وزارت دادگستری آمریکا بیت کوین های مرتبط با کلاهبرداری از بازار سیلک رود را توقیف کرد

خانهاخباروزارت دادگستری آمریکا...

آنچه می‌خوانید...

وزارت دادگستری آمریکا  (DoJ)از توقیف بیش از 3 میلیارد دلار بیت کوین خبر داد. بیت کوین‌های توقیفی ظاهرا مرتبط با فرد کلاهبرداری بوده‌اند که موفق شده با سو استفاده از بازار دارک نت سیلک رود، بیش از 50000 واحد بیت کوین را به سرقت ببرد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، متهم پس از توقیف بیت کوین‌ها به کلاهبرداری که یک دهه پیش مرتکب شده بود اعتراف کرد و حالا ممکن است با 20 سال زندان مواجه شود.

- Advertisement -

توقیف بیش از 50000 واحد بیت کوین توسط وزارت دادگستری آمریکا

وزارت دادگستری آمریکا روز گذشته در بیانیه مطبوعاتی از کشف و توقیف بیش از 50000 واحد بیت کوین مرتبط با جیمز ژونگ، فردی که از بازار دارک نت سیلک رود کلاهبرداری کرد خبر داد. ظاهرا این بیت کوین‌ها حدود یک سال پیش و در نوامبر سال گذشته توقیف‌ شده‌اند و در آن زمان، حدود 3.4 میلیارد دلار ارزش داشتند.

به گفته وزارت دادگستری، ژونگ در سپتامبر سال 2012 موفق شده بود تا با ساخت 9 حساب کاربری برای مخفی کردن هویت خود، حدود 50000 واحد بیت کوین را از بازار سیلک رود کلاهبرداری کند.

پس از هارد فورک بیت کوین در ماه آگوست سال 2017 که به ایجاد بیت کوین کش منجر شد، ژونگ 50000 واحد بیت کوین کش دریافت کرد و بلافاصله آنها را به بیت کوین تبدیل و موجودی بیت کوین خود را به 53500 واحد رساند. 4 روز پیش ژونگ به کلاهبرداری متهم شد و حالا احتمالا با حداکثر 20 سال زندان مواجه خواهد شد.

دامیان ویلیامز، دادستان ناحیه جنوبی نیویورک در بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

جیمز ژونگ بیش از یک دهه پیش با سرقت حدود 50000 واحد بیت کوین از بازار سیلک رود مرتکب کلاهبرداری آنلاین شد. برای حدود یک دهه، محل این بیت کوین‌ها به یک معمای بیش از 3.3 میلیارد دلاری تبدیل شده بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان