ویدئو معرفی اپلیکیشن کیف پول Trust Wallet

خانهآموزش هاویدئو معرفی اپلیکیشن...

آنچه می‌خوانید...

تراست والت چیست؟

با افزایش تعداد افرادی که از ارز های دیجیتال و برنامه‌های غیر متمرکز استفاده می‌کنند، اهمیت وجود روشی ساده، قدرتمند و مخصوصا ایمن برای دسترسی به آنها از هرزمان دیگری بیشتر است. برخلاف بازارهای سنتی، دنیای ارزهای دیجیتال تعطیلی ندارد. اگر برای سرمایه‌گذاری، پرداخت با ارزهای دیجیتال، یا استفاده از اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (DApp)، از نرم‌افزارهای مختلفی استفاده کنید، در بلند مدت گیج و سردرگم خواهید شد. در اینجا اهمیت نرم‌افزارهایی که همه این قابلیت‌ها را یکجا دارند، مثل تراست والت ، مشخص می‌شود.

کیف پول‌ها را به پنج دسته کلی تقسیم می‌کنند: سخت افزاری، کاغذی، موبایلی، دسکتاپ و تحت وب. معمولا استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص موبایل ساده‌تر است. در این میان،کیف پول Trust Wallet به جرات محبوب‌ترین گزینه است. این اپلیکیشن امکان خرید، فروش و مدیریت توکن‌ها و کوین‌ها را برای کاربران فراهم کرده و امکان کنترل کامل کلید خصوصی و عمومی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

- Advertisement -

بایننس، صرافی محبوب و مشهور در دنیای رمز ارزها، پشتیبان کیف پول تراست والت است. بایننس مدت‌هاست به دنبال‌ راهکارهایی ایمن و با استفاده ساده بود و این کیف پول دارای این ویژگی‌هاست. در جولای 2018، بایننس اعلام کرد که تراست والت را تحت مالکیت خود درآورده.اینکار سرویس‌ دهی این کیف‌پول را ارتقاع داد و امنیت بیشتری برای کاربران ارزهای دیجیتال به ارمغان آورد. این کیف پول فقط اتریوم و توکن‌های آن را پشتیبانی می‌کرد اما هم اکنون این لیست گسترش زیادی پیدا کرده است.

دانلود نرم‌افزار تراست والت

این اپلیکیشن با شبکه‌ها و صرافی‌های غیر متمرکز مثل Kyber Network ،Coinbase ،Shapeshift و Changelly در ارتباط است. پس امکان تبدیل توکن‌ها و کوین‌ها به یکدیگر وجود دارد. بلاک چین یک فناوری جدید و پیچیده به شمار می‌رود، پس برای استفاده از برنامه‌های توسعه یافته بر بستر آن، به راهنمایی‌هایی درباره بازار غیرمتمرکز نیاز دارید. در این اپ مکانی برای دسترسی به بهترین اپلیکیشن‌های غیر متمرکز دسترسی دارید.

دانلود Trust Wallet از گوگل پلی

دانلود Trust Wallet از اپ استور

 

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان