ویتالیک بوترین: با خروج فرصت‌طلبان از اکوسیستم سولانا، آینده درخشانی در انتظار آن است

خانهاخبارویتالیک بوترین: با...

آنچه می‌خوانید...

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در توییتی در رابطه با پروژه بلاکچینی سولانا اظهار نظر کرد. به گفته وی، سولانا یک جامعه توسعه‌دهنده هوشمند جدی دارد و با توجه به خروج فرصت طلبان از این پروژه، آینده‌ای درخشان در انتظار آن است.

به گزارش کوین تلگراف، سولانا پس از ورشکستگی صرافی FTX، آسیب بسیار زیادی را متحمل شد و قیمت توکن بومی این شبکه به شدت کاهش یافت. با این حال، بوترین معتقد است جامعه این پروژه فرصت عادلانه برای پیشرفت را از آن خود خواهد کرد.

بنیانگذار اتریوم در توییتی در این رابطه نوشت:

برخی افراد باهوش به من می‌گویند یک جامعه توسعه‌دهنده هوشمند جدی در سولانا وجود دارد و حالا که افراد فرصت‌طلب از این پروژه خارج شده‌اند، آینده درخشانی در انتظار آن است. امیدوارم جامعه سولانا فرصت عادلانه خود برای پیشرفت را داشته باشد.

قیمت توکن SOL از اوج خود بیش از 90% فاصله گرفته و بخشی از دلایل این عملکرد ضعیف، ارتباط این توکن با صرافی FTX است. FTX یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌گذاران شبکه سولانا بود و با ورشکستگی خود ضربه مهلکی به این پروژه وارد کرد. با این حال، تیم توسعه سولانا مدعی است این فروپاشی به خود شبکه آسیبی وارد نکرده است.

صحبت‌های ویتالیک بوترین در رابطه با سولانا بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داد. آری پاول (Ari Paul) از شرکت BlockTower Capital در رشته توییتی نوشت شرکت‌های ارز دیجیتال بیشتری باید از ویتالیک بوترین پیروی کنند. وی ادامه داد:

کسی که از رقابت بر اساس شایستگی خوشحال است و در مجموع مثبت فکر می‌کند، چنین رفتاری دارد. یک آزمایش سرگرم‌کننده این است که می‌توانید هرچیزی را به هرکسی بدهید و از آنها در رابطه با رقابت به شکلی مثبت سوال کنید.

البته همه افراد در جامعه رمزارزها واکنش مثبتی به توییت بوترین نداشتند و برخی آن را کنایه دانستند. برخی از منتقدان هم معتقدند زمان‌بندی انتشار این توییت پس از تمامی این اتفاثات مشکوک است و اگر سولانا همچنان عملکرد خوبی داشت، بوترین هرگز آن را منتشر نمی‌کرد.

سولانا زمانی به دلیل مقیاس‌پذیری بالا، لقب قاتل اتریوم را به خود اختصاص داده بود. با این حال، به دلیل تمرکز بیش از حد و همچنین بی‌ثباتی شبکه مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان