ویتالیک بوترین: نسبت به پیشرفت‌های آتی اتریوم در سال ۲۰۲۳ خوش‌بین‌ام

خانهاخبارویتالیک بوترین: نسبت...

آنچه می‌خوانید...

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در پاسخ به توییتی گفت که نسبت به پیشرفت‌های آتی اتریوم در سال ۲۰۲۳ در مسیر بهبود مقیاس‌پذیری بسیار خوش‌بین است.

به گزارش کوین تلگراف، بوترین همچنین اعلام کرد طرح بهبود (EIP) شماره 4884 که پیش از این قرار بود بخشی از به‌روزرسانی شانگهای اتریوم باشد نیز در سال 2023 راه‌اندازی خواهد شد.

- Advertisement -

بنیانگذار اتریوم، در واکنش به توییت بالاجی سرینویاسان (Balaji Srinivasan)، مدیر ارشد فناوری سابق صرافی کوین بیس که از کاربران پرسیده بود در سال جدید میلادی به چه چیزی خوش‌بین هستند، گفت که مشتاقانه، منتظر رسیدن به نقطه عطف «مقیاس‌پذیری اولیه با فناوری رول آپ‌ها» است؛ به‌روزرسانی که در رودمپ اتریوم مشخص شده است. وی خاطرنشان کرد این مهم با راه‌اندازی طرح بهبود شماره 4884 انجام خواهد شد.

توییت ویتالیک بوترین

طرح بهبود EIP-4884 که با نام پروتو-دنک‌شاردینگ (Proto-danksharding) نیز شناخته می‌شود، قرار بود با هارد فورک شانگهای در ماه مارس سال جاری راه‌اندازی شود با این حال، با توجه به تاخیر در آماده‌شدن این طرح، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند تا ابتدا به سراغ هارد فورک شانگهای بروند. این پروپوزال راهکاری موقت برای مقابله با کارمزدهای بالای شبکه اتریوم است و پیش از تحقق شاردینگ کامل در شبکه، تقریبا 2 مگابایت به بلاک‌ها اضافه می‌کند. بدین شکل، به صورت موقت راه‌حلی برای تراکنش‌های رو به رشد شبکه فراهم می‌شود.

بوترین یک روز مانده به انتهای سال 2022 نیز در رابطه با آینده خوب ارزهای دیجیتال صحبت کرده بود. وی در پستی توییتری، خاطرنشان کرد مسائلی از جمله مقیاس‌پذیری، حریم خصوصی، تجربه کاربری و امنیت کاربران معمولی نسبت به سرویس‌های متمرکز نیاز به بهبود یافتن دارند.

علاوه بر این، وی پرداخت‌ها و دیفای را بخشی از آینده خوب ارزهای دیجیتال توصیف می‌کند که توسط سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز طراحی شده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان