top banner adv

ویجر(Voyager) و توکن VGX چیست؟

ویجر(Voyager) و توکن VGX چیست؟
0
بازدید : 10573

حوزه امور مالی غیرمتمرکز (Defi) ثابت کرده است که یکی از برجسته‌ترین زیر مجموعه‌های صنعت بلاک چین است. دیفای پروژه‌های متعددی را برای ارائه ویژگی‌ها و کاربردهای جدید به بازار ارائه می‌دهد. ویجر (Voyager) پروژه‌ای است که به عنوان یک کارگزار غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین شناخته می‌شود. این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد به پلتفرم‌ها و بازارهای مختلف مبادلات متصل شوند.
در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل ویجر بپردازیم و شما را با یکی از کاربر پسندترین پلتفرم‌های دیفای آشنا کنیم. با فکت کوینز همراه باشید.

ویجر (Voyager) چیست؟

ویجر یک اپلیکیشن کارگزاری برای موبایل است که به کاربران امکان خرید، فروش، معامله و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را می‌دهد. اپلیکیشن Voyager برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس است. به همین دلیل این نرم افزار پتانسیل‌های زیادی برای ارائه دارد. برای اینکه معامله گران و سرمایه گذاران بتوانند بهترین استفاده را از معاملات خود ببرند، ویجر کاربران خود را به صرافی‌ها و بازارهای مختلف ارزهای دیجیتال متصل می‌کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از بیش از 60 رمزارز و توکن مختلف در یک اپلیکیشن به معامله، مبادله و سرمایه گذاری بپردازند. این اتفاق آزادی مالی کاربران را تسهیل می‌کند و به معامله گران ارزهای دیجیتال کمک می‌کند سبدهای خود را به طور کارآمد مدیریت کنند.

Voyager  همچنین برای کاربرانی که به صورت ماهانه مبالغی را به حسابشان در این برنامه واریز کرده و آن را قفل نمی‌کنند، سود قابل توجهی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در بیش از 30 ارز دیجیتال موجود که شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، پولکادات (DOT)، دش (DASH) و بسیاری دیگر می‌شود، سود مرکب کسب کنند.

برنامه ویجر هیچ هزینه‌ای که برای خدمات و محصولات یک کارگزاری غیر معمول باشد را دریافت نمی‌کند. علاوه بر این، اپلیکیشن ویجر تنها برنامه کارگزاری‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد سود مرکب نیز کسب کنند. این برنامه همچنین کارمزدی از کاربر برای خدمات خود دریافت نمی‌کند.

توکن ویجر (VGX) چگونه عمل می‌کند؟

ویجر به راحتی کاربران را از طریق ابزارمسیریابی سفارش هوشمند خود (Voyager Smart Order Routing)  به برخی از برترین صرافی‌های رمزنگاری متصل می‌کند. این ابزار به عنوان یک شبکه جانبی عمل می‌کند که برنامه را به صرافی‌های پشتیبانی شده متصل می‌کند تا کاربران بتوانند بهترین نرخ‌های پلتفرم‌های متعدد را در یک برنامه واحد پیدا کنند.

برنامه Voyager فقط برای تلفن همراه در دسترس است و از هر دو سیستم iOS و Android  پشتیبانی می‌کند. حداقل سپرده برای ثبت نام در این برنامه 10 دلار است. از طرف دیگر محدودیت معاملات برای وجوهی که تسویه آن‌ها کامل نشده‌ است 5000 دلار است. این مسئله باعث می‌شود فرصت سرمایه گذاری و کسب سود برای افراد بیشتری فراهم شود. ایده اصلی برنامه ویجر این است که معاملات ارزهای دیجیتال را آسان، ساده، مقرون به صرفه و به طور گسترده‌ای در دسترس قرار دهد. به همین دلیل است که Voyager  از مسیریابی سفارش هوشمند استفاده می‌کند.

هر زمان که یک معامله‌گر سفارشی را برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال ثبت می‌کند، مسیریابی سفارش هوشمند Voyager کاربر را به یکی از 12 صرافی ارز دیجیتال پشتیبانی شده توسط این پلتفرم متصل می‌کند. این سیستم قبل از اجرای سفارش خرید یا فروش، بهترین نرخ‌ها را برای هر معامله جستجو می‌کند تا مطمئن شود که کاربران بیشترین سود را از معاملات خود به دست آورد.

بیشتر بخوانید : کرو دائو (Curve DAO) چیست و چگونه کار می‌کند؟

بنیانگذاران

ویجر در سال 2018 به عنوان یک کارگزاری راه اندازی شد. در سال 2019 اپلیکیشن موبایل این پروژه عرضه شد که به عنوان سکوی پرتابی برای این سرویس شناخته می‌شود. Voyager توسط اسکار سالازار (Oscar Salazar) و استیو الریک (Steve Ehrlich) بنیان گذاری شد.

بیشتر بخوانید : همکاری Adobe و Rarible برای تایید اعتبار NFT ها

با تلاش تیم سازنده و توسعه دهنده، این پروژه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا معاملات هوشمند را به طور کارآمد و بدون پرداخت کمیسیون با استفاده از اپلیکیشن ویجر انجام دهند.

