت ریپل نشان دهنده یک خط روند صعودی در نمودار این ارز است. همچنین خریداران روند نزولی که از سقوط FTX نشات گرفته بود را بی‌اعتبار کردند. در قیمت کنونی، XRP مقاومت 0.38 دلاری را شکسته و به سمت هدف 0.4 دلاری در حرکت است.

همچنین شکست از 0.39 دلار می‌تواند به معنای خروج قدرتمند و حرکت به سمت سطوح بالاتر برای ریپل باشد. اگر حرکت به سمت 0.40 دلار موفقیت آمیز باشد، این سطح به مقاومتی برای رالی صعودی تا 0.45 دلار نبدیل خواهد شد. از سویی دیگر، اگر مقاومت 0.38 دلاری مانع عبور شود، شاهد بازگشت ریپل به محدوده 0.35 دلاری خواهیم بود.

باید اشاره داشت که تحلیل تکنیکال ریپل همچنان نزولی باقی مانده و تحلیل میانگین‌های متحرک و همچنین اسیلاتورهای قیمتی همگی نشان از ریزش بیشتر دارند.

تحلیل XRP

علاوه بر آن، نتیجه دادگاه کمیسیون بورس و ریپل نیز تاثیر زیادی بر مسیر حرکتی قیمت این دارایی خواهد داشت. یک نکته قابل توجه دیگر برای سرمایه گذاران نیز آن است که باید اشاره داشت ریپل نسبت به اتفاقات کلی بازار مصونیت ندارد و در صورت رخداد اتفاقی در بازار شاهد حرکت این ارز در کنار دیگر رمز ارزها خواهیم بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان