top banner adv

ویتالیک بوترین کتابی در رابطه با اثبات سهام منتشر خواهد کرد

ویتالیک بوترین کتابی در رابطه با اثبات سهام منتشر خواهد کرد
0
بازدید : 9036

همزمان با نزدیک شدن به مرج مورد انتظار اتریوم و تغییر اجماع شبکه به اثبات سهام، توسعه‌دهندگان این شبکه بر آموزش جامعه متمرکز شده‌اند. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در توییتی اعلام کرد قصد دارد دو هفته پس از به‌روزرسانی مرج اتریوم، کتابی در رابطه با اجماع اثبات سهام منتشر کند.

این کتاب که «اثبات سهام: ساخت اتریوم و فلسفه بلاکچین» نام دارد، شامل نوشته‌های بوترین پیش و پس از ساخت اتریوم است. به نظر می‌رسد بوترین بهترین زمان ممکن را برای انتشار کتاب خود در نظر گرفته چراکه جامعه، منتظر مرج اتریوم و گذار آن از اجماع اثبات کار به اثبات سهام است.

کتاب ویتالیک بوترین قرار است در تاریخ 27 سپتامبر، یعنی دو هفته پس از مرج اتریوم منتشر شود. همانطور که گفتیم این کتاب شامل نوشته‌های بوترین طی ده سال اخیر است و در دو نسخه فیزیکی و دیجیتال به فروش خواهد رسید. همچنین کاربران می‌توانند نسخه امضاشده این کتاب را به صورت توکن غیرقابل تعویض (NFT) خریداری کنند.

بیشتر بخوانید : تیم پروژه استیبل کوین فیسبوک برای ساخت بلاک چین Aptos سرمایه جمع کرد

بیشتر بخوانید : گروه املاک و مستغلات Magnum، پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را می پذیرد

قرار است درآمد حاصل از فروش این کتاب به گیت کوین (Gitcoin) اهدا و سپس صرف کمک به توسعه محصولات و پروژه‌های عمومی اوپن سورس شود.

بوترین در رابطه با کتاب خود در توییتی نوشته است:

«اثبات سهام»؛ کتاب فیزیکی و دیجیتالی که نوشته‌های مختلفی که طی ده سال گذشته نوشته‌ام را جمع‌آوری کرده است، تا یک ماه دیگر منتشر می‌شود. شما می‌توانید نسخه دیجیتال امضاشده آن را در گیت کوین در قالب NFT خریداری کنید. سهم من از عواید این کتاب به پروژه‌ها و محصولات عمومی گیت کوین اختصاص خواهد یافت.

در توضیحات این کتاب آمده است:

هدف بوترین، ساخت یک دنیای بومی اینترنتی است. این نشان می‌دهد بوترین چندان بر اقتصاد توکنی اتریوم تمرکز نکرده و بیشتر بر روی اصول و مبانی آن متمرکز است. در حالی که بسیاری از اطرافیان وی روی افزایش بهای توکن‌هایشان متمرکز بوده‌اند.

بیشتر بخوانید : ماینرهای چینی برای ادامه فعالیت در چین به سراغ استخراج سایر ارزها رفته‌اند

بیشتر بخوانید : استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک: مدیرعامل بایننس شبیه به دیکتاتور کره شمالی است

مفهوم اثبات سهام هنوز توسط بسیاری در اکوسیستم ارزهای دیجیتال به وضوح درک نشده است. مکانیسم اجماع جدید اتریوم به منظور حل بحران مصرف انرژی اجماع اثبات کار پیشنهاد شده است و قرار است ماینرها را حذف و اعتبارسنج‌ها را جایگزین کند.

برای  اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : لایحه جدید آمریکا پروژه‌های ارز دیجیتال تا سه سال نگرانی قانونی نخواهند داشت

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x