بررسی توکن Voyager

بیشتر بخوانید : اکوسیستم ترالونا چگونه کار می‌کند؟

ویجر یک سرویس منحصر به فرد است که معاملات را کارآمد، مقرون به صرفه و سودآور می‌کند. این برنامه بهترین مسیرها را برای معامله گران پیدا می‌کند و امکان انجام معاملات بدون کمیسیون را فراهم می‌کند. یکی دیگر از مواردی که ویجر را منحصر به فرد می‌کند، پشتیبانی از پرکاربردترین رمزارزهای بازار از جمله اتریوم و بیت کوین است.

ویجر همچنین سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را برای افراد کم تجربه‌تر در سراسر جهان تسهیل می‌کند. به لطف رابط کاربری مناسب این برنامه، انجام معاملات ساده شده‌اند. سیستم مسیریابی سفارش هوشمند Voyager بهترین نرخ‌ها را از بین 12 صرافی بزرگ و محبوب دنیای ارزهای دیجیتال، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. معاملات مطابق با قیمت پیشنهادی و در بستری کاربرپسند انجام می‌شوند. بر همین اساس معامله گران تجربه لذت بخشی از این برنامه دریافت خواهند کرد.

پشتوانه ارزش توکن Voyager چیست؟

توکن ویجر پشتوانه ارزش خود را فناوری می‌داند. این پروژه خدمات زیادی را به حوزه رمزارزها ارائه می‌دهد. از این بین می‌توان به ارائه سرویس‌های مربوط به کارگزاری، توسعه زیرساخت‌های اکوسیستم رمزارزها و همچنین ایجاد پذیرش عمومی برای این حوزه اشاره کرد. با این حال، قیمت توکن VGX غالبا از ارزش ذاتی آن پایین‌تر بوده است.

ارزش VGX توسط بسیاری از عوامل مختلف تعریف و تعیین می‌شود. این عوامل شامل به روز رسانی‌های برنامه، توسعه نقشه راه، فعالیت تیم توسعه دهنده، ادغام و مشارکت‌هایی مانند ادغام VGX با توکن LGO می‌شود. ارزش VGX می‌تواند تحت تأثیر عوامل دیگری مانند اخبار و رویدادهای مهم و نوسانات بازار نیز قرار گیرد.

چه تعداد توکن VGX در گردش است؟

به گزارش از کوین مارکت کپ در حال حاضر 278,482,214 توکن VGX در گردش است. این توکن با حداکثر عرضه 222,295,208 VGX راه اندازی شد. اما پس از ادغام با توکن LGO، توکن‌های جدیدی ضرب یا مینت (mint) خواهند شد. پس از سال اول، تصمیم برای مشخص کردن بهره آتی این توکن توسط جامعه کاربران آن به رای گیری گذاشته خواهد شد

 این پروژه همچنین 25 درصد از VGX خرج شده برای هزینه‌های برداشت را می‌سوزاند. این اتفاق بدین معنی است که میزان تغییرات عرضه کل این توکن به حجم برداشت‌ها و همچنین تصمیمات جامعه ویجر بستگی دارد.

تعداد عرضه توکن‌های VGX ضرب در قیمت بازار VGX برابر با ارزش بازار توکن Voyager  است. ارزش بازار رتبه VGX را در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال و همچنین سهمی که از بازار دارد را تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید : استیبل کوین SHI چیست ؟ با استیبل کوین شیبا آشنا شوید

سایر اطلاعات فنی در مورد توکن VGX

روش اصلی پرداخت در این برنامه و توکن اصلی آن VGX است. VGX یک توکن ERC-20 است که برای امنیت بیشتر در شبکه اتریوم اجرا می‌شود. VGX نقش مهمی در اکوسیستم Voyager ایفا می‌کند. زیرا این توکن می‌تواند برای پرداخت پاداش توسط برنامه استفاده شود. VGX همچنین استفاده خدمات مختلفی را در برنامه Voyager امکان پذیر می‌کند.

توکن ETHOS و Voyager با هم ادغام شدند تا Token Voyager (VGX) را ایجاد کنند و دسترسی، نقدینگی و امنیت را برای برنامه ویجر فراهم کنند. فناوری مورد استفاده برای ایجاد این برنامه، کاربران را قادر می‌سازد تا در یک فرآیند خودکار با استفاده از مسیریابی سفارش هوشمند، بهترین نرخ‌ها را در معاملات متعدد پیدا کنند. در غیر این صورت، کاربران باید چندین حساب در صرافی‌های مختلف داشته باشند تا بتوانند همه چیز را بررسی کنند.کاربر در لحظات حساس معامله امکان انجام این اقدامات را ندارد.

شبکه توکن ویجر چگونه ایمن شده است؟

برنامه Voyager از رمزگذاری با پروتکل‌های استاندارد صنعتی برای ایمن سازی تمام عملیات‌ها در شبکه استفاده می‌کند. این برنامه امنیت ذخیره سازی داده‌ها را نیز تامین کرده است. ویجر با Plaid که یک پلتفرم بانکداری ایمن است که با Venmo کار می کند، شراکت می‌کند. Plaid حساب‌های بانکی کاربران را به روشی کاملا امن به پلتفرم متصل می‌کند تا امنیتشان را تامین کند.

برای یک لایه امنیتی بیشتر، وجوه دلاری مشتریان که در برنامه Voyager نگهداری می‌شود با استفاده از بیمه FDIC تا ارزش ۲۵۰,۰۰۰ دلار بیمه می‌شود.

کاربرد

Voyager اساساً برای کمک به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود تا بیش از 60 ارز دیجیتال و توکن را در 12 مورد از بزرگترین صرافی‌های بازار معامله کنند. این برنامه برای معاملات، سرمایه گذاری، مبادله و مدیریت دارایی استفاده می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند بر اساس کارمزدهای تعیین شده، به صورت وام‌های استیبل کوین پاداش دریافت کنند. همچنین می‌توانند از دارایی‌هایشان سود مرکب کسب کنند.

کاربرد توکن Voyager (VGX) برای محاسبه و پرداخت سود، پرداخت پاداش و ارائه تخفیف درون برنامه‌ای است.

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال هارمونی (Harmony) چیست؟ توکن ONE چه نقشی در اکوسیستم هارمونی دارد؟

نحوه انتخاب کیف پول

برنامه Voyager خود کیف پولی برای ذخیره VGX و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید VGX را در هر کیف پول دیگری که از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند ذخیره کنید. کیف پول انتخابی شما احتمالاً به مقدار توکنی که می‌خواهید ذخیره کنید بستگی دارد.

کیف پول‌های سخت افزاری یا کیف پول های سرد مانند Ledger یا Trezor امن‌ترین گزینه را برای ذخیره ارزهای دیجیتال همراه با ذخیره سازی و بک آپ آفلاین ارائه می‌دهند. با این حال، آنها به دانش فنی بیشتری نیاز دارند و گزینه گران‌تری نیز هستند. به این ترتیب، آنها ممکن است برای ذخیره مقادیر بیشتری از VGX توسط کاربران با تجربه‌تر مناسب‌تر باشند.

کیف پول‌های نرم افزاری گزینه دیگری هستند استفاده از آنها رایگان و آسان است. آن‌ها برای تلفن‌های هوشمند و دسکتاپ در دسترس هستند و می‌توانند حضانتی یا غیر‌حضانتی باشند. با استفاده از کیف‌پول‌های حضانتی، کلیدهای خصوصی توسط کمپانی ارائه‌دهنده خدمات از طرف شما مدیریت و بک آپ ‌گیری می‌شوند. کیف پول‌های حضانتی از عناصر امن در دستگاه شما برای ذخیره کلیدهای خصوصی استفاده می‌کنند. اگرچه استفاده از کیف پول‌های نرم افزاری راحت‌تر است، اما امنیت کمتری نسبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری ارائه می‌دهند.

کیف پول های آنلاین یا کیف پول‌های وب نیز رایگان بوده و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترسی هستند. با این حال، کیف‌پول‌های داغ (Hot Wallets) محسوب می‌شوند و معمولا امنیت کمتری نسبت به جایگزین‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری دارند. از آنجایی که باید به پلتفرم مدیریت VGX خود اعتماد داشته باشید، باید یک سرویس معتبر با سابقه امنیتی و نگهداری را انتخاب کنید.

استیکینگ توکن VGX

توکن ویجر را می‌توان در Loyalty Program قرار داد. این ابزاری است که کاربران می‌توانند در سال اول بازدهی 7٪ کسب کنند. نرخ بازدهی آتی با رای گیری دارندگان VGX که توکن‌های خود را برای اهداف حاکمیتی به اشتراک گذاشته‌اند تعیین خواهد شد.

نتیجه گیری توکن VGX

ویجر قصد دارد برخی از رایج ترین مشکلاتی که معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال هنگام معامله در صرافی‌های مختلف با آن مواجه می‌شوند را حل کند. از جمله این مشکلات می‌توان به عدم دسترسی به پلتفرم، کمبود نقدینگی، کارمزد بالا و عدم شفافیت اشاره کرد. برنامه Voyager معاملات را در دسترس، سریع و همچنین کاربرپسند می‌کند و هیچ کمیسیونی نیز طریق برنامه دریافت نمی‌کند.

کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را از طریق دستگاه تلفن همراه خود مدیریت کنند. آن‌ها همچنین بیش از 60 ارز دیجیتال را در یک برنامه واحد نگهداری و معامله می‌کنند که آنها را به صرافی‌های برتر در بازار رمزارزها متصل می‌کند. همانطور که ویجر برخی از بزرگترین مشکلات موجود در معاملات ارزهای دیجیتال را حل می‌کند، می‌تواند به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای رو به رشد DeFi نیز تبدیل شود.

نظر شما در مورد این پروژه چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن را داشته‌اید؟ دیدگاهتان را با ما در میان بگذارید.

بگذارید.

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x