سال 2023 برای شبکه کاردانو چگونه خواهد بود؟ چارلز هاسکینسون پاسخ می‌دهد

خانهاخبارسال 2023 برای...

آنچه می‌خوانید...

روز جمعه، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو درباره آینده و شرایطی که این شبکه پس از هارد فورک واسیل و در سال 2023 تجربه خواهد کرد، صحبت کرد. وی اشاره داشت که با موفقیت هارد فورک واسیل و بهبود عملکرد شبکه زمان آن خواهد رسید که وی و شرکت اینپوت اوتپوت تمرکز خود را روی دیگر موارد مهم مانند طرح های بهبود حاکمیت و همچنین بخش هایی از نقشه راه اکوسیستم کاردانو مانند فازهای باشو و ولتیر (Voltaire) بگذارند.

روز 10 دسامبر 2021، وی توضیح داد که به احترام دوست بلغاری و سفیر کاردانو یعنی واسیل استویانوف داووف (Vasil Stoyanov Davov) که روز 3 دسامبر در آپارتمان خود و پس از مبارزه با بیماری آمبولی ریه فوت کرده قصد دارد نام هارد فورک این شبکه را واسیل بگذارد. واسیل فردی هنرمند، کارآفرین، مشاور در حوزه بلاک چین و محقق بود. وی همچنین یکی از قابل احترام ترین اعضای جامعه کاردانو محسوب می‌شد.

- Advertisement -

در روز 2 اوت، شرکت اینپوت اوتپوت در یک پست توییری راجع به هارد فورک واسیل کاردانو اطلاعات بیشتری را منتشر کرد و گفت که این هارد فورک قرار است مهم ترین به روزرسانی کاردانو تا به امروز باشد و به واسطه آن شاهد افزایش گنجایش شبکه و کاهش کارمزد تراکنش ها خواهیم بود. علاوه بر آن، به روزرسانی باعث بهبود عملکرد پلوتوس می‌شود و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه های قدرتمندتر و کاربردی تری را بر بستر این شبکه بسازند.

در ادامه شرکت اینپوت اوتپوت به سه شاخصه اصلی و مورد نیاز برای هارد فورک واسیل کاردانو از جمله تولید 75 درصدی بلاک های شبکه اصلی توسط نسخه آخر نودهای واسیل و همچنین آمادگی تقریبی 25 صرافی مختلف برای این به روزرسانی اشاره کرد. در نهایت هاسکینسون و شرکت توسعه دهنده بلاک چین کاردانو تاریخ 22 سپتامبر را برای این به روزرسانی مورد انتظار شبکه تعیین کردند. در همان روز و در یک ویدیو یوتیوبی هاسکینسون گفت:

«این به روزرسانی یکی از طولانی ترین و احتمالا سخت ترین ارتقاهای اکوسیستم کاردانو باشد. اگر موفق شویم همه چیز را به صورت درست و اصولی پیش ببریم، در 22 سپتامبر به روزرسانی تکمیل خواهد شد و همه چیز به حالت عادی خود بازخواهد کشت. این قدرت و جادوی اکوسیستم کاردانو است.»

مطلب مفید: حمله دیداس (DDoS) چیست؟

پس از آن، وی توضیح داد که بعد از هارد فورک واسیل کاردانو، شبکه تکامل بیشتری خواهد یافت و در سال آینده شاهد جزئیات بیشتری در این اکوسیستم خواهیم بود:

«در ادامه، باید دیدگاهی کلی ایجاد کنیم تا متوجه شویم که چگونه می‌توان کارها را بهتر از قبل پیش برد. علاوه بر آن باید صحبت های زیادی درباره معماری کلی کاردانو نیز انجام دهیم و سعی کنیم آن را به مرحله ای برسانیم که کاربرد بیشتری و قابل انتقال باشد و علاوه بر آن مقیاس پذیری بیشتری را نیز داشته باشد.»

وی در پایان صحبت های خود افزود:

«تعداد زیادی طرح بهبود کاردانو در پیش داریم که برخی از آنها در رابطه با فاز ولتیر و برخی دیگر درباره حاکمیت شبکه است. برخی نیز مربوط به فاز باشو و مقیاس پذیری شبکه هستند. علاوه بر آن با توجه به انتقال شبکه از یک نقش مشاوره ای به یک سازمان مبتنی بر اعضا باید کارهای زیادی انجام دهیم و پس از آن نیز باید به افزایش گنجایش شبکه بپردازیم. پس در حقیقت سال 2023 و پس از هارد فورک واسیل کاردانو به این صورت خواهد گذشت.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان