خطر در کمین شماست! وی‌پی‌ان 20Speed اطلاعات شما را به سرقت می‌برد

خانهاخبارخطر در کمین...

آنچه می‌خوانید...

وی‌پی‌ان‌ها در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای اتصال به اینترنت آزاد تبدیل شده‌اند. این ابزارها، به کاربران کمک می‌کنند تا ترافیک اینترنتی خود را خصوصی نگه داشته و محدودیت‌ها را دور بزنند. با این حال، برخی از VPNها از این فرصت برای سرقت اطلاعات استفاده می‌کنند. شرکت امنیتی بیت دیفندر به تازگی هشدار داده است وی‌پی‌ان 20Speed، حاوی بدافزار است و اطلاعات کاربران را به سرقت می‌برد.

به گزارش بیت دیفندر، وی‌پی‌ان 20Speed با استفاده از ابزارهای شرکت دیگری به نام SecondEye، اطلاعات کاربران از جمله عکس، فیلم و رمز عبور آنها از جمله کلیدهای خصوصی را به سرقت می‌برد و حاوی بدافزارها و جاسوس‌افزارهایی است که کاربران ایرانی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی، وی‌پی‌ان 20Speed را حذف و سپس ویندوز خود را مجددا نصب کنید. در صورتی که از این وی‌پی‌ان در تلفن همراه خود استفاده می‌کنید نیز لازم است گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید.

برای تامین امنیت حساب‌هایتان، توصیه می‌کنیم حتما تمامی نام‌های کاربری و رمزهای عبور خود را تغییر دهید و در صورتی که در کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود کیف پول دیجیتالی دارید، دارایی‌های خود را به کیف پولی جدید منتقل کنید.

در صورتی که از وی‌پی‌ان 20Speed استفاده کرده‌اید حتما این مراحل را انجام دهید:

  • حذف 20Speed از سیستم عامل
  • تعویض ویندوز و یا ریست فکتوری گوشی موبایل
  • تغییر رمزعبور و نام کاربری تمامی حساب‌ها
  • انتقال دارایی‌های دیجیتال به کیف پول جدید

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان