top banner adv

گری گنسلر درباره رویکرد SEC نسبت به رمز ارزها شهادت می‌دهد

گری گنسلر درباره رویکرد SEC نسبت به رمز ارزها شهادت می‌دهد
0
بازدید : 7048

گزارش‌های تازه نشان می‌دهند که گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا باید برای اولین بار در مقابل کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا شهادت دهد. روز گذشته و در مصاحبه‌ای، پاتریک مک هنری، رئیس کمیته خدمات مالی تأیید کرد که رئیس SEC روز 18 آوریل باید در رابطه با رویکرد خود نسبت به اکوسیستم ارزهای دیجیتال پاسخگوی سؤالات زیادی باشد.

انتقاد از گری گنسلر به دلیل رویکرد SEC نسبت به ارزهای دیجیتال

بیشتر بخوانید : بنابر گزارش ها، دو کوان قبل از سقوط ترا 80 میلیون دلار سرمایه خود را از شبکه خارج کرده است

به نقل از کوین تلگراف، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا بر تمامی بخش‌های خدمات مالی آمریکا نظارت دارد و تمامی این بخش‌ها تحت حوزه قضایی آن قرار می‌گیرند. بدین ترتیب کمیته می‌تواند در رابطه با بخش‌های بانکداری، اوراق بهادار و دارایی‌های دیجیتال تصمیم‌گیری کند.

توییت کمیته خدمات مالی مجلس آمریکا

بیشتر بخوانید : تعداد آدرس های دیفای مبتنی بر اتریوم به 3 میلیون رسید

در طی مصاحبه، مک هنری توضیح داد که این اولین باری است که شاهد جلسه نظارتی بر کارهای کمیسیون بورس و گری گنسلر خواهیم بود. این جلسه با تمرکز بر قانون‌گذاری و رویکرد گنسلر نسبت به ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد. وی همچنین اضافه کرد که کمیته خدمات مالی نظارت قابل‌توجهی بر این نهاد دارد و در صورت نیاز می‌تواند اقدامات جدی را جهت تغییر قوانین نسبت به ارزهای دیجیتال صورت دهد.

بیشتر بخوانید : ایلان ماسک: دوج کوین ابزار پرداخت بهتری نسبت به بیت کوین و شیبا اینو است

بیشتر بخوانید : سرقت ۴۲میلیون دلار در پی حمله هکری به کیف پول بو شن (Bo Shen)!

مطلب مفید: کمیابی NFT چیست؟ چطور با ماشین حساب کمیابی توکن را اندازه‌گیری کنیم؟

باید اشاره داشت که رویکرد گری گنسلر نسبت به ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر توجهات زیادی را خود جلب کرده و اعضای زیادی از حزب دموکرات درباره تصمیم‌گیری‌های وی ابراز نگرانی کرده‌اند.

برخی از فعالان این صنعت معتقدند که دیدگاه ضد رمز ارزی وی می‌تواند برای کمپین انتخابات سال 2024 فاجعه‌آمیز باشد. در همین رابطه، دنیس پورتر، مؤسس صندوق ساتوشی اکشن اشاره داشت که بسیاری از دموکرات‌های حامی بیت کوین و ارزهای دیجیتال قصد دارند مخالفت خود با رویکرد و دیدگاه وی بیان کنند.

باید اشاره داشت که در چند وقت اخیر، قانون‌گذاران آمریکایی از جمله گری گنسلر و نهاد کمیسیون بورس اوقات سختی را برای فعالان حوزه کریپتو رقم زده‌اند. برای مثال، کمیسیون بورس اخیراً از شرکت کوین بیس شکایت کرده و کمیسیون معاملات آتی کالا نیز از بایننس شکایت کرده است. علیرغم این موارد، اعضای جامعه همیشه تاکید داشته‌اند که تصمیم نهایی قانون‌گذاری در این حوزه را کنگره خواهد گرفت و آژانس‌های دولتی به‌تنهایی تصمیم گیرنده نخواهند بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : عرضه اولیه 28 میلیارد دلاری صرافی کوین بیس

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